لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com





العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > قصص من وحي قلم الاعضاء > القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
التسجيل مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 22-08-16, 02:49 PM   المشاركة رقم: 391
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
قاريء مميز


البيانات
التسجيل: Jul 2009
العضوية: 147465
المشاركات: 585
الجنس أنثى
معدل التقييم: دودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييمدودي وبس عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1271

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
دودي وبس غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برد المشاعر المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: جنون المطر / بقلمي برد المشاعر

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيتامين سي مشاهدة المشاركة
  

ههههههههههه ياحلوات لاتنقهرن ولاتستعجلن الإربعاء

حتى ماتنجلطن زياده ميشو الظاهر وحشتها القفلات واشتاقت لها

أما مطر هذا وش أقول وش أخلي على قول المثل الحجازي الساكت سمه ناكت

ساكت له على أشياء ماتدرون عنها ههههههههههه

ماما زارا هذا تلميح وش رأيك اللي مطر مخبيه والله إنه غويط وسره في
بير ماله قرار هههههههه لكن برد جابت قراره

أظن إني خففت عنكن بكلامي فيسي المسالم اللي مايحارش أحد
سمعتن ما أحارش أحد









يااا بعدد الربوع ..

ياا الله ي فيتو نفهم من كلامك ان قفله الربوع أقوى من هالقفله ش يصبرنا عاد كل البارتات صارت ضيييم ..

هههههههه امااا خففتيها قولي ولعتيها زيااادة ..
اجل بير وماله قاع .. لايكون مطر عارف انها بنت عمه وعمه كاتب له وصيه بهالشي وانه ما يأذي صنوان ولا يسوي لهم شي عشانها


اقول فيتتو ش رايك ترسلين لي البارت عشان اشوف هل فعلا خففتي علينااا << فيس يتمصلح‏






 
 

 

عرض البوم صور دودي وبس   رد مع اقتباس
قديم 22-08-16, 08:02 PM   المشاركة رقم: 392
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري


البيانات
التسجيل: Sep 2014
العضوية: 277449
المشاركات: 12,473
الجنس أنثى
معدل التقييم: همس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميعهمس الريح عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 17223

االدولة
البلدQatar
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
همس الريح غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برد المشاعر المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: جنون المطر / بقلمي برد المشاعر

 
دعوه لزيارة موضوعي

توقع ..
نار و شرار و دخان و مفرقعات و كل شي

مطر يدري ان غسق مهيب بنت شراع

عاد بروح لحالي لا تطردوني

 
 

 

عرض البوم صور همس الريح   رد مع اقتباس
قديم 22-08-16, 10:45 PM   المشاركة رقم: 393
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
متدفقة العطاء


البيانات
التسجيل: Jun 2008
العضوية: 80576
المشاركات: 3,105
الجنس أنثى
معدل التقييم: فيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسيفيتامين سي عضو ماسي
نقاط التقييم: 7195

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
فيتامين سي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برد المشاعر المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: جنون المطر / بقلمي برد المشاعر

 


ههههههه ربي يسعدكن دودي وهموسه
عجبتني توقعاتكن وشطحاتكن بعد بكره أوفي البارتات القادمه نشوف
من اللي صاب من التوقعات ومن اللي خاب
لكن للحق فيه توقعات منكن صدمتني لدرجة شكيت أن برد مرسله
لصاحبتها البارت هههههههههه
ويزداد الوضع حيرررررررررررررره
هههههههه

 
 

 

عرض البوم صور فيتامين سي   رد مع اقتباس
قديم 23-08-16, 10:54 AM   المشاركة رقم: 394
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
قارئة مميزة


البيانات
التسجيل: Nov 2010
العضوية: 203368
المشاركات: 934
الجنس أنثى
معدل التقييم: missliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1391

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
missliilam غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برد المشاعر المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: جنون المطر / بقلمي برد المشاعر

 

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكووووو ازيكوووووو ازيكوووووووووو .. ازيككككو بعد فرح الكواااارث الصااااااااااااااااااااااااااااااااااارخ بالصمت المدققققققققققققققققع في السكوووووووووووووووووون المنكككككككككككككككككل بضرباااااااااااااااااااات فؤادي المبععععععععععععععزئ جهوووووووديييييييي لاحيااااااااااء السهرة و تكبييييييير اللمة .... حسبنا الله ونعم الوكيل في يور ديڤل ابن ام يور ديڤل يا سي مطيران حميران بعيران جعيدان خيطان حيطان تتهد على نفوخ غرورك اللي فارزني يا اخي منك لله يا قطاط التبن جعلهم يقطوك في صحراء الربع الخالي شربك ديزل واكلك علقم بدون مكيف يبردك ولا ضب يونسك ومدفون في الارض حتى الرأس .... ااااااه يا ناري يا ناري ياناري .. والله حسّيت بإحساس الام اللي يتزوج ولدها بدون عرس 😭😭😭😭 مالك محزن كده لو ما اعرفكش كنت قولت انك مش عاوز تعملها ليلة مطنطنة لاحسن تنقط شراع ويموت بحسرته ويحسبك شمتان فيه وبتحتفل بالانتصار عليه ... وبعدين فين اخواتها وفين المهر والشبكة ..هاه ..بلعتهم زي ما افترست فرحتنا جعل الحب ينهشك ويفرمك وابيع النص كيلو بمليون دولار .. وانتا عاملي فيها كشخة إنتا وبدلت فرحك تقول ابن المهراجا قانقندهر راو 😒😒😒😒 بس تراها كشخة سناااافر على فكرة ..امال لونين ابيض وأزرق ... ده اللي زيك يسكت ويخرس خالص ...وبعدين يا ذو الشياكة السنفورية يا حاد الملاحظة يا كونان على غفلة يا توجو موري ساعة ما يفكر يشد حيله .. عاوزني اعمل ايه يعني وانتا بتلاحظ صوابعها وأنها مش شادة عليهم ومتوترة ولا وقفة ظهرها ولا انحناءة دماغها ... عاوزني اصفقلك يعني ؟؟؟ جاتك نيلة في خيبتك ... لا شكلك حتكسفنا النهارده .... يعني نفسي افهم اتجوزتها ليه ؟؟؟ تتسلى عليها؟؟؟ تعمل اكشن هي حياتك ناقصة ؟؟ والله وانتا عاملي فيها الغامض ذو النوايا الخفية والمقاصد لا تعبيرية والخطط اللي مابتخرش المية ان آخرتها هيطلع السبب عشان تقولها بصي يا حبيبتي ساعتي بتنور في الظلمة ... ان كنتوا تعرفوا النكتة دي طبعا 😂😂😂😂😂 عاد ذيك الساعة من جد باذبحك انا مو جبران .. الله يعينه على ألمه ربنا يكون في عونه ..
وانتِ يا ست غسق خاتون عارفة وانت عمالة بترغي في لوك لوك لوك لوك التهديد تبعك جا على بالي ايه ... ايوووواااا شرشبيل وهوا بيهدد السنافر سوف اجد قريتكم يوما سوف تندمون سأمسك بكم ولو كان هذا اخر عمل في حيااااتي .. يعني ايه ؟؟ يعني كله على فشووش ما عندش ما عند جدتي .. يعني دعي عنك حركات الليدي أوسكار فإنك من جنبها .. خليك على الليدي لين وإذا طقتك الدفارة عندك جورجي بس لا تندمجي في الدور مرة لاحسن تندمي .. فلهذا قعي مرةٍ سنعة وبيضي وجه ابوش بدل ما سحبتِ اللون منه عالآخر .. وخدي بالك من السيل العرم اللي واخداه .. اذا رأيت أسنان الليث بارزة فلا تحسبنَّ ان الليث يبتسم ..... والذيب ما يهرول عبث .... والأخ متقمص دور المفترس اللي بيستمتع بمشاهدة الفريسة وهي تفرفر وتنتفض وتقاوم .. عاوزها صراع قوى وإرادات .. تكونش يا اخويا عاملي نفسك النمر المقنع على غفلة وبتخلص الحلبة من كل الشرور ... ولا تكون يا اخويا حسبتها رياضيا وقلت انه طالما وصل عمرك خمسة وتلاتين يبقى لازم تتجوز والبيت والجهاز جاااهز وموجود وبما ان الزواج يعني شهر عسل يا اللي هتخليه بصل يعني اجازة وبما ان حضرتك وورركاهوليك ومدمن شغل ومعارك فقد حرصت بان تحضر ساحة المعركة معاك الفرح و تكون قاعدتك في شهر العسل مش عارفة ليه خطر على بالي معسل التفاااح ... اعوذ بالله من غضب الله 😂😂😂😂😂 المهم يا غسق عرفيه ان مش كل طير بيتاكل لحمه ولو انك أرنب بس معليش ..وفهميه ان الفار غلب الأسد .. يوووه من شابه أباه فما ظلم سبيك من اللفظة وركزي في المفيد .. شوية كيد على عنف .. زائد رقة وحنيّة ماينس زعاق وعويل .. قسمة نظافة وترتيب وابتلاءه بداء التطنيش .. ومستنية أشوف نهايتك ايه ..😂😂😂 هيا واحد من تلاتة بيت جوزك .. ابوك في بيت جوزك .. قبرك في بيت جوزك .. والاختيار قرارك .. واحذري فالأخ لم يتزوج لينستر بل لينتصر جعلك اللي منيب قايلة يا .. ولا بلاش ده مطيران برضوا ومش عاوزين نزعل أحبابه اكتر من كده والله يهني سنفور بسنفورة ولو انه عجبتني كشخة العروسة 😈😈😈😈😈😈😈
جبران ... أوعك تعمل زي الفيل اللي حاول يتجوز نملة وجابها تقابل أهله .. ووقف يقدمها لهم على قائمتيه الخلفيتين واحدى قائمتيه الأماميتين تحمل العروس وقالهم باتزوجها .. ابيها .. قالوا له يا فلفول روقلي شوي ولو .. هاي نملة .. والنملات مابيحسنوا يتجوزوا فيلة يا فلفول ما عم بتزبط هالقصة بنوب .. فأصر الفيل المتيم وقال سأتحدى الظروف حبنا صامد رغم الخطوب .. فرفضوا فأصر .. ثم تحول الموضوع لعناد وعنود .. فما حس الفيل بنفسه الا وهوا يضم يده الحرة ويهوي بها علي يده الاخرى في ثلاثية فريدة قائلا ،،باتزوجها باتزوجها باتزوجها ،،في محاولة منه لتأكيد حقه ورغبته الصادقة ومساعيه الحثيثة لإتمام هذا الزواج رغما عن انوف الجميع .. فماذا كانت النتيجة ،.... نعم أيها الأعزاء لقد قضت العروس نحبها مهروسة بإتقان تحت يد من كان لها محبا ... والعبرة من كده ..ان غسق لازم تتجوز حد تاني لاحسن تموتها وتخنقها بحبك .. امااال فمن الحب ما قتل .. ايه ماااالك ماااالك حاسب حاسب ،،،،، نعم ،، أفندم ،، تقصد ايه ،، يعني دلوقتي حضرتك زعلت اني قلت عليها نملة وما زعلتش اني وصفتك بالفيل... اييييه يا اختي شوف الراجل .. فيس يحرك فمه يمين يسار مع أصوات .. ده منتهي ورايح فيها خلاص .. شكلي كده هازرع تفاحة تانيةا واهو يبقى عزاه انه مات زيها وبنفس الطريقة وكده يرتاح وارتاح انا وأتفرغ لمطيران بحق وحقيقي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ولا تزعلي يا مي نيم كله لعيونك ما عاش من يقهرك يا اختي 😂😂😂😂😂😈😈😈😈الى اللقاء 🙋🏻🙋🏻🙋🏻 عندي فيديوهات بس تاخد وقت .. عاوزينها حبة حبة ولا مع بعض ... ؟؟ اللي ما تقدر تشوف الفيديوهات هنا تكتب في جوجل Missliilam او missliilam on vimeo وردولي خبر ربنا يسعدكوم كلياتكن كلياتكن 😂😂😂😂





السبب الحقيقي لفشل تسلل غسق لحجور عبر الحدود 😂😂😂😂😂😂 enjoy !!!!! https://vimeo.com/179859143

 
 

 

عرض البوم صور missliilam   رد مع اقتباس
قديم 23-08-16, 11:13 AM   المشاركة رقم: 395
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
قارئة مميزة


البيانات
التسجيل: Nov 2010
العضوية: 203368
المشاركات: 934
الجنس أنثى
معدل التقييم: missliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييمmissliilam عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1391

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
missliilam غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : برد المشاعر المنتدى : القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
افتراضي رد: جنون المطر / بقلمي برد المشاعر

 

شوفوا الفيديو في الصفحة السابقة وردوا لي خبر 😂😂😂😂😂😂😂🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻🙋🏻😈😈😈😈

 
 

 

عرض البوم صور missliilam   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
المشاعر, المطر, بقلمي, جنون
facebook



جديد مواضيع قسم القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 05:39 PM.


مجلة الاميرات 

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية