لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


 
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (4) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 24-02-13, 05:10 PM   المشاركة رقم: 10
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Jan 2012
العضوية: 234937
المشاركات: 6,950
الجنس أنثى
معدل التقييم: ...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي...همس القدر... عضو ماسي
نقاط التقييم: 8829

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
...همس القدر... غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : حسن الخلق المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 33 - رواية لن أنكسر .. بقلم / حسن الخلق .. الفصل الرابع

 
دعوه لزيارة موضوعي

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لهفة اللقاء مشاهدة المشاركة
   السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصى يا ست أيسو يا نصير المرأة انت
انا كتبت رد طويل امبارح عليكى وتقريبا اللاب مش عجبه فقرر يفصل
مش عارفة ليه اللاب مش عايزنى اكومنت على الرواية يلا ما علينا
هرد بسرع بقى المرة دى باسل انا اخترته من الاول خالص بس برضه ربنا
مش اراد للكومنت انه يتكتب فانا مختاراه من الاول خالص :P

تانى حاجة لك انت ومنوش النصير التانية للمرأة
بالرغم من حبى لزينب وتعاطفى التام معاها الا انه بس شوية حيادية تخلى
كل اللى طارق عمله مبرر واحدة مسجونة بتهمة الإختلاس وتبديد الأمانة
وكل الأدله ضدها ومصاحبة اخطر مسجونة اللى هى اكبر تاجرة مخدرات
خارج وداخل السجن وظابط مكافحة مخدرات مش بيتعامل إلا مع متهمين خطيرين الطبيعى فى شغله الشدة وسوء الظن ازاى ممكن باى حال من الأحوال انه اى حد يتخيل مجرد تخيل انه يكون لطيف معاها فى التعامل وبعدين يعنى هو كل اللى عمله انه شخط فيها مرزعهاش كف مثلا ولا رماها فى الحبس الإنفرادى
اجمدوا شوية كده ايه يا اخواتى دلع البنات ده
اخر حاجة خالص بقى انا استراجيى فى المعارك والحروب والتعامل مع الأعداء
مختلف تماما انا هاستنى لحد ما كل البشر تخلص على بعض وابقى ادخل انا بقى اجمع الغانئم
تخيلى بقى الايموشنز المختلف على الكلام اللى انا كتباه علشان مش عندى استطاعة احطها
كومنتك ضحكنى موووووووووووووت يا سكر



يحيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــا العدل يا ناااااااااااااس
ايون هو هااد الكلام المزبووووووووط ...واللي صابتني البحة وانا بفهم بعض نااس ومو راضيين يفهمو >>>>>>>>فيس يناظر اسرااء بطرطوفه عينه

ايوه هو ما ضربها كف او اي شي ثاني هو تعااامل معها تعااامل طبيعي ...شو يعني بدكن اياه يسوي ..ياخذها بالاحضان مثلا ..عااادي ما هو متعود عدمووع المتهمين وتوسلاتهم ..وزينب حاليا مجرد متهمة عنده يا جمااااعة ..وطويرق راااح يسوود ليلها اكثر واكثر ف على قوله ميسا بلا دلع بنااات ماااااشي
****
سياستك يا ميسى في منتهة الحكمة هههه شوفوا النااس الذكية واتعلمو ^^


اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لهفة اللقاء مشاهدة المشاركة
  
يعنى مين ادى كاتى موافقانى فى الرأى
ربنا يجبر بخاطرك يا سكر
انا فى موضوع زينب شايفة انه سمير اكتر حد غلطان حى اكتر من رأفت
لانه الوحيد اللى مش عنده مبرر يعنى ديه اختك متربيين طول عمركم مع بعض
والطبيعى انه ثروة والدها اللى رباك وعاملك زى ابنه بالظبط هتروح لها فانت بدل
ماترد جميل الرجل ده وتراعى اختك دمك حقدت عليها واستغليت طيبتها وحسستها بالذنب
على حقها الطبيعى و فى الاخر بعتها بالرخيص اوووووووووى
هى الغيرة فعلا بتعمل مصايب

مواااااااااااااااااااااااااااااااااه واحلى بوسة لاحلى ميسااا ........
البنت هي حبــــــــــــــبتشي
ونا اوااافقها الرااااااااااي بخصوووووص سمير تمااااااااااااما ....
سمير تصرف بغباااء والحقد اعمى عيونه ......
وانا بفكر انو نهايته يا اما بجرعة زاااااايدة يا اما حاادث طرق او السجن نتيجة جريمة قتل ...انتو اختااروا بقى ^^

 
 

 

عرض البوم صور ...همس القدر...   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, لن انكسر, رومانسيات, روايه
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t184765.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 19-05-17 01:30 PM
Untitled document This thread Refback 06-06-15 05:45 PM
Untitled document This thread Refback 04-02-15 11:49 PM
Untitled document This thread Refback 27-09-14 10:22 AM


الساعة الآن 11:32 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية