لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > قصص من وحي قلم الاعضاء > القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-03-16, 12:20 PM   المشاركة رقم: 46
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

.البارت الخامس والعشرين

ابتديت انا اعيش
بقيت عشقه الحياه والناس
كل يوم ورا يوم
يدوب قلبى من الاحساس
روحى فيك وانا ليك
لقيت نفسى حبيبي خلاص
فينك من زمان قولهالى تانى
دى كلمه حب بس كفايه
تنسينى اللى كان قولهالى تانى
حبيبى بحس من جوايا
معاك قلبى فى امان
كمان قرب كمان قولهالى تانى
معقول على طول كدا حنت قلوبنا اوام
دى حاجات مستحيل ولا يوصفها اى كلام
انا مين انا فين حقيقه ولا دى احلام
.................................................. ..........
فى هذه الاثناء كانت امراءه تلبس نقاب تدخل الى قاعه الفرح وتسلم على والد ادهم ووالدته بحجه انها صديقه لنورا وتتجه ناحيه نورا المبتسمه لادهم بحب وادهم المحتضن نورا ويضمها لصدره بعشق تتجه لهم وقلبها ملئ بالحقد والغل وتفتح حقيبتها وتخرج مسدسها لتصوب مسدسها الغادر ناحيه ادهم لتقتل فرحتهم جميعا
قبل ذلك بقليل
ادهم: مالك يا حبيبتى ساكته ليه
نورا: اصلى طول عمرى ما فرحتش كدا فخايفه
ادهم: خايفه منى
نورا: لا انا خايفه عليك
ادهم: من ايه يا قلبى
نورا:من..
ادهم :مالك فيكى ايه
نورا: انتم عندكم حد منقب فى العيله
ادهم: لا ليه
قبل ان يكمل كلامه كانت نورا ترفع قدمها وفى ثوانى كانت نورا ترفع مسدسها وتقف امامه وهنا لاحظ وجود امرأه منقبه ترفع مسدسها فى مقابل نورا
امال: اهلا بالعروسه كده ينفع بوظتيلى المفاجأه
نورا: ارمى المسدس اللى فى ايدك
وفى خلال لحظات كان كل الضباط الموجودين فى القاعه ير فعون اسلحتهم فى مقابل امال
ادهم: انتى مين يا ست انتى
امال:وهى ترفع النقاب ليظهر وجهها:انا امال يا ادهم اللى بعتها عاشان الحقيره دى
ادهم: اتكلمى عدل على مراتى فاهمه
امال: متنساش انى لسه ماسكه المسدس ولغايه دلوقتى بتكلم بلسانى متخلنيش اتكلم بالمسدس
طارق: اهدى يا امال ونزلى المسدس
يوسف: انتى كده هتأزى نفسك
امال: محدش ليه دعوه انا النهارده يا قاتل يا مقتول
جلال:بصى كده حوليكى انت موقفك ضعيف جدا
امال: لا طول ما المسدس معايا انا موقفى كويس
كان فى هذا الوقت محمد يحتضن عبير ليحميها وكذلك وليد الذى وقف امام سمر التى تحمل طفلها ادم وتنظر لامال بخوف
نورا: ارمى المسدس وسلمى نفسك وكله هيبقى تمام
امال: لا لازم قلبك يتحرق ذى ما انا قلبى محروق
ادهم: كل ده علشان الفلوس
امال: فلوس ايه انت عارف انى مش محتاجه انا كنت بقول كده علشان محدش يعرف انا بحبك اد ايه لكن انا مستعده اسيب كل حاجه علشان خاطرك ونتجوز ونعيش مع بعض
نورا: انتى مجنونه ادهم بيحبنى انا وجوزى انا مش انتى
امال: انا كنت ناويه احرمك منه علشان تنقهرى ههههههههههه بس لا انا هحرمه منك علشان قلبه يتحرق عليكى ذى ما قلبى محروق عليه
فى هذا الوقت كان جلال قد اعطا اشاره لادهم يعلمه انه سينقض على امال وفى ثوانى كان ادهم يحتضن نورا لصدره بحيث يكون ظهره لامال وقفز جلال على امال وانطلقت طلقه من المسدس الذى معها ولكن لم تصب احد وتم القبض عليها
ادهم: حبيبتى انت كويسه
نورا:وهى تتحسس صدر ادهم وظهره :انت كويس انا سمعت صوت رصاصه
ادهم: وهو يحتضنها انا كويس مدام انتى كويسه
محمود: الحمد لله انكم كويسين انا مش عارف امال عملت كدا ليه ربنا يهديها
عفاف: ربنا ستر يالا كمل فرحك يا حبيبي
ادهم: وهو يحمل نورا:لا انا كدا تمام كفايه عليا كدا
يوسف: هتعمل ايه يا مجنون
ادهم: هأخد مراتى وامشى يا عم العمر مش بعزقه انا عايز ادخل دنيا
محمد: ايه رأيك فى الكلام ده يا عروسه
نورا: احمرت خجلا ولم تتكلم
طارق: عملت ايه فى نورا يا ادهم لولا انها لسه ماسكه مسدسها انا كنت قولت انك غيرتها
جلال: فعلا انا اول مره اشوفها مكسوفه
ادهم: محدش ليه دعوه بمراتى وكمان انتوا لسه هترغوا انا ماشى
وبالفعل تركهم ادهم وخرج من القاعه وهو مازال يحمل نورا حتى فتح له حارس الجراج باب السياره فوضع نورا برقه على الكرسى وركب بجوارها
ادهم:مالك يا عمرى ساكته ليه
نورا: طاب وهقول ايه
ادهم: متقوليش حاجه النهارده مش يوم الكلام النهارده يوم الافعال
فأحمرت نورا خجلا و أحنت رأسها ارضا فأبتسم ادهم لها وقاد سيارته ليصل للفندق
..............................................
فى منزل محمد وعبير
محمد: انتى كويسه يا حبيبتى
عبير: الحمد لله انا فلبى كان هيقف
محمد: بعد الشر على قلبك يا قلبى
عبير: الحمد لله عدت على خير
محمد: الحمد لله تعالى ريحى جسمك علشان الحمل
عبير: حاضر انا بجد مش قادره اقف
محمد: حبيبة بابا عامله ايه
عبير: الحمد لله عماله تلعب كوره على اخرها
محمد: ربنا يخليكوا ليا يا رب
عبير:ويخليك لينا يا حبيبي
.........................................
عفاف: مالك يا محمود من ساعت ما رجعنا من الفرح وانت ساكت
محمود: انا مش عارف افرح ولا ازعل
عفاف: ليه كده ربنا ما يجيب زعل
محمود: مش عارف افرح لابنى ولا ازعل على بنت اخويا
عفاف: معلشى يا حاج انت عارف لو مكنوش مسكوها ربنا وحده اللى عالم كانت هتأذى مين
محمود: الحمد لله ربنا ستر انا لو مكنتش عارف ابنى كنت قلت انه عشمها بحاجه
عفاف: لا يا حاج ادهم مش كده
محمود: على العموم ربنا يعنيه
عفاف:يارب يا حاج يا رب
...........................................
وليد: ها ادم نام
سمر: ايوه يا حبيبي محتاج حاجه
وليد: بأبتسامه خبيثه:انا عايز حاجات مش حاجه واحده
سمر:بأبتسامه جميله:،انت عايز ايه بالظبط
وليد: انا عايز كل خير اصلك وحشانى اوى اوى
سمر: وهى تحتضنه':وانت كمان والله واحشنى
وليد:وهو يحملها:مدام كدا يلا بينا نشبع من بعض قبل ادم ما يصحا
سمر: هههههههههه ماشى
...............................................
فى الفندق
دخل ادهم الجناح وهو يحمل نورا ووضعها بمنتصف الغرفه واخذ الشنط من الشيال واقفل باب الغرفه
ادهم: الف مبروك يا حياتى
نورا: ربنا يبارك فيك
ادهم: بحبك اوى بعشقم
نورا: وانا كمان بموت فيك
فأحتصنها ادهم قريبا من قلبه وقبلها على رأسها
ادهم: تحبى تتعشى
نورا: لا ماليش نفس
ادهم: خلاص روحى غيرى فستانك وانا مستنيكى
نورا: وانت
ادهم: انا هغير فى الحمام اللى بره
نورا:ماشى بعد اذنك
واتجهت نورا للغرفه ودخلتها لكى تغير ملابسها وغيرتها بقميص وروب ابيض حرير مطرز ولبست اسدال الصلاه وخرجت له وجدته يرتدى بيجامه دهبى رجالى وعليها روب دى شامبر
ادهم: ايه الجمال ده يلا نصلى
نورا: يلا بينا
وبالفعل اتموا صلاتهم وقرأ ادهم على رأسها دعاء الزوج وبعد الانتهاء من الادعيه
ادهم: وهو يفك طرحه الاسدال:الله اكبر ايه الجمال ده الاسدال هياكل منك حته
نورا: بخجل :ميرسى يا ادهم
اقترب ادهم منها واخذ يقبلها على جبينها وعينيها حتى وصل لشفتاها فقبلها قبلات ليست بقليله وحملها ودخل بها الغرفه ليبدوا معا حياتهم الزوجيه
بعد مده ليست بالقصيره كانت نورا تنام على صدر ادهم وهو يمسد بيده شعرها ويقبلها على قمه رأسها ويحمد ربه انه قد جمعهم معا بالحلال
فى الصباح. استيقظت نورا على لمسات دافئه على وجنتيها وفمها فأبتسمت وفتحت عينيها
نورا: صباح الخير
ادهم: صباح الفل والورد والياسمين على احلى عروسه فى الدنيا
نورا: ربنا يخليك ليا
ادهم: رايحه فين
نورا:هقوم اطلب لينا فطار علشان ميعاد الطياره
اد،:انا عايز اكل بس مش اكل الفندق
نورا: امال تأكل منين
ادهم: وهو يحتضنها:،اكلك انتى
نورا: ههههه ادهم بلاش الكلام ده
ادهم: صح عندك حق نحن رجال افعال لا اقوال
نورا:،هههههههههههههه مجنون
وانتشرت ضحكاتهم لتملئ الغرفه بسعاده وهناء
................................................
الى اللقاء فى البارت الاخير ان شاء الله

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 13-03-16, 12:21 PM   المشاركة رقم: 47
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

.البارت الاخير
روحي وخداني تخدني معاك
و عايزاني ادوب في هواك
واقولك امرك اؤمرني منايا رضاك

معاك انت الحياه تتعاش
ومن غيرك دي متسواش
وطول عمري انا و قلبي بنستناك

دي الحقيقة حبي ليك له ميت طريقة
عمري ما هسيبك دقيقه لو لفين وياك....

مكنتش عارفه عايشه لمين
و بيا الدنيا رايحه لفين
وجودك جنبي عوضني بأحلى سنين

لقيت فيك إلي انا عايزاه
واكتر من الي بتمناه
وحاسه بجد انا وانت بنبني حياه

دي الحقيقة حبي ليك ليه ميت طريقة
عمرى ما هسيبك دقيقه لو لفين وياك
.................................................. ...........
ادهم: اهدى يا حبيبتى ان شاء الله خير
نورا:بس هم اتأخروا اوى جوه
محمد: ربنا يستر انا بردوا قلقان اوى
عفاف: هى البكريه كده يا بنى ربنا يقومها بالسلامه
وهنا خرج الطبيب من غرفه العمليات
محمد: طمنى يا دكتور مراتى عامله ايه
الدكتور :بأبتسامه:الف مبروك المدام جابت بنت ذى الثمر
محمد: الحمد لله وهى عامله ايه
الدكتور: ذى الفل وممكن تدخلولها لما ينقلوها اوضه عاديه
ادهم: الف مبروك يا محمد
محمد: الله يبارك فيك عقبالك
ادهم: وهو يضم نورا اليه :هانت كلها سبع شهور
وبعد المباركات اتجهوا جميعا لغرفه عبير
نورا ؛وهى تقبل عبير:حمد الله على سلامتك يا حبيبت
عبير: الله يسلم يا نورا ربنا يقومك بالسلامه
محمد: بص كدا يا ادهم مش البنت كلها انا
ادهم: ليه كدا يا عبير البت دي هتبور
محمد: تبور مين يا بابا انا بنتى ذى القمر
عبير: هاتها اشيلها يا حبيبي
محمد: اتفضلى وسمى
عبير: بسم الله الرحمن الرحيم الله اكبر ذى القمر
نورا:هتبقى ان شاء الله عروسه ذى القمر
عفاف: هتسموها ايه بقى
محمد :عبير حبيبتى اللى تسميها
عبير :امم عايزه اسميها رزان حلو
محمد ؛،جميل يا حبيبتى
عفاف: ربنا يخليكوا لبعض وتتربى فى عزكم
.............................................
ومرت الايام على ابطالنا مليئه بالسعاده
بعد مرور 8سنوات
اصبح لدى وليد وسمر :ادم 8 سنوات و ملك 5سنوات وينتظرون طفل جديد بعد شهران
ومحمد وعبير: رزان 7سنوات ونصف وامجد 4سنوات
جلال ومنال:ميار 13سنه واحمد 6 سنوات ونصف
ادهم ونورا:مراد 7سنوات وسما وجنا تؤام سنه ونصف
ادم:بص يا بابا بتعمل ازاى
وليد: سبها براحتها يا حبيبي عيب
ادم:ازاى يعنى دى واقفه تتكلم مع ابن خالو ادهم وتهزر معاه
سمر: وفيها ايه يا حبيبي يعنى
ادم :بضيق:مفيش حاجه انا رايح العب
وليد: شكلنا عندنا حبيب فى العيله
ادهم: وهو قادم من بعيد وهو يحمل طفله:يعنى هيطلع لحد غريب طالع حبيب لابوه
وليد: بكره نشوف مراد هيعمل فيك ايه
سمر:وهى تأخذ الطفله من ادهم: هات سما حبيبت عمتو
ادهم: اتفضلى امال فين محمد وعبير
سمر: بيحاولوا يصالحوا رزان ادم زعلها
نورا: ادهم خلى مراد معاك مش عارفه أرضع جنا
ادهم: تعالى يا سى مراد عملت ايه لابن عمتك
مراد:انا مش عملت حاجه انا كنت بكلم رزان وهو زعل
ادهم: زعل ليه
مراد:،علشان هو عايزها تلعب معاه هو وبس
نورا:يا نهارى شفتوا الولد بيقول ايه مبقاش فى اطفال خلاص
سمر:ههههههه انتى بتقولى فيهاملك امبارح تقولى ايه مامى انتى عندك نونو فى بطنك فقولتلها اه قالتلى بتحبيه فقولتلها طبعا قالتلى امال كلتيه ليه
الجميع: هههههههههههههه
وليد:ربنا يخليكوا ليا يا رب
سمر: ويخليك لينا
محمد: وليد ابعد ابنك عن بنتى
وليد: ليه دا انا ابنى حتى طالب الحلال
فأنفجر الجميع بالضحك
سمر: متزعليش منه يا رزان انا هشدلك ودنه
رزان:ماشى يا طنط بس شديها بالراحه
محمد: وهو يغمز لوليد:براحه ليه يا رزان
رزان: ببراءه:علشان متوجعهوش واوا
عبير: بنتى حنينه وقلبه ابيض
محمد: وهو يضم عبير من خصرها :حنينه وقمر ذى مامتها
نظرت له عبير بحب
محمود: يا حلاوه احنا مش هنتغدا النهارده ولا ايه
عفاف: يلا يا حبايبى الاكل
محمود: وهو يغمز لها :، احنا لو استنينه الحبيبه دول يخلصوا مش هنأكل النهارده
ادهم: والله اللى غيران مننا يعمل ذينا
فقام محمود بضم عفتف اليه
محمود: هو انت فاكر انك لوحدك اللى معاك مراتك والا ايه
نظرت عفاف الى ابناءها نعم فهم جميعا ابنائها حتى ولو لم تلدهم فهى تحب نورا وعبير ومحمد ووليد كأبناءها فشكرت الله وحمدته على نعمته
....................................
ادهم: ،ها ناموا
نورا: الحمد لله لسه نايمين دلوقتى مراد نام
ادهم: ايوه مسبنيش غير لما وعدته يلعب مع ملك لما يصحى
نورا: الولد ده هيجننى
ادهم: اه والله ما شاء الله عليك
نورا: فعلا طالع ذكى لباباه
ادهم: وهو يحتضنها:وطالع بردوا قمر لمامته
نورا: ربنا يخليك لبنا يا رب
ادهم: مندمتيش انك سبتى الشغل
نورا: ابدا بابا كانت وصيته انى اعمل اللى اانا حاساه جوايا وانا حسيت ان انت وولادى وبيتى محتاجنى اكتر
ضمها اليه وقبل قمه رأسها
ادهم: ربنا يخليكى لينا كلنا
نورا: صحيح هنروح النادى امتى
ادهم: بكره العصر علشان نقابل جلال وعالته هناك
نورا: خلاص وكلم يوسف يجيب مرانه وابنه وييجى
ادهم: ان شاء الله
نورا ؛مالك سرحت فى ايه
ادهم: طارق وحشنى اوي
نورا: مش هو هيرجع من السفر الشهر.االى جاى هانت
ادهم:ربنا يهديه ويسيب حياه العزوبيه دى بقى
نورا: انا مش عارفه هو معارض الجواز ليه
ادهم:وهو يتأملها :فعلا دا حتى الجواز جميل وناعم وطعمه ذى العسل
نورا:بأبتسامه: هو مين ده
ادهم: وهو يجذبها نحو احضانه:انتى طبعا هو فيه حد فى حلاوتك
نورا: ههههه احنا مش كنا بنتكلم عن طارق دلوقتى
ادهم: طارق ربنا يوفقه ويوفقنا فى اللى احنا فيه ركزي معايا بقى
نورا: ما انا مركزه اهو
ادهم: ايوه كدا احبك وانتى مركزه
نورا: انا بموت فيك
ادهم:وانتى بقيتى ادمان بالنسبه ليا
واحتضنها اقرب اليه واقترب من اذنها وقال
ادهم: بهمس:ادمنتك حبيبتى
..................................................
وفى النهايه لا ليست النهايه انها البدايه فالحياه كما تعطينا تأخذ منا وبهذا عاش ابطالنا يتمتعون بحبهم تاره ويحزنون ويشاكسون بعضهم تاره فهذا هو الحب نعم الحب موجود حتى لو لم نصادفه فلقد اراد الله ان يجده البعض وان يظل البعض الاخر يبحث عنه فلا يوجد امامنا الا الامل
............................................
وبهذا انتهت روايه ادمنتك حبيبتى على وعد بروايه جديده اذا احببتم

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 13-03-16, 12:22 PM   المشاركة رقم: 48
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bluemay مشاهدة المشاركة
  
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،

يسلمو ايديك عالبارتات ..


بس كتير حزنت ع نورا واللي صابها ..

أدهم مسكين عاجز انه يساوي اي شي وحاسس بالذنب انه ضحت مشانه.


آمال يبعتلها حمى تسلق بدنها .. وكريم إلهي تلاقو نهاية تعيسة تشبهكم .


عبير بعد ايش صحيتي وفوقتي لنفسك ..



يا ترى شو صارلها ؟!! اتوقع الرصاصة أثرت فيها بس ما قتلتها .. هل رح تفقد ذاكرتها اوتنصاب بشلل ؟!!

ارجوووك كوني رحيمة بقلوبنا ما بدنا مأساة .



تقبلي مروري وخالص ودي



★☆★☆★☆★☆
بعد نهاية النقاش او الحديث مع أحد
لاتنسوا دعاء كفارة المجلس:

سُبْحَانَكَ اللهم وَبِحَمْدِكَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت أَسْتَغْفِرُكَ وأَتُوبُ إِلَيْكَ

شكرا لمتابعتك انا نزلت باقى الروايه يا رب تعجبك النهايه بتاعتها

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 13-03-16, 12:23 PM   المشاركة رقم: 49
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Jul 2015
العضوية: 299315
المشاركات: 72
الجنس أنثى
معدل التقييم: بودى قلبى عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 85

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
بودى قلبى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مملكة الغيوم مشاهدة المشاركة
   السلام عليكم ورحمة الله
تسلم يدك حبيبتى فصول رائعه نورا ياقلبى عليها اول ما لقت الحب واستقرت ما لحقت تتمتع جاها مطاردة المجرمين وضحت بنفسها عشان ادهم واعتقد اصابتها خطيره حزنت عليها
وادهم عاجز انه يدور عليها او حتى يطمئن عليها بسبب اصابته كله من امال الزفت عامله حبيبه وجاى تتسحب لامه عاوز تسلم قبل ما تسافر روحه بلا رده ان شاء الله
والام بردو غلطانه دول هربانين مكنش لازم تستئمن حد وخصوصا الزفته امال
عبير لساتها جاى تفوق وتعرف انها ملهاش حد الا نورا ومحمد بعد السم اللى كان بيخرج من لسانك عليها دلوقت عرفتى قيمتها
امال وكريم مالت عليهم هما الاتنين حيطه تساويهم تحتها
تسلم يدك وفى انتظار الباقى

شكرا لمتابعتك انا نزلت باقى الروايه يا رب تعجبك النهايه بتاعتها

 
 

 

عرض البوم صور بودى قلبى   رد مع اقتباس
قديم 14-03-16, 02:09 AM   المشاركة رقم: 50
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
قاريء مميز


البيانات
التسجيل: Dec 2014
العضوية: 285617
المشاركات: 759
الجنس أنثى
معدل التقييم: مملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييممملكة الغيوم عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1593

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
مملكة الغيوم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : بودى قلبى المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: قصه ادمنتك حبيبتى

 

السلام عليكم ورحمة الله
مبارك الختام حبيبتى كانت فصول رائعه مشاعر ادهم لما كانت نورا فى غيبوبه كانت تعبر عن قوة حبه حتى انه كاد يقتل الطبيب اللى نصح بفصل الاجهزه عنها
وعبير ايضا معرفتش قدر محبتها لاختها الا لما قربت تفقدها
اما نورا احساسها بحب ادهم هو اللى مكنها من تخطى ازمتها وتوجو حبهم بالزفاف اللى كان حيتحول لكارسه بسبب حقد امال اللتى لم تحب الا نفسها فقط لانها لو بتحب ادهم ما فكرت تقتله او تدل كريم على مكانه هى حبت فلوسه ولما ما طالتش الفلوس قالت لا انا ولا غيرى
لكن سرعة بديهة نورا انقذت الموقف وعاش الجميع بسعاده وامال وحدها من جنت شر افعالها تمتعت بقراءتها وخصوصا الاطفال الحبيبه الجداد مواقفهم تضحك بيتخانقو على رزان من دلوقت تسلم ايدك وفى انتظار جديدك مع تمنياتى لكى بختام سعيد لمئات الروايات المقبله دمتى بود ولكى منى كل الحب

 
 

 

عرض البوم صور مملكة الغيوم   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ادمنتك, حبيبتي
facebook




جديد مواضيع قسم القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 06:18 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية