كاتب الموضوع :
عبير قائد
المنتدى :
سلاسل روائع عبق الرومانسية
اقتباس :-
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة katia.q |
بيرو
مبدعة مبدعة مبدعة مبدعة مبدعة
هلا وغلا بكوكو
مشكووووورة كثير عسولة
فديتك أنا
الفصل كان أكثر من رائع ووضح حاجات كتير
نبدأ ب عمرو
أوكي اللي هند عملته زي الزفت بس كان باين من الفصل اللي فات انها مختلة عقليا بما انها انتحرت
وأنا مقدرة ان عمرو يكون عايز ينتقم منها لكن ليه يعوز يجيب منها طفل
من واحدة زي دي!!!!!!!
هو كان عاوز يذلها فاهمة .. هو ماجه بباله ابداً انها تنتحر .. كان الأمر بالنسبة له صدمة كمان الطفل منها كان بيكون زي ضربة قوية لما ياخذه منها ويحرمها منه واعتقد ده كان مخططه من البداية
وبعدين يعاملها بالطريقة دي وهي حامل ومش عايز الجنين يطلع فيه كل العبر؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هو ماعملها شي .. فيس المدافع عن عمرو
بس أنا مقدرة انتقامه
ووصفك لاحساسه كان راااااااااائع
ومشهد حادثة عليا وهو واقف يشاهد الحطام
كان جناااااااااااااااااان
زعلت عليه اوووووووووووووووي
الحمدلله انه عجبك ..
كان موقف بصراحة مرعب بالنسبة لي وخفت ما اعرف اوصلة
ونسمة كانت صعبانة عليه أوي
انتي جايباها طيبة وعسولة
تبقي مصيبة ل تعوز تنتقم هي التانية
هههههههههههههههه لا لا كفاية انتقامات لحد كده
بس أنا قعدت أضحك ضحك لما جبت هند عملت فيه ايه
اعتدت عليه هههههههههههههه
شرفه راح ههههههه استري عليه يا بيري ههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
قليلة الادب ياكوكو
عييييييييييييييب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بس بجد انا ما حبيته الا لما انتي قلتي انه ما عاد مهتم بالشركة ولا بأي شيء غير بنته
ساعتها بقي شلته من القايمة السودا
برده الرجل حلو وما يستاهل يتحط في القايمة السودا هههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ولسة ولسة
هيصعب عليكم اوي اوي
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
~~~~~~~
بعد كده نروح ل شفا
شفت الرخم
أنا من الأول وأنا بأكرهه
تعطي له مهلة يفكر فيها يقوم يسافر ولا يتصل ولا أي شيء
ومها تقول لها خافي علي الفضيحة
يعني تقعد ما واحد بيحب واحدة تانية عشان الفضيحة
وهي راحة المطار ومتوترة وبتقدم رجل وتأخر رجل
ياااااتري وسام هيستقبلها ازاي؟؟؟
والله رخامة الراجل ده بس نعمل ايه مهو اللي بيحب بيتبهدل كده عاادي يعني
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وشفا تستاهل ونشوف هتقدر على طيف ليال والا لا
وبعدين صعبت علي أوي لما عمرو شافها وافتكرها عليا يعني هي واحد يتزوجها عشان ينسي واحدة تانية والتاني عشان يفتكر واحدة تانية
جات الحزينة تفرح هههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
لا تستعجلي على شفا يمكن تفاجأك
ويوم نلاقيها خاطفة يوسف من همس ^_*
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ده يابيري البنت زي القمر وألف من يتمناها
يلاا يمكن عمرو يعوضها
ههههههههههههههههههه مستعجلة جداً
جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
~~~~~~~~
عنان ورائد
شفت رائد؟؟؟
الرجل ده زي العسسسسل
خسارة في عنان (فيس الغيرة هههههه)
ههههههههههههههههههههههه
حرام عليك خليها تتهنى شوية دي يتيمة برضه
بس هي عنان لسه ما أخدت علي جو الخطوبة
وبعدين هي عنان ما سافرت ألمانيا ليه
هو أنا فاتتني حاجة ولا ايه
بس عجبني رائد خالص
نموذج للخطيب هههههههههه
مالك يابنتي مااحنا قلنا الفصل اللي فات انها مش تروح عشانها تبقى مع ابوها بعد وفاة امها
وييييييييييييينك انت
رائد يقبش قلبي عسوووووووووووووول
~~~~~~~~
همس وجو
بعدين عن صورة الهزيل اللي انتي حطاها له
هههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
يوسف كانن خطييييييير في الفصل
لما قال لهمس تكلم أخوها ولا لما دخل في نص الحوار بتاع جانا وهمس وقال أيوة بحبها
ياروحي عليه
ياعيني ياعيني
فيييييييينك ياهموس تيجي تشعففي بكوكو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وعجبني انك ما جبتي ان همس صدقت جانا ومع ذلك تأثرت بكلامها
أسوأ حاجة لما الواحدة تسمع عن ان زوجها كان بيحب واحدة تانية
حلووووووووووووووووووة يا بيري
ياعيني عليك يا جو
ايه اللي رجعك ألمانيا
لقي جانا بالمرصاد
هي يمكن ماصدقتها بس المصيبة جااية جااية
ويويو اعتقد بتغيروا نظرتكم عنه الفصل الجااي
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ووقعتهم سودا بقي الفصل الجاي أما نشوف رد فعل همس علي الموضوع ده
لو ما وقفت معاه تبقي عايزة الحرق
لييييييييييييييييييييييه
انتو متسرعين كده لييييييييييييييييييه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لأن أول حاجة الموضوع ده كله قبل ما يعرفها ثانيا هو ما كان يعرف
صح صح ماكان يعرف
بس لما عرف ترى ايه ردة فعله؟؟؟؟
~~~~~~~
شوفي بقي توقعي للي هيحصل
.
.
حسين هيموت
لأن أنا مش واثقة في ابتسامة الدكتور المتعاطفة وبعدين انتهت الخطوة الأولي بنجاح
الكلمات دي مش مطمنة
هتلاقي الخطوة التانية انه هيتخانق مع ليال ويسيبها
ياواااااااااااااد
اعد المحاولة مرة أخر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
.
مش عارفة بقي ليال ووسام هيبقوا مع بعض ولا ايه
بما انك جبت ان عمرو معجب ب شفا وشفا حست بيه هههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
.
أنا حاسة ان جو هو اللي هيبعد عن همس هو اللي هيبقي عايز يفكر لوحده ويشوف هيعمل ايه بخصوص أولاده وهيبعدها عنه وهي في حالتها النفسية المتدهورة دي هتكون حساسة |أوي وتروح تبكي ل حمزة
امممممممممممممممممممممم
هكة هكة
.
كفاية عليكي شوية التوقعات دي
وفي انتظار الفصل الجاي علي نااااااااااااااااااااااااااار
تسلم ايديك يا أحلي بيرو
الفصل بجد أكثر من رائع
|
طيب ياستي كفاية لأنك بوظت الفصل الجااي على فكرة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
موووووووووووووووووووووووة تسلمي عالمرور كوكو
|