لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


 
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (3) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 17-11-11, 10:53 PM   المشاركة رقم: 11
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
ليلاس متالق


البيانات
التسجيل: Aug 2010
العضوية: 185951
المشاركات: 239
الجنس أنثى
معدل التقييم: ناي محمد عضو على طريق الابداعناي محمد عضو على طريق الابداعناي محمد عضو على طريق الابداعناي محمد عضو على طريق الابداع
نقاط التقييم: 381

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
ناي محمد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 

تسلم ايديك بيرو
انا قريت الرواية وعجبتني كتير
ليال حبت حسين من الصغر وتعذبت كتير لانه كان مريض ومكنش حيرضي انه يتجوزها عشانها وهلا القدر رحم بهما وحان الوقت ليرجعوا لبعض حبيت كتير طريقته وهو بيطلب من والده انه يوافق علي زواجه بها ويارب يتمم الامر علي خير
وسام حب ليال كتير بس حب من طرف واحد وليال كان صعب عليها انها تبادله المشاعر لانه حسين ماخد كل تفكيرها يارب يلاقيله واحده تحبه
همس حبت خالد وتعذبت كتير لكن خالد مكنش بالقوة الي تخوله يعمل المستحيل لتكون اله بدليل انه خطب واحدة تانية بس تفكيره مع همس وهيدا الي حيخلي علاقته مع خطيبته تتدهور وخاصة انه همس حترجع لبلدها اعتقد انه مش حيكمل مع خطيبته
يوسف حبيته من اول كلمة تكلمها هههههههههههههه ليه طلة قوية وساحرة شخصيته تجبرك علي تميل اله طريقة تفكيره بهمس عجبتني ومبروك عليكم الزواج مع انها اجت متاخرة همس مهما كان السبب من زواجك بيوسف بس انتي حتحبيه وحتتغير نظرتك اله وانتي من هلا بديتي تفكري فيه راجعي نفسك والانتقام مش حلو وبعدين لو يعرف يوسف السبب حتكون ردة فعله مش حلوة حاولي تنسي الي فات وتبدي حياتك معه
ياتري شو حتكون ردة فعلك يوسف لما تعرف انه ليك توءم وردة فعل اهلك لما يعرفوا انك اتجوزت همس حاسة الموضوع كده حيتلخبط اللع يعينا علي وقتها
انامتشوقة للفصل الجاي لانه الاحداث كده حتحلو هههههههههههههه

 
 

 

عرض البوم صور ناي محمد   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, الزمان, الكاتب, الكاتبة بيرو, تجرؤ, بقايا همس, حصري, يوسف الشهري, رومانسيات, رومانسيات عربية, شفا ووسام, همس
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t162168.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
ط¨ظ‚ط§ظٹط§ ظ‡ظ…ط³ - ظ…ظ‚ط¯ظ…ط© by ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯ This thread Refback 22-01-15 08:35 PM
Untitled document This thread Refback 23-10-14 10:16 PM
ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯'s Writing (4 stories) This thread Refback 05-08-14 01:38 AM


الساعة الآن 05:58 PM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية