لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com





العودة   منتديات ليلاس > القسم الترفيهي > نكت , طرائف , ضحك , فرفشة , منتدى الضحك والفرفشة
التسجيل مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

بحث بشبكة ليلاس الثقافية


برامج التليفزيون

جميل إنك تتابع برامج التليفزيون المفيده لكن المصيبه عندما تقع فريسة إعلانات التليفزيون و التي يدسونها لك في الفواصل و القواطع و العوارض و ما شابه ذلك

إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 23-09-08, 09:53 AM   المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
أميرة الحب



البيانات
التسجيل: Nov 2007
العضوية: 56979
المشاركات: 4,653
الجنس أنثى
معدل التقييم: dr_e عضو بحاجه الى تحسين وضعه
نقاط التقييم: 43

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
dr_e غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : نكت , طرائف , ضحك , فرفشة , منتدى الضحك والفرفشة
افتراضي برامج التليفزيون

 

جميل إنك تتابع برامج التليفزيون المفيده


لكن المصيبه عندما تقع فريسة إعلانات التليفزيون و التي

يدسونها لك في الفواصل و القواطع و العوارض و ما شابه ذلك ..

المذيعه في إبتسامه عريضه شريره : نلتقي بعد فاصل قصير ..

ستار يُسدل على الشاشه يذكرك باسم القناه لتكون نسيتها و لا حاجه..

بنت كدا تظهرلك زي العفريت و مخبيه و را ظهرها حاجه تذكرك

بريا وسكينا و هيَّ مخبيه القماشه المبلوله ورا ظهرها ، ...

و تطلعلك علبة شاي مرسومه عليها حشره ...

شاي الفسفوسه زيه ما تلاقيش

و لو رحت المحل و لقيت غيره ما تشتريش

واحده جربته و عجبها

و من كتر ما حبته حطته في النيش

قدامك خيارين
يا إما تشتري يا إما ما تشتريش
و لازم تشرب العلبه في يوم واحد
يا إما هيطلعلك في وشك فسافيس

و المفآآآآآجأه..
عرض خاص .. مع كل علبة شاي الفسفوسه ، هتآخد علبتين شاى فسافيس....... مجااااااااناً...



*********************************

الإعلان الثانى : ...

الشاشه فجأه و بدون مقدمات تجيلها هيستريا

و تسمع صوت تليفون بيرن ، تجري طبعاً ترد على تليفونكم ..

لكن ، تكتشف إن التليفون بيضرب في التليفزيون ،

و تلاقي واحده ممصوصه و شكلها ناقعه وشها في علبة ماكياج بقالها شهرين ،

و لابسه بنطلون مقطع المهم إنها لابسه حجاب ، بترد على


التليفون دا ، و يقطع هذا الملل صوت رجل يقول بانشكاح ..:

الآن ، و بعد أن وصلتنا التكنولوجيا من تشكوسلوفاكيا رأساً على عندنا ،

نقدم لكم التليفون أبو زراير ، هذا التليفون يتمتع بخصائص فريده من نوعها ،

أولاً : يحتوي على زراير بها أرقام من صفر إلى تسعه ،

هذا بالإضافه إلى وجود سماعه تحتوى على سماعتين ،

واحده تسمع بها المتحدث و الأخرى تتكلم فيها لكي يسمعك المتحدث ،

و من خلال التليفون أبو زراير تستطيع أن تطلب أي رقم في أي وقت ،

و المفآجأه ، التليفون يتمتع بخاصيه تكنولوجيه جداً ، بيرن ليعطيك إشاره أن أحد يتصل بك ،

لا تفوت الفرصه و لا تدع العرض يفوتك

سعر العده الواحده 257 جنيه ،

و إذا إشتريت عدتين تحصل على خصم 3 جنيه

أي يصبح السعر 511 جنيه بدلاً من 514 ...

إتصل ب 55778899
لتحصل على العرض المميز بتكاليف شحن 70 جنيه فقط

إتصل فووووووووووررررراً يا أهبل ..


*****************************
الإعلان الثالث :....

صورة واحده عجوزه و أطفال بؤساء حواليها ،

و في عينيهم جميعاً ملامح البؤس و الشقاء ، و يقطع هذا المشهد المأسوي صوت رجل مأسوي أيضاً ::..

شايف اليتامى دول ؟ تقدر تدخل عليهم البهجه و السرور ،

تقدر ترسم البسمه على شفايفهم ، و تساعد الأم في توفير دخل يساعد على مكافحة ظروف الحياه الصعبه ،

كل دا تقدر تعمله بجاموسه ،

أيوا يا سيدي جاموسه ... في إيه ؟؟ مالك بتبحلقلي كدا ليه ؟؟

و يجيبلك صورة جاموسه علشان تصدق ودانك ،

و على رأي المثل إللى أنا مألفه لسه حالاً ، " إن كذبت الودان ما

تكذبش العين " ....
و يستكمل ، و بكدا تقدر تدخل البهجه و الفرح عليهم و تساعد أم

في تربية عيالها


إتصل الآن على ..

07000
علشان تشتري جاموسه .
و المفآجأه ..

عندما تشتري جاموستين سوف تحصل على جاموسه تالته هديه

و عندما تشتري جاموسه واحده ستحصل على 5 كيلو برسيم مجاناً

إتصل لتصلك الجاموسه لحد البيت ..


***********************
و ينتهى الفاصل ....
مع لقاء آخر في فاصل آخر ...
و كل سنه و إنتوا فاصلين...

ودايما بعد ما بخلص بحس ان فى واحد هيطلع من التلفزيون




ملطوووووووووووش

 
 

 

عرض البوم صور dr_e   رد مع اقتباس

إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)
facebook



جديد مواضيع قسم نكت , طرائف , ضحك , فرفشة , منتدى الضحك والفرفشة
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 09:09 AM.


مجلة الاميرات 

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية