لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com





قديم 16-10-15, 12:02 PM   المشاركة رقم: 3726
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: May 2012
العضوية: 242061
المشاركات: 65
الجنس أنثى
معدل التقييم: fatima2011 عضو على طريق التحسين
نقاط التقييم: 75

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
fatima2011 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: رواية .. ترنيمة عذاب سلسلة أسياد الغرام لعبير قائد .. الفصل الثاني عشر

 

ليه يا بيرو كدة جساااااااس حرام عليكي ولا هيبقي ده باب ليه أخيرا علشان توافق صوانه وترنيم مش ناويه تثق في أوس تاني وهو ايه اللي حصل معاها زمان

 
 

 

عرض البوم صور fatima2011   رد مع اقتباس
قديم 16-10-15, 12:05 PM   المشاركة رقم: 3727
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو قمه


البيانات
التسجيل: Feb 2015
العضوية: 290059
المشاركات: 287
الجنس أنثى
معدل التقييم: فارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدافارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدافارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدافارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدافارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدافارديا عضو سيصبح مشهورا قريبا جدا
نقاط التقييم: 543

االدولة
البلدAlgeria
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
فارديا غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: رواية .. ترنيمة عذاب سلسلة أسياد الغرام لعبير قائد .. الفصل الثاني عشر

 

اقتباس :-   المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبير قائد مشاهدة المشاركة
   السلام عليكم

انتو منتظرين الخميس ليه

انتو مفتكرين ان الوضع هيتحسسن

ابشركم

الوضع سيزداد سوءاً☺

ضعف


أحبكم ♥



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

الله يبشرك بالخير يا رب


لا و الله يعني بيرو خفي علينا من الحب

كل فصل رومنسية و غراميات و قبلات و همسات يعني هيك بزيادة

بدنا شوية مشاكل و فتن و انهيارات عصبية و مستشفيات و ناس انجنت و ناس هربت

يعني من الكلام ده كثريلنا برضانا عليك

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه كان مستخبيلنا ده فيييييييييييييييين يا ربي

 
 

 

عرض البوم صور فارديا   رد مع اقتباس
قديم 16-10-15, 12:08 PM   المشاركة رقم: 3728
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: Oct 2014
العضوية: 280542
المشاركات: 73
الجنس أنثى
معدل التقييم: ليارحيل عضو له عدد لاباس به من النقاطليارحيل عضو له عدد لاباس به من النقاط
نقاط التقييم: 115

االدولة
البلدOman
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
ليارحيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: رواية .. ترنيمة عذاب سلسلة أسياد الغرام لعبير قائد .. الفصل الثاني عشر

 

بيرو والله انها قفلة شريرة حرام عليكي فصل كله مؤامرات وايش مشكلة جنون ترنيم هذه كلش جديدة ويا خوفي على سارة من مؤامرات سييرا صدق المثل اللي قال احذر صديقك قبل عدوك

 
 

 

عرض البوم صور ليارحيل   رد مع اقتباس
قديم 16-10-15, 12:08 PM   المشاركة رقم: 3729
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو قمه


البيانات
التسجيل: Feb 2015
العضوية: 289548
المشاركات: 1,376
الجنس أنثى
معدل التقييم: رين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييمرين تريفي عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1976

االدولة
البلدIraq
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
رين تريفي غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: رواية .. ترنيمة عذاب سلسلة أسياد الغرام لعبير قائد .. الفصل الثاني عشر

 

صح لسانك فارديا
يعني وش هذا ترانا ملينا من كل هالرومانسية مشتهين مشاكل شوي>>>فيس يطالب بالفواجع

 
 

 

عرض البوم صور رين تريفي   رد مع اقتباس
قديم 16-10-15, 12:09 PM   المشاركة رقم: 3730
المعلومات
الكاتب:
اللقب:

البيانات
التسجيل: May 2015
العضوية: 294798
المشاركات: 24
الجنس ذكر
معدل التقييم: روح هاربة عضو بحاجه الى تحسين وضعه
نقاط التقييم: 39

االدولة
البلدOman
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
روح هاربة غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: رواية .. ترنيمة عذاب سلسلة أسياد الغرام لعبير قائد .. الفصل الثاني عشر

 

لاتقولون جساس مات حتى لو نجى مراح يكون نفسه ..هو تم العقد ولا قدروا ي قطعونه قبل لا يتم
قاسية نرجس تفوقت على الكل بالرواية في وحده تجرحه ابنها لا اجل تنتقم ولا شيماء بدون كرامه ميحبها ولا يبغاها غصب يعني...
ترميم عندها حالة نفسية يمكن بسبب الحادث الله يصبر اوس يصبرنى عليها عندها عقد تكفي بلاد ...

 
 

 

عرض البوم صور روح هاربة   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
الجزء الرابع من سلسلة اسياد الغرام, الكاتبة عبير قائد, اسياد الغرام, اوس سلطان الشيب, ترنيمة عذاب, بقايا همس, شيوخ لا تعترف بالغزل, قسم روايات عبق الرومانسية
facebook



جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t199231.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 14-02-16 06:10 PM
Untitled document This thread Refback 11-09-15 11:35 AM


الساعة الآن 09:37 AM.


مجلة الاميرات 

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية