لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (5) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-12-13, 10:17 PM   المشاركة رقم: 2651
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
محرر مجلة ليلاس


البيانات
التسجيل: Jul 2013
العضوية: 254981
المشاركات: 768
الجنس أنثى
معدل التقييم: ريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييمريماس مصطفى عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1848

االدولة
البلدIraq
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
ريماس مصطفى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 34 - رواية "شيوخ لاتعترف بالغزل" لِ عبير قائدالفصل ال 15 & 16 واية قمة في التميز

 
دعوه لزيارة موضوعي

بون سويرا بيرو عنجد الفصل كان روعة مافي وصف ليه وتطورات رائعة وكبيرة بين الابطال غزل وحبيب القلب رعاد اخيرا غزل تخلصت من عقدتها علي االاقل رانيا ساعدت على تقدم العلاقة بينهم من دون ان تقصد البت دي عملت حاجة صح تشفع ليها عمايلها السودة الي لسة حتعملها
اما علي نادين فانا كتير اتقهرت على نادين المسكينه يا الله الان بعد ان اعترفوا بحب بعضهم البعض والعلاقة كانت جميلة وعال العال كلو من خالتها وابنتها الحقيرة انا مابعرف نادين كيف اتحملت اتعيش وصط عائلة حقيرة لهاي الدرجة
وسيادة رجعت وقعت بنفس الحفرة لا شيء سيؤدي بها الى التهلكة غير كذبها وكما يقول المثل حبل الكذب قصير على العموم انا حاليا عم اتشمت بحسن الحقير واخيرا انكشف على حقيقته وبان وجهة الذئب ليرينا شجاعته الان بمواجهة اسد العزب ولا هو بس شاطر على النساء
وفراس وسلمى بصراحة علاقتهم غامضة مشاعر فراس لحد هلا هي غامضة ومانها معروفة
وسيف اكيد ما راح يتخلى عن حبة وراح يحارب بقوة عشانه والعقبة الاولى هي فراس وبعدها عائلة العزب فمعروف ان عائلة سيف والعزب من الذ الاعداء وللصراحة انا لساتني حايره بقصة العداوة نفسي اعرف شولي صار بين العائلتين

كراتسي بيرو على الفصلين الرائعين الي اشبعوا فضولنا الكبير منتظريك الاسبوع الجاي اريفيديرتشي

 
 

 

عرض البوم صور ريماس مصطفى   رد مع اقتباس
قديم 06-12-13, 10:41 PM   المشاركة رقم: 2652
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
ليلاس متالق


البيانات
التسجيل: Aug 2013
العضوية: 257003
المشاركات: 68
الجنس أنثى
معدل التقييم: نانو عبده عضو له عدد لاباس به من النقاطنانو عبده عضو له عدد لاباس به من النقاط
نقاط التقييم: 135

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
نانو عبده غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 34 - رواية "شيوخ لاتعترف بالغزل" لِ عبير قائدالفصل ال 15 & 16 واية قمة في التميز

 

اهلا بعودتك الرائعه بيرو , وحشتينا جدا واجمل مفاجاه ان هيكون فيه فصل الجمعه القادمه كمان . فى انتظارك حبيبتى دائما وبالتوفيق يارب .

 
 

 

عرض البوم صور نانو عبده   رد مع اقتباس
قديم 07-12-13, 01:43 AM   المشاركة رقم: 2653
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الحلم العذب
محرر مجلة ليلاس


البيانات
التسجيل: Oct 2010
العضوية: 198956
المشاركات: 5,905
الجنس أنثى
معدل التقييم: مها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 19309

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
مها هشام غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 34 - رواية "شيوخ لاتعترف بالغزل" لِ عبير قائدالفصل ال 15 & 16 واية قمة في التميز

 
دعوه لزيارة موضوعي

بيرو يا عسل

هلا و الله بالحامل و المحمول ..

اشتقنالك و الله مووووووت .. و اشتقنا لأبطالك يا حلوة ..

بداية من غزل و رعاد .. البنت دي فظيعة .. يعني مرة أين ستبيتان ؟؟ و مرة شو عايز يعمل عندها ؟؟ و مرة انه ابن عمك يا غزل .؟. اي العمي يصيب العدو .. ما تنهدي يا بنتي .. الراجل طلع بيحبك مووت من صغره .. بيكفي حرقة قلبه عليكي ..
و الراجل تأنيب الضمير مش سايبه بحاله ..
ايه ده ايه ده .. نقول مبرووووك .. و إلا هتفسد الموضوع ..

علي .. أخيرا هنطمن عليه .. يا خوفي من الشريرات التلاتة .. دول شريرات كتيييييييير هيعملن بيه اييييييييه .. يا خوفي منهن .. اهرب يا علي .. اهرب بسرعة قبل ما توقع معهن دول نساء و كيدهن عظيم .. يعملن خطة يوقعنك في أمور انت بغني عنها .. الراجل هيروح منننا يا لهوي يا لهوي ..
ربنا ستر و خرج .. و البنت نادين فين .. أنتِ خليتي الراجل يقع معاكِ و عايزة تقولي لأهلك يسيبوه لحاله .. جاتك نيلة يا بعيدة ..

قحطان و الست سيادة .. البنت عاشقة و غلبانة و النبي ااه اه اه .. البنت مش عارفة إمتي عشقته .. بس الحلو إنها دايبة فيه دوب .. و انا بانتظار اليوم الي تعود ليه الذاككرة و يكتشف خداعها .. هعهعهع افكارك شريرة يا ميمي ..
و قحطاني العسل .. ما علهوش كلام خاااااالص .. انت بتحاول تتغزل بيها .. عادي يا قحطان .. شيء طبيعي إنها زوجتك .. يلا صلوا الفجر جماعة .. من غير تعصيب البنت عاشت حياتها بالخارج .. و أبوها ما قلها مرة تيجي نصلي جماعة و امها الحيزبونة دي ما بتصليش أصلا .. ربنا ياخدها يا رب ..

اهي الحيزبونة جت .. اييييه الست دي .. يا رب تتشل يا رب .. بتخطط لكارثة مع الحقير عبد العزيز .. بصي انا عايزة الاتنين يموتوا موتة شنيعة ..

ايه هي البت سيادة خلعت برقع الحيا علي قولة العجايز بتوعنا .. البت مش سايبة له فرصة يتنفس ..

بننت اللذين ما خبرتوش إنها مش حامل .. ليلتك سودة لما يكتشف الموضوع .. أو يمكن تحمل مش كده .. احنا مش عارفين انت مخبية اييييييييييه يا بيرو ..

مين ده سيف ؟؟ الي عايز فراس ما يسافرش .. امممممممم انا مرتاحة جداااااا لقصة سيف .. انا عايزه بدل الرخم فراس .. ده ما عندوش نخوة خاااااااااااااالص . و خاصة بمشهد الحفلة ..

غزل و رعاد .. انا عايزاها تشتعل بنار الغيرة .. و جرب نار الغيرة .. جرب نار الغيرة .. تستاهلي يا غزل .. الراجل بيحبك جداااااااااا و انتي عاملة فيها ست الوقار ..

مشهد المطر لقحطان .. قلتله عليه من قبل حبيييييييييييييييته جدااااااااا .. و نغني تاني لقحطان ..
واقف حبيبي من الخجل ع حفة البسمة .. كل ما اجا يحكي غزل بيضيع الكلمة ..
و بيستحي بعرف حبيبي بيستحي .. و بعز لحظات الهوي كل شيء عباله بيتنسي ..
اليسا بتحكي شعر .. يا كرهي لها بس الاغنية جامدة موووووووت ..

نرجع تاني لقحطان العزب ..

ايه ده نادين .. دي هتضيع البنت دي .. بيحبها و بتحبه . و القصة مش هتنتهي علي كده .. و انا عارفة بأفكارك يا كرفت .. قصدي يا بيرو ..
و اهي المصيبة جت بسرعة .. خالتها دي لازمها اعدام مع الرخمة ايفا و الرخم عبد العزيز .. المرة الأخيرة دي هتكون القاضية .. و ده الي كنت خايف منه .. اهو جوز امها جابه لحد عندها و انهارررت الدنيا ..

اييييوووووووووووه كده يا سيادة قري عن كل حاجة اوعي تخبي حاجة عن ابو القحاطين .. اسمعي قوليله كمان انك مش حامل بالمرة يعني عشان يعصب تعصيبة واحدة .. مش عايزين كل فصل تعكنني عليه .. ربنا يقدرنا علي فعل الخير ..

و سلمي دي انا عايزة الزفت فراس يتضرب .. و زي ما قلت لك انا عايزة سلمي تحب سيف هوا احق .. اصلي بحبه اكتر من فراس .. هعهعهعع

بيرووووووووو فيه فصل الاسبوع الجاي ...

ربنا يكرمك يا رب و يوفقك دنيا و آخرة يا رب ..

حبيبتي يا بوبة الفصليييييين جامديييييين موووت يا مبدعة ..

حبيتهم جدااااااا و سعدت جداا بقراءتهم ..

انا بتمني يعجبك التعليق الصغير ..

و بانتظارك الأسبوع القادم بفارغ الصبر ..

لك مني كل المحبة و المودة ..

 
 

 

عرض البوم صور مها هشام   رد مع اقتباس
قديم 07-12-13, 01:44 AM   المشاركة رقم: 2654
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
محرر مجلة ليلاس


البيانات
التسجيل: Aug 2013
العضوية: 257574
المشاركات: 613
الجنس أنثى
معدل التقييم: رناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييمرناتي كوم عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1326

االدولة
البلدIraq
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
رناتي كوم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 34 - رواية "شيوخ لاتعترف بالغزل" لِ عبير قائدالفصل ال 15 & 16 واية قمة في التميز

 

بيرو وحشتيني
ممكن سؤال بيرو لكني اريد اجابتكي عليه رجاء :هل جميع صور الابطال في المقدمة هي حقيقية ,, يعني مثلا سلمى في الصورة لفراس هل يمكن ان تكون لغيره ام لا ,,,,,,,,,,,,,,, وايضا علي لنادين ممكن يكون مثلا لترنيم لو لا

 
 

 

عرض البوم صور رناتي كوم   رد مع اقتباس
قديم 07-12-13, 02:37 AM   المشاركة رقم: 2655
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
ليلاس متالق


البيانات
التسجيل: Aug 2013
العضوية: 255790
المشاركات: 228
الجنس أنثى
معدل التقييم: smah90 عضو على طريق الابداعsmah90 عضو على طريق الابداعsmah90 عضو على طريق الابداعsmah90 عضو على طريق الابداعsmah90 عضو على طريق الابداع
نقاط التقييم: 438

االدولة
البلدLibya
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
smah90 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي رد: 34 - رواية "شيوخ لاتعترف بالغزل" لِ عبير قائدالفصل ال 15 & 16 واية قمة في التميز

 

السلام عليكم ع مبدعتنا دائما وحشتينا مووووت بيرو الحمدلله اللي رجعتي لينا بالسلامه بالنسبة للفصلين انا مصدوووووومه بصراحه لان الاحداث بدت تتغير واجد وانا خايفه عليهم كلهم :,

خايفه ع سيادة العزب من كذبتها المستمره رغم تعدل الحال بينها وبين القحط اللي رحمه ربي بقطرات من الرحمه ف اثمر الربيع الحالي لكن خايفه من ردة فعله الله يستر

خايفه ع نادين وانا حاسه انه حينقذها دكتورنا المقهور حاليا بس مش عارفه او مش قادره نتخيل كيف حتصلح الوضع فهم رجااال لا يرضون بالمثاليه فكيف بمن هوا بعيد كل البعد عنها

وخايفه ع سلمى من شعشابونه الخرفانه والبرنس المدلل هما راس البلاء بس حاسه ان سيوف حيدخل واتوقع احداث دسمه

اما غزووله ورعود حاسه انه حالهم حيصلح اول الناس متفائلة خير بس انقوللها فكي عن المسكين شويه وهوا بلاش مكالمات مافيش للاهلها داعي

اخيرا ربي يعطيك الصحه يا احلى بيرو ع الفصلين الخطيييييران في انتظار الجمعه من توا مافيش صبرررر بكل هههههه منوره حبيبيتي

 
 

 

عرض البوم صور smah90   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
حصريات عبق الرومانسية, روايات عبق رومانسية, شيوخ لا تعترف بالغزل, عبير قائد
facebook



جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t185816.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
Untitled document This thread Refback 28-08-17 10:22 PM
Untitled document This thread Refback 29-09-16 09:12 AM
Untitled document This thread Refback 03-11-14 03:16 PM
Untitled document This thread Refback 04-09-14 02:34 PM
(ظ…ظˆط¶ظˆط¹ ط­طµط±ظٹ) ط±ظˆط§ظٹط© "ط´ظٹظˆط® ظ„ط§طھط¹طھط±ظپ ط¨ط§ظ„ط؛ط²ظ„" .. ط¬ط¯ظٹط¯ظٹ … | Bloggy This thread Refback 14-07-14 06:53 AM


الساعة الآن 09:20 AM.


مجلة الاميرات 

 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية