لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل [email protected]





العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > قصص من وحي قلم الاعضاء > ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
التسجيل مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

بحث بشبكة ليلاس الثقافية


حبي الذي لم اتوقعه

السلام عليكم هذا اول موضوع لي بهذا المنتدي اتمني ان تقولوا لي رائيكم بكل صراحه وموده اولا اعرفكم بالشخصيات الاساسيه هي ملك البطله شخصيه مرحه وحبوبه ونشيطه جدا

موضوع مغلق
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-04-16, 08:24 PM   المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Apr 2016
العضوية: 314768
المشاركات: 13
الجنس أنثى
معدل التقييم: لمسه قلم عضو بحاجه الى تحسين وضعه
نقاط التقييم: 18

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
لمسه قلم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
افتراضي حبي الذي لم اتوقعه

 

السلام عليكم هذا اول موضوع لي بهذا المنتدي اتمني ان تقولوا لي رائيكم بكل صراحه وموده
اولا اعرفكم بالشخصيات الاساسيه هي
ملك البطله شخصيه مرحه وحبوبه ونشيطه جدا تحب الجنون بكل انواعه تحب المخاطره والمغامره كثيرا
شكلها قمحاويه قليلا وقصيره عينها واسعه بشكل ما عنيها بني غامق تخينه شويه صحابها نور وساره اعز اصدقائها شكل نور بيضه عينها حجم عنيها صغير تخينه مجنونه ومتهوره وتقول ما لا تريد بالمعني الصحيح زي مابيقولوا اللي في قلبها علي لسانها طولعا وسط بس اطول من ملك واقصر من ساره اما شكل ساره فهي امحاويه ورفيعه وطويله اطول واحده عنيها عسلي فاتح شويه مغروره قليلا شقيه ومجنونه صاحبه المقالب بتاعه الشله
نتكلم عن البطل شويه هو طوييييييييييييييييييييييييييييييييل جدا نور لا تسطلتفه ابدا مغرور جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا له اصدقاء هنتعرف عليهم بعد شويه
ملحوظه ملك في هندسه ديكور وساره هندسه معماريه ونور هندسه معماريه وهم في اخر سنه اما البطل فهو مخلص جامعه بقالوا سنه بس بيروحها من وقت لاخر عشان صحابه وكده والحافلات البدايه
انه يوم جديد تستيقظ به ملك لكي بذهب الي الجامعه وتقابل صحابها قامت وغسلت وشها ولبست كانت مسيبه شعرها شعرها اسود ولبست بنطلون ليكرا وبلوزه بينك طويله قليلا وعليها جاكت جلد اما عند ساره صحيت نشيطه كالعاده ولبست طرحتها البيج مه البنطلون ليكلرا والبلوزه الطويله التي تصل الي ركبتيها والواسعه لونها بينك اما نور فالبست جيبتها البينك والبلوزه البيضه والطره البينك بس طبعا نور صاحيه وصاحبها في الجمعه ولسه مصاحينها وصلوا واتجمهو عند كليه هندسه اول ما نور داخلت سمعتملك وساره في غضب;حمدالله علي السلامه كل ده تاخير
نور;اههههههههههه مش قادره شوفتوا اللي حصلي
ملك وساره في فضول;قولي بسرعه احكي مصيبه صح صح صح احكي بسرعه ايه
نور برزاله;العب باليه
ملك ;بوزو وكارتيه
ساره;شيبسي بجنيه
نور بهزار;ايوه بقا فكوا التكشيره دي
ملك بسرعه ;شوفتوا الي حصلي مصيبه مصيبه بن الذينه امانوا
نور وساره;هااااااا قولي
ملك ;وانا جايه
فلاش باك
ملك ماشه بتعدي الطريق بتهورها المعتاد طنشت الاشاره وعددت فكان في عربيه ماشيه وكانت هتخبطها وقفت في اخر ثانيه فملك قالت بغضب ; مش تفتح يامتخلف انت ولا انت اعمي
وفجاه اتفتحت باب العربيه وخرج منها



روابط الفصول
الفصول من الاول الي الثالث بنفس الصفحه
الفصل الرابع

 
 

 

عرض البوم صور لمسه قلم  

قديم 26-04-16, 08:01 AM   المشاركة رقم: 2
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري
قارئة مميزة


البيانات
التسجيل: Jul 2014
العضوية: 271387
المشاركات: 11,068
الجنس أنثى
معدل التقييم: bluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 13794

االدولة
البلدJordan
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
bluemay غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : لمسه قلم المنتدى : ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
افتراضي رد: حبي الذي لم اتوقعه

 
دعوه لزيارة موضوعي


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،

يا مرحبا فيك شيماء معنا ،، نورتي يا قمر ..
بداية حلوة ولا يهمك شوي شوي راح تصيري متمكنة وتتعاملي بسهولة مع المنتدى .

اﻵن ما عليك الا انك تضيفي رد من اﻷيقونة الموجودة تحت ردي أو آخر رد موجود .

وكملي تنزيل عادي.

وكل ما حبيتي تضيفي فقرة من البارت اعملي اضافة رد .

اي صعوبة بتواجهك او لو حبيتي تعملي تعديل على شي نزلتيه.

حطي لي رد وإن شاء الله بساعدك باللي بتحتاجيه.

موفقة حبيبتي وبإنتظارك
تقبلي مروري وخالص ودي

★☆★☆★☆★☆
بعد نهاية النقاش او الحديث مع أحد
لاتنسوا دعاء كفارة المجلس:

سُبْحَانَكَ اللهم وَبِحَمْدِكَ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت أَسْتَغْفِرُكَ وأَتُوبُ إِلَيْكَ

 
 

 

عرض البوم صور bluemay  
قديم 03-05-16, 06:44 PM   المشاركة رقم: 3
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Apr 2016
العضوية: 314768
المشاركات: 13
الجنس أنثى
معدل التقييم: لمسه قلم عضو بحاجه الى تحسين وضعه
نقاط التقييم: 18

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
لمسه قلم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : لمسه قلم المنتدى : ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
افتراضي رد: حبي الذي لم اتوقعه

 

البارت الثاني
وخرج منها هذا الشاب صاحب اللون البرونزي والشعر البني مع عينين لون النيل وقال:انتي هبله انتي اللي معاديه من قدام العربيه والاشاره لسه خضره
قالت ملك في غضب:وحضرتك ازاي تزعقلي كده انت مجنون
قال وعينيع تشتعل غضبا:ازعق زي مانا عاوز
قالت وهي في محاوله استفزازه:عند ام لطفي
قال ب قرف:ام لطفي مين
ملك في كره:اللي بتنور وتطفي
وتركته وذهبت كان قد اشتعل غضبا وكان سوف يذهب خلفها ويلقنها درسا لا ينسي ولكن اوقفهوا صوت رنين هاتفه رد في مضض;ايوة نعم
الجهة الاخري;انت هتيجي امتي
قال ;جاي في الطريق اهو يابابا
والده;مال صوتك يا ادم فيك حاجه فيك حاجه
استووووووب نتعرف علي ادم
ادم شخصيه فريده من نوعها قليلا مرح وقليلا غامض لا يفهمه احد اطلاقا
اد وقد هدء قليلا ;لا يابابا انا كويس الحمدلله متقلقش
والد ادم حسين سالم من عائله رفيعه يمتلك مجموعه شركات السالم قال في اطمئنان ; ماشي ياادم تيجي بالسلامه سلام يابني
ادم في هدوء;سلام يابابا
اغلق الهاتف
فلااااااش بااااك عند ملك
قالت ملك في حسره;شوفتوا انا مش عارفه اعمل ايه
ساره ونور;هههههههههههههههه
نور بضحك ;احسن ده ذنب اللي كنتوا بتعملي فيا
ساره بضحك;خلاص خلاص يانور شدي بلاستر
نور;اوك شديناه بس مقولتيش يا ملك هو شكلوا ايه
ملك في نفسها (قمر قمر يانور بس نرفزني بس قمر كفايه لون عنيه ايه يا ملك متنسيش اللي عملوا)ملك لنور وساره في هدوء;اممممممممم شكلوا عادي
ساره لنور ;يلا يانور ورانا محاضره
نور في ملل;لازم نروح بلااااااااااااااش ارجوكي المرادي ياساره
ساره برخامه;يلا يانونو بقا
نور بغضب بسيط;كام مره هقول مش بحب اسم نونو يا صرصور
كانت ملك قد ذهب لاجل محاضرتها
ساره قبل ان تنظر لملك;يلا يامل وقبل ان تكمل جملتها كانت نور قد ذهبت ساره بصت في ساعتها وقالت ;يلا يلا يانور اتاخرنا وشدت نور ونور بتتشد بالعافيه لانها مش عاوزه تروح وفجاه نور لاقت محدش بيشدها لاقت ساره مشيت وسابتها قالت ملك في سرعه ;استنيني ياساره وهي بتطلع المدرج خبطت في ولد وقالت سوري مكانش قصدي
قال الولد في وقاحه ;ولا يهمك ياقمر بس هسامحك اكتر لو ادتيني رقمك
نظره اليه نور نظره استحقار وتركته وذهبت وقاعدت مع ساره
عند ادم
ادم كان قاعد مع عيلتوا مامتوا وباباه وابن عمو حازم وصديقهم امجد امج وحازم اكثر قربه له كانهم اشقاء كانوا قاعدين في صمت شديد ولكن قطع صوت ابوا ادم قائلا ;ادم احنا عاوزينك تتجوز
نهايه البارت الثاني

 
 

 

عرض البوم صور لمسه قلم  
قديم 04-05-16, 07:28 PM   المشاركة رقم: 4
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Apr 2016
العضوية: 314768
المشاركات: 13
الجنس أنثى
معدل التقييم: لمسه قلم عضو بحاجه الى تحسين وضعه
نقاط التقييم: 18

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
لمسه قلم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : لمسه قلم المنتدى : ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
Jded رد: حبي الذي لم اتوقعه

 

البارت الثالث
ادم بصلهم ف برود وداخله حزن شديد لانه كلاما ذكر الزواج تذكر صديقه الذي فيه مشفي امراض نفسيه لان صديقه كان يحب زوجته بشده ولكانهاخانتيه واخذت كل امواله نظر لاهله فبرود واكمل ما كان يفعله
نظرت ام ادم الي ابو ادم ف حزن لانه لم يكن هكذا تزكرت فيما سبق عندما كان ف يوما ما وهي كانت جالسه ف صاله الفيلا فاجاه جاء ادم من خلفها وقال بنظره امل وهو لا يزال ف سن ال 18
قال ادم ف امل ; ماما ما تجوزيني ايه رايك
نظرت مامت ادم الي ادم ف ضحك ; ههههههههه انت لسه عندك 18 سنه
قال ادم ف جديه : انا كبرت بما فيه الكفايا ع فكره
نظرت اليه نظره ضاحكه وقالت; بس انت لسه ف عيني صغير يلا امشي امشي
ذهب ادم ف مضض بسبب كلام والدته انه ما زال صغيرا
فلاااش باااك
وقف ادم فاجاه وقال ; اعتقد ان خلاص السهره خلصت سلام انا طالع ذهب وذهب امجد وحازم خلفه
عند ادم وامجد وحازم
قال حازمف مزاح ; اوووووف هو مفيش بت فالعيله دي توحد ربنا
امجد بضحك : وانت الصادق ولو فيه هيكون ف ايه غير غفر
ادم بتغير الموضوع ; اه صحيح يا حازم هو باباك هيرجع امتي
حازم ف ملل ; ياعم ده كل مره يقول انو هيرجع ف ذكري وفاه ماما وميرجعش
ادم ; هي الساعه كام نظر في ساعته كانت الساعه سابعه قال لهم ; انتوا مش هتروحوا ولا ايه
حازم وامجد ; لا احنا هنبات معاك هنا
وقبل ان يعترض كان امجد في سبات عميق
قال ادم لحازم ; تعال عاوزك في موضوع مهم تعال في البلكونه امجد خلاص نام
وخرجوا في البلكونه وبداوا كلام في العمل ولكن قاطعهم اصوات امجد الذي يفعلها وهو نائم اوقفوا العمل وبداوا مزاح قليلا ولكن لفت انتباه حازم هذه الفتاه ذات الجيبه السوداء والقميص الابيض والطرحه السوداء ووجهها خالي من مصاحيق التجميل
قال في اعجاب ; شايف ياادم البت اللي بالجيبه هناك
قال ادم ; ياعم فكك ولكن قطع كلامه عندما راي الفتاه التي تمشي بجانبها نعم انها هي التي تركته وذهبت هي التي كان سوف يفتعل حادث بسببها نروح عند ملك ونور وساره كانوا قد انهوا مجاضرتهم وذهبوا الي البيت ولكن ملك طلبت من نور ان تاتي معها لكي تشتري بعض الاشياء وهما ماشين في الشارع فجاه ملك في حد شدها من اديها
نهايه البارت الثالث

 
 

 

عرض البوم صور لمسه قلم  
قديم 04-05-16, 08:31 PM   المشاركة رقم: 5
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو فخري
قارئة مميزة


البيانات
التسجيل: Jul 2014
العضوية: 271387
المشاركات: 11,068
الجنس أنثى
معدل التقييم: bluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميعbluemay عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 13794

االدولة
البلدJordan
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
bluemay غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : لمسه قلم المنتدى : ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
افتراضي رد: حبي الذي لم اتوقعه

 
دعوه لزيارة موضوعي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيفك يا قمر ..

ملك مغناطيس حوادث هههه بس شكلها وقعت مع آدم وأظنه رح يستفز منها ويصطدم فيها كتير.

ما زالت اﻷحداث لم تتوضح كثيرا

بإنتظار القادم

لك ودي

«اللهم أغفر لي هزلي وجدي، وخطئي وعمدي، وكل ذلك عندي»

 
 

 

عرض البوم صور bluemay  
موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
الذي, اتوقعه
facebook



جديد مواضيع قسم ارشيف خاص بالقصص غير المكتمله
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 03:51 PM.


مجلة الاميرات  | اية الكرسي mp3  | القران الكريم mp3  | الرقية الشرعية mp3  | شات جوال 

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية