لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (3) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-10-11, 06:54 AM   3 links from elsewhere to this Post. Click to view. المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو مميز
القلم الذهبي الثالث
روح زهرات الترجمة


البيانات
التسجيل: Feb 2010
العضوية: 155882
المشاركات: 14,420
الجنس أنثى
معدل التقييم: katia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 16186

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
katia.q غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 

هاي بيرو
قبل كل حاجة عايزة أقولك قد ايه القصة جميلة جدااااااااااا
وأسلوبك وطريقتك بيعطوا للقصة طابع مميز وساحر
الفصل الثالث
كنت أنتظره بشوق عشان أعرف ردة فعل عبد الله
زعلت لما طلقها كان نفسي يغضب ويثور لكن يرفض يطلقها
لأن فعلا العواقب وخيمة
ردة فعل عائلتها كانت مشهد ممتاز
أبدعت فيه بجد
لكن ازاي واحدة ذكية زي همس مش تبقي فاهمة تأثير اللي هي عملته؟؟؟
وخالد ده
مش عارفه أوصفه بايه
هو حاجة من الاتنين
اما جبان ومش قادر يحارب للحصول علي مايريد ويترك خوفه يحدد مصيره
أو هو متوهم بحب همس وهو مش بيحبها...
اختاري يا بيرو لأن مفيش حل ثالث
ليال في الجامعة
وصفك لشعورها في أول يوم
الرهبة والسعادة بجد مذهلة يا بيرو
وصف دقيق بكلمات جميلة (شعرت بحماسة تعتريها...رغم خفقات قلبها التي تصاعدت كالطبول)
مش فاهمة هي عاملت عصام بقسوة كده ليه من أول مرة؟؟؟
زعلت أوي لما رجعت البيت وصدمت بقسوة أبيها بعد السعادة
هو له حق انه يكون قاسي معاها بعد اللي عملته لكن لكل شيء حدود برده
وصلنا ليوسف
شوفي بقي يا عبير أنا بحب أي شخصية اتعذبت في حياتها حتي لو طلع شرير
فانتي لو عارفة مصلحتك تخلي نهايته كويسة
أحسن والله .....
عجبني أوي وصفك لأم وسام وشخصيتها
مثال لما يجب أن تكون عليه الأم
لكن مش عجباني شخصية وئام" أصلي غيرانة" هههه
حمزة رجع وفي انتظار أعرف هل ده تغيير للأحسن ولا للأسوأ....

 
 

 

عرض البوم صور katia.q   رد مع اقتباس

قديم 06-10-11, 05:04 PM   المشاركة رقم: 2
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
شهرزاد

أميرة الرومانسية


البيانات
التسجيل: May 2010
العضوية: 166710
المشاركات: 13,250
الجنس أنثى
معدل التقييم: عبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميععبير قائد عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 38234

االدولة
البلدYemen
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
عبير قائد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 
دعوه لزيارة موضوعي

السلام عليكم

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katia.q مشاهدة المشاركة
   هاي بيرو

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katia.q مشاهدة المشاركة
  
هاي كوكو وينك يابنت اتوحشناك .. منورة ياقلبي

قبل كل حاجة عايزة أقولك قد ايه القصة جميلة جدااااااااااا
وأسلوبك وطريقتك بيعطوا للقصة طابع مميز وساحر

يسلموووووووو ياقلبي
من بعد ذوقك ^^

الفصل الثالث
كنت أنتظره بشوق عشان أعرف ردة فعل عبد الله
زعلت لما طلقها كان نفسي يغضب ويثور لكن يرفض يطلقهالأن فعلا العواقب وخيمة

ممكن يكون هاي ردة فعله بس المشكلة هي انها مست كرامته ومو سهل عليه يتجاوز هالمشكلة

ردة فعل عائلتها كانت مشهد ممتاز
أبدعت فيه بجدلكن ازاي واحدة ذكية زي همس مش تبقي فاهمة تأثير اللي هي عملته؟؟؟

عائلتها اكثر من تأذى لجهلها وقلة عقلها
صحيح همس ذكية بس هي مثل كثير بنات غيرها بسبب صغر سنها لاتنسي هي ماتجاوزت ال18 سنة في هذه المرحلة يعني مهما كانت لسة صغيرة

وخالد ده
مش عارفه أوصفه بايه هو حاجة من الاتنين
اما جبان ومش قادر يحارب للحصول علي مايريد ويترك خوفه يحدد مصيره
أو هو متوهم بحب همس وهو مش بيحبها...
اختاري يا بيرو لأن مفيش حل ثالث

ههههههههههههههه اه هو جبان والله مو مابحبها بس جبان وضعيف اديني اخترت اوك ^^

ليال في الجامعة
وصفك لشعورها في أول يوم
الرهبة والسعادة بجد مذهلة يا بيرو
وصف دقيق بكلمات جميلة (شعرت بحماسة تعتريها...رغم خفقات قلبها التي تصاعدت كالطبول)

امممم شعور عاااارم فرح واحساس بحرية قصوى لا تحتمل وبالذات في مجتمعنا المنغلق لجامعة تعتبر متنفس كبير يمكن ماحدا يقدر يفهمه غيرنا

مش فاهمة هي عاملت عصام بقسوة كده ليه من أول مرة؟؟؟

اممم انا اقولك اتخيلي واحدة عمرها ماتعاملت مع شباب من غير عيلتها ويجي واحد يتظرف معاها والله انا اديه على دماغه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احنا ماعنا ثلث الثلاثة كام .. خخخخخخخخخخخ

زعلت أوي لما رجعت البيت وصدمت بقسوة أبيها بعد السعادة
هو له حق انه يكون قاسي معاها بعد اللي عملته لكن لكل شيء حدود برده

اعتقد انه ابوها هو اللي وصل لحدوده بهذيك الفترة من كثر ماتعذب معاها

وصلنا ليوسف
شوفي بقي يا عبير أنا بحب أي شخصية اتعذبت في حياتها حتي لو طلع شرير فانتي لو عارفة مصلحتك تخلي نهايته كويسة
أحسن والله .....

يماما ... بدأت التهديدات
انا برفع قضية ضدكم كلكم اللي تهددوني
فيس ناوي ينتقم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

عجبني أوي وصفك لأم وسام وشخصيتها
مثال لما يجب أن تكون عليه الأم
لكن مش عجباني شخصية وئام" أصلي غيرانة" هههه
حمزة رجع وفي انتظار أعرف هل ده تغيير للأحسن ولا للأسوأ....



لا تغارين من وئام هااي ولا تسوى فيس حاقد عليها كمان
ههههههههههههههههههههههههه
موووووووووووووة الانتقال للفصل الرابع

 
 

 

عرض البوم صور عبير قائد   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, الزمان, الكاتب, الكاتبة بيرو, تجرؤ, بقايا همس, حصري, يوسف الشهري, رومانسيات, رومانسيات عربية, شفا ووسام, همس
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t162168.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
ط¨ظ‚ط§ظٹط§ ظ‡ظ…ط³ - ظ…ظ‚ط¯ظ…ط© by ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯ This thread Refback 22-01-15 08:35 PM
Untitled document This thread Refback 23-10-14 10:16 PM
ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯'s Writing (4 stories) This thread Refback 05-08-14 01:38 AM


الساعة الآن 01:04 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية