لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


 
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (3) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 06-01-12, 05:34 PM   المشاركة رقم: 11
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
ليلاس متالق


البيانات
التسجيل: May 2008
العضوية: 76160
المشاركات: 2,427
الجنس أنثى
معدل التقييم: suze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييمsuze عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1038

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
suze غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
Congrats

 



ايون كدن ايون كدن

ولما هو فصل صغنون وحاجة كده تيك اواى
كنتى حنيتى ونزلتيه ليلة راس السنه
ولا انتى حد وصاكى نكدى على اللى جابوهم



يالا ما حلينا
مس هتكلم فى الماضى عشان كان كله زعابيب

خلينا هون
وياحلاوة هون
وطعااامة هووون
وحونية هووووووون
ودفاااع وحمااية هووون
واحضااان هووووووووووون
و.........( مقص الرقابة )

هو برغم انى ما فهمت ليه عمه انتظر ليوم زى ده ليفضحهم
وليه ابوها صدقه اوووى كده
لكن كانت ملحمة تناولتيها برقه
اها رقة
مانا عارفك لو كنتى تركتى العنان لنفسك كان زمان الموقف ولع بالنكد والالام والعذاب وجبتى لنص القراء ذبحة والنصف الاخر شلل لكن مرسي انك ترفقتى بينا واستكفيتى بليلة راس السنة




كان طبيعى على الاقل بالنسبة ليا احتواء يوسف لهمس ورد فعله
هو مش بس بيحبها
ومش بس اتغير كتييير عشانها
هو كمان جرب اللى هى فيه مهما كانت عائلته هناك احاطت به لكن يظل كمن رقص على السلم لا هو بهوية عربيه ولا اصل اجنبى شعور الضياع وفقد الهوية تاهت ببحوره سفينته اياما وليالى وكادت ان تضيع منه روحه مع توهانها ويخسر نفسه لولا ان رست به على شاطىء همس وان الاوان ليفعل المثل

لكن ردة فعل اخوتها هى ما استغربت له من دفاعهم ووقوفهم فى وجه ابيهم وتمردهم على حديثه
لست اعترض على هذا بالعكسسسسسسسسسسس
مازلت اشكرك لتقليص رغبات فيس النكد العالية لديك ^ـــ*
فيس الصراحة اوبسى

عجبتنى اوووى يا دكتور مسكة المعصم والمحقن والسائل الحارق شميت روائح المطهرات من هنا شكل المناوبة وحشتك
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

حموزة وقلب الخساية حياتى انا هو اللى فيهم وكله يتراجع امام جو وغضب النمر الاسود لكن حموزتى لاااااااااااااااا اسسسسسسسد امال ايه

واخوه عصا المكنسة واللى بيخضع عمه المفترى
امممممممم ياترى هيرتبوا ايه للوليد الغلبان ما صدقناه انصلح حاله بس نعمل ايه ذنوب وبتخلص
وعليييه سماجة اوووووف ال تنزل تقلعه الجزمى اخلعيها ولبسيهاله يا اووومى
معروفة خالص فردة على راسه والتانيه بفمه واهو يبقى اتغدى بالمرة
مازلت بتطبقى مع عهووودى بقسمها ايه الطابع البوليسى والاسرار والخفايا يا عم هيركول بوارو

كويس ان عنان تصافت مع ابيها وتصدقى انا ما كرهت الراجل ده الفصل اللى فات برغم انك حاولتى جهدك لده مش عارف ليه حسيته غلبان وصعبان عليا
عامة المهم نفسيتها تتعدل رائد غلبان ومش حمل حد يفرغ فيه عقده

بس يا وجيعة قلبى على همس لما العقربة سحر تسمع باللى حصل

اما عن
اما عنننننن
حلاوتك يا شفااااااااااا
هتبقى بونسبة لوسام شقاااااا
وسمعنى فيلم الزوجه ال 13 وعلى عش الحب وطير يا حمااااااااااام
والله ووقعت وما حدا هيسمى عليك
واحب الشوى يكون على نااار هااااااااااااااااااااااادية وهشتكيه وبشتكيه يا بيرووووووووو
هههههههههههههههههههههههههه

اوعى اكون نسيت حد ولا حاجة ولا جزء ولا حدث

مس بحب النسيان انا
لا انا انسى ولا حدا ينسانى واخد لبالك معايا يا عموووونا ها ولا حدا ينساااانى واعتبريه انذار اول


طبعا بيرررة فصل ولا اروووووع امتعنى جدااااااااااااااا

يسلموا الانامل يا قمررررر





 
 

 

عرض البوم صور suze   رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, الزمان, الكاتب, الكاتبة بيرو, تجرؤ, بقايا همس, حصري, يوسف الشهري, رومانسيات, رومانسيات عربية, شفا ووسام, همس
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t162168.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
ط¨ظ‚ط§ظٹط§ ظ‡ظ…ط³ - ظ…ظ‚ط¯ظ…ط© by ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯ This thread Refback 22-01-15 08:35 PM
Untitled document This thread Refback 23-10-14 10:16 PM
ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯'s Writing (4 stories) This thread Refback 05-08-14 01:38 AM


الساعة الآن 09:36 PM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية