لمشاكل التسجيل ودخول المنتدى يرجى مراسلتنا على الايميل liilasvb3@gmail.com






العودة   منتديات ليلاس > القصص والروايات > روائع من عبق الرومانسية > سلاسل روائع عبق الرومانسية
التسجيل

بحث بشبكة ليلاس الثقافية

سلاسل روائع عبق الرومانسية سلاسل روائع عبق الرومانسية


إضافة رد
نسخ الرابط
نسخ للمنتديات
 
LinkBack (3) أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-12-11, 06:15 PM   المشاركة رقم: 776
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
نبض القلب


البيانات
التسجيل: Jul 2008
العضوية: 86407
المشاركات: 8,598
الجنس أنثى
معدل التقييم: هبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسيهبـه الفــايد عضو ماسي
نقاط التقييم: 7381

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
هبـه الفــايد غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه
طييييييييوب انا قريت الملحق
الاول
خخخخ قصدي بالاخر
يوووووووووووه
بعلق عليه وبرجع اعلق عالفصل الرووووووووووووووووعه وبرجع ربانه معاااااااه معاااااااااااااه مهما يعمل
تسسسسسسسسستاااااااااااااهل خليه يربيهاااااااااااا
وبعد نسونجي نسونجي يا ختي
احنا بنحب النسونجيييين هههههههههههه
بمصر يعني
ههههههههههههههه
تعرفي لو مو نسونجي ما كان عجبني وبعدي قبل الواج شيئ
وبعده شيئ تاني
يعني يعمل اللي عايزه الرك بالنهايه بيرجع لمييييين ؟؟؟
والله يا بنت يا بيرو فطسسسست عليا انا وربانه سبحان الله فعلاااااااااااااااااااا
لامي يا طفسسسه فضحانا بكل مكااااااااااااان
رهومتي فعلاااااااااااااااااااا دا هيكون موقفك
ام العروسه العاقله اللي بالقعده
سوز يا قلبي الله يصبرك لما تقري الفصل
خخخخخخخخخخخخ
بيرو الفصل روعه وارجع اقول ما تحتاجي اقولك يعني
تسلمي يا عمري علي احلي فرح وربنا يستر من اللي جاي
اه نسيت اقولك عيني دمعت لما حموزي سامحها يااااااااي علي الحنيه
وكمان مين الغامض اللي لحق عنان هاااااااااااااااااه مييييييييييييييين شكله يهبل

 
 

 

عرض البوم صور هبـه الفــايد   رد مع اقتباس
قديم 01-12-11, 07:02 PM   المشاركة رقم: 777
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو مميز
القلم الذهبي الثالث
روح زهرات الترجمة


البيانات
التسجيل: Feb 2010
العضوية: 155882
المشاركات: 14,420
الجنس أنثى
معدل التقييم: katia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميعkatia.q عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 16186

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
katia.q غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 

جود ايفينينج بيرو
ههههههههه
أولا حلو الملحق خالص
نشكرك ونشكر عهودة علي الفكرة الحلوة
ثانيا
أنا عرفت تحذير هومي اللي في الأول ليه
لييييييييييييييييييه كده يا بيرو ليه؟؟
انتي مش بتطيقي ان حد يحب شخصية ومابتسيبهوش في حاله
أنا دلوقتي زعلانة من يوسف خالص جدا اوي
فأنا مش هاتكلم عليه خوفا من ريهام وهبة ههههههههههه
بس الفصل جناااااااااااااااااان
من اول ما راح يتقدم لها
لحد الفرح
بجد روووووووووووووووووووعة
عجبتني المقدمة جدا جدا جدا
كلامك سحر يا بيرو
وكنت سعيدة اوووووووي لما حمزة صالح همس
بجد جمييييييييلة
وأنا زعلانة ان شفا بقت معجبة ب وسام
انا لسه مش سامحته علي انه قال ليوسف علي خالد
وياريت يشوف بقي الخاتم الذهبي اللي علي يد ليال
طبعا المشهد الأخير كان قمة في الابداع
وصفك وتعبيراتك وبالذات لما حبات اللؤلؤ وقعت وعملت أصوات كالرصاص
بحب أوي تجسيد المشاهد يعني بقي بالصوت والصورة
بعيدا عن ان ده اللي مضايقني من يوسف
لكن حقيقي تسلم ايديك علي كل كلمة بتكتبيها
سلمت لنا يا بيرة الأميرة
وشكرااااااااا علي الفصل الرائع
وفي لسه قاعدة منتظرة الفصول الجاية

 
 

 

عرض البوم صور katia.q   رد مع اقتباس
قديم 01-12-11, 07:53 PM   المشاركة رقم: 778
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الحلم العذب
محرر مجلة ليلاس


البيانات
التسجيل: Oct 2010
العضوية: 198956
المشاركات: 5,894
الجنس أنثى
معدل التقييم: مها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميعمها هشام عضو مشهور للجميع
نقاط التقييم: 19309

االدولة
البلدPalestine
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
مها هشام غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 
دعوه لزيارة موضوعي

بيرووووووووووو يا عسل

كيفك شو اخبارك

اانا اسفة كتير عالتاخير ظروف الامتحانات

راح اعلق عالفصل الحادي عشر الان

اول شئ انا عارفة ان الي عملته همس غلط بس حرام الصمت الي عايش فيه اخوها حمزة

يعني هو اقرب واحد منها حرام و الله ما تطولي الجفا بينهم

ههههههههههههه حلوة طويل التيلة اول مرة اعرف انكم بتعرفوا المصطلحات هادي كتير بحبها هالكلمتين دايما بسمعها من امي

مسكينة همس يا بيرو حرام الي بيصير فيها بس لازم تفكر انها متزوجة الحين و خلص الي فات مات

ما تحمل عمتها وزر ابنها

مغرور كتير خالد تصدقي لو قلتلك اني دعيت ما تتزوجه و ما يكون البطل احسن ما حبيته

لا مش مسكينة قال مش عاجبها يوسف اي خير بعد خالد هو يوسف ماله يوسف بالله يا روح امك شدي شعرها بيرو

ليش ما قالته اسم اخوها هيك خلته ينحرج من حمزة

و بعدين عادي يا يوسف اتنازل و يحكي مع ابوه

صدمات متتالية ليوسف سكين و خليه يوريها اللعب مع الكبار كيف بيكون هههههههههههههههههه شريرة

احسن تستاهلي يا عر قصدي يا همس

انا متشفية فيها

بيرو اعذريني مرة تانية للتاخير

انتظريني في تعليق للفصل الثاني عشر

 
 

 

عرض البوم صور مها هشام   رد مع اقتباس
قديم 01-12-11, 08:05 PM   المشاركة رقم: 779
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الادارة
مشرفة روائع من عبق الرومانسية
كاتبة مبدعة
سيدة العطاء


البيانات
التسجيل: Aug 2009
العضوية: 148401
المشاركات: 25,150
الجنس أنثى
معدل التقييم: حسن الخلق تم تعطيل التقييم
نقاط التقييم: 137607

االدولة
البلدEgypt
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
حسن الخلق غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
Congrats

 
دعوه لزيارة موضوعي


هلا و غلا بيرة الفصل الذي طال انتظاره و فيه همس تودع حياة و تستقبل حياة

همسة الزمن حلوه بسطور معدودة موجزه لكنها تقول الكثير و تلخص كل ما يحدث


عدنا لنقطة البداية مجددا و ها هو النمر يطل من احلام همس .. متحفزا شرسا متأهب للافتراس .. غضبه يزيد شراسته و لكن حبه سيعادل الموقف على ما اعتقد و الا لما كان لهمس وجودا حتي الان

للاسف يا هموس مش هتقدري تهدى المعبد على دماغ الجميع مره تانية .. هذه المره الامر مختلف .. يا الله اتعلمي من اخطائك يا حمقاء

لقاء يوسف بوالده كان هادئا ظاهريا و لكن عنيف جدا في باطنه.. رأيت مشاعر والده في عينيه و رغبته في ضم ولده و خوفه من الرفض و كذلك الامر عند يوسف .. انه مشتاق لوالده و دفئه و لكل المعاني التي يمثلها في حياته لكن الاحساس بالرفض مؤلم و هو في حالة لا تسمح له بجرح اكير .. كليها خائف و يخشي الاخر وفي نفس الوقت محتاج له اكثر و الدليل الوقت الذي اتى فيه والده الذي لم يطق صبرا على الانتظار

هههههههههههههههه يا مكاره يا بيره .. فلتت مني دى اقر و اعترف .. كنت مركزه مع همس و يوسف و عريس عنان المجهول و نسيت افكر في وسام المسكين و شفا المجنونة ههههههه بس ملعوبه يا دكتوره .. احسنتي في شقلبة كيان شفا و بعثرة دقات قلبها

انا كمان كنت متأهبه للقاء العريس المنتظر و خصوصا عشان اشوف ردة فعل خالد خخخخخخخ
وااااو لو كانت النظرات تقتل لكان خالد الان في عداد الاموات .. كاد النمر ان ينقض على خالد و يمزقه هههههههه شعرت برعشات خالد و انا هنا .. عجبتنى عبارة " كشىء لفظه "

يس .. يس .. يس .. انا بتنطط دلوقت و بصرخ من الحماسه و الاعجاب ههههههه اهو كده الرجاله و لا بلاش .. حمش طول عمره .. يخرج خالد او ما تبقى منه خخخخخخخ ... يا عينى خلاص راح فيها .. اعدت المشهد كام مره و كل مره اضحك و اتنطط ههههههههههههههههههه



باقي المشهد كان رائعا و ظللت اترقب اى تصرف اهوج هههههههه لكن الحمد له سيطر يوسف على النمر و حبسه مؤقتا رغم ان همس كادت ان تذوي في جلسستها حين البسها الخاتم


عائلة عنان غريبة حقا و يبدو ان عندهم حكاية .. لفت نظرى والدتها واضح انها مريضة .. اجواء الحفل مبهجة حقا بداية من مظهر الانوار على العمارة و الاغاني الصادحة

بالداخل العروس متوترة تكاد تقتل المزينة كمدا مما تفعله بها ههههههه .. حزينة لان عريسها لم يرغب برؤيتها بعد عقد القران و لكن لم يطل الانتظار و ها هو النمر عاد مجددا ليكمل خطة تلاعبه بها .. ذكرني موقفهم بالقط حين بتلاعب بالفأر و يثبته بعينيه .. يشل حركته و يتلاعب به قدر ما يشاء قبل التهامه .. هكذا كانت همس مشدودة بخيوط اليه و لا تستطيع الفكاك منه

كلمات يوسف تزيدها رعبا مما هو قادم هههههههههه تستاهلى هموس .. لكنى ايضا مشفقه عليها خلاص لا تزعلى هموس و لا تخافي هوصي يوسف عليكى

احنا عندنا ليلة الحنه تسبق الزفاف مباشرة لا يفصل بينهم ايام

هههههههههههه عنان عيب عليكي لازم تشكرى منقذك الشهم .. هو رائد صح ؟ يا بنت حد قالك تتسمرى بين ذراعيه .. هو انقذك بس انت الى اتسمرتي ههههههههههه


و اخيرا وصلنا لليوم الموعود .. همس يا مجنونه ههههه يخرب عقلك بتعدى اعراسك الكارثية خلاص اطمنى نخليها التانيه تابته و لا يهمك .. رحلتها للقاعة هذه المرة مختلفة عن المرة الى فاتت حتى في الرفقة

مشهد حمزه و هو يحتضنها و يعيد اليها امانها و سعادتها كان جميلا جدا .. يقبش قلبى شو حنون << فيس مسبل عيونه .. و حبيت طول ذراعيه ههههه .. سامحها و عادت الالوان لدنيتها

مرة اخرى ينقذها يوسف من الانهيار و يمدها بقوتها حتى لو كان من اجل ان يتم انتقامه .. انا لست اخشى عليها منه فهو نمر شريف لن يقوى على ايذائها مهما توعدها

انتهى الحفل على خير و عاد كبرياء عائلتها كما كان انهم يستحقون ذلك .. كلما فتحت فمها و تكلمت تزيد من حقده عليها .. ما زالت حمقاء كليا و ما زال رأيي انها تستحق عقابه فهي من جلبته لنفسها بكلامها الاحمق و خططها الفاشلة .. كان لازم تفكر قبل ما تلعب عليه لعبتها .. هو معذور في ظنه السيء بها

يا خسارة الفستان يلا فداء ليوسف 100 فستان .. روعة المشهد و عبرتي عنه بكل المؤثرات السمعية و البصرية ..سمعت صوت تمزق الفستان و حبات اللؤلؤ تتناثر على الارض و صوتها يدوى و يكسر الصمت .. سمعت كمان دقات قلب همس و الترقب على اشده .. و شفت خطوات النمر البطيئة و هي تقترب منها بهدوء مميت
شوفوا لا احد يزعل و لكن همس هي من اضطرته للعنف معها حين اكدت شكوكه نحوها و خالد و تلاعبت به .. لا يوجد رجل يقبل ان يصير العوبه و يسمع من زوجته انها تحب غيره .. لو كانت اخبرته الحقيقة ربما كان امهلها و رفق بها .. انا ابرر عنفه معها لان كل الشواهد ضدها و بعدين متخافوش عليها هو دكتور شاطر لو جرى لها حاجه لا سمح الله هيعالجها و بيره كمان موجوده للطواريء خخخخخخخ

همس كانت محتاجه الصدمه دى عشان تفوق و رجع لها عقلها .. تزعل لها شويه مصيرها ترضى .. عشان تبطل تصرفاتها الحمقاء و تنضج .. انا لا احب العنف و لكن عندما يعمي الغضب الرجل لهذه الدرجة يبقى احسن انه لم يقتلها .. نفس موقفي يوم ضرب الماتادور الجاردينيا و دافعت عنه لانى تفهمت غضبه

تسلم ايدك عبيره على الفصل الاكثر من رائع بكل تفصيلاته .. طلع عندنا زوجين جديدين .. شفا و وسام & عنان و منقذها الخفي "رائد" .. و لسه دور ليال و دبلتها الذهبية الي منتظرين حكايتها

الله عليكي يا اميره .. احتراماتى لقلمك المجرم


كواليس الحفل طبعا رائعة و عرفاها كلها لانى حضرتها .. مش كنت هناك هههههههه .. الحمد لله مسكت نفسي و سبت خالد في حاله لانى شفته معدي من بعيد و كدت اقذفه بكوب عصير كبير هههههه .. كمان سحر اوشكت انى اجرها من شعرها لكنى خفت الحفله تبوظ

استمتعت برفقه البنات كلهم حتى الى جابوا في سيرة يوسف << فيس يناظر ربانة بربع عين
لكن نظرات الاعجاب انهالت عليه من كل صوب و شفت سحر مقهورة لما شافته و فرحت فيها << فيسى الشرير

سوز اكيد اطمنتي على هموس انها حية ترزق للان هههههههه

اه كمان طبعا لم يفتني ان اختلس النظر و اشوف اخوات همس و لقيتهم فعلا حلوين و يستاهلوا الاعجاب انما رقبتي وجعتني لانهم فعلا عمالقه مش طوال بس ههههههه

يلا كفايه اصل ذكرياتي عن الحفل كثيره و مش عايزه اطول .. مت ضحك على لامى و بيره المتشبثتين ببعض و لولا جرينا لامى على الطياره لكانت هناك للان و ناسيه الدنيا برفقة توءمتها

وحشتوني يا بنات و كنتوا كلكم زى القمر


تحياتي لبيره و عهووده على الحالة الجميلة الى عشتها مع الحفل

دمتم بكل الود و الحب


 
 

 

عرض البوم صور حسن الخلق   رد مع اقتباس
قديم 01-12-11, 08:27 PM   المشاركة رقم: 780
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
عضو راقي


البيانات
التسجيل: Jul 2010
العضوية: 181140
المشاركات: 7,619
الجنس أنثى
معدل التقييم: ربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييمربانة الصبر عضو جوهرة التقييم
نقاط التقييم: 1423

االدولة
البلدSaudiArabia
 
مدونتي

 

الإتصالات
الحالة:
ربانة الصبر غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : عبير قائد المنتدى : سلاسل روائع عبق الرومانسية
افتراضي

 



ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههه
لا شي مو معقوووووووووووووول لسة ماقريت الفصل بس قريت الملحق حستني كويتية
هبوش يعني مصرررررررررررة علية << فيس يهز راسة
لا ياعمري انا اكرة شئ بنسبة لي النسونجي يختي بحب اللي يستحي
ماحب هيك ..
بس انا عارفة انتي ليش معجبة فيهم ^_*..

سوز طلعتي من حزبي خليك دئما جنبي وخليك منهم >> فيس يعطهم نظرة ..

 
 

 

عرض البوم صور ربانة الصبر   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلاس, الزمان, الكاتب, الكاتبة بيرو, تجرؤ, بقايا همس, حصري, يوسف الشهري, رومانسيات, رومانسيات عربية, شفا ووسام, همس
facebook




جديد مواضيع قسم سلاسل روائع عبق الرومانسية
أدوات الموضوع
مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع
تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.liilas.com/vb3/t162168.html
أرسلت بواسطة For Type التاريخ
ط¨ظ‚ط§ظٹط§ ظ‡ظ…ط³ - ظ…ظ‚ط¯ظ…ط© by ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯ This thread Refback 22-01-15 08:35 PM
Untitled document This thread Refback 23-10-14 10:16 PM
ط¹ط¨ظٹط± ظ‚ط§ط¦ط¯'s Writing (4 stories) This thread Refback 05-08-14 01:38 AM


الساعة الآن 12:46 AM.


 



Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية