منتديات ليلاس

منتديات ليلاس (https://www.liilas.com/vb3/)
-   القصص المكتمله من وحي قلم الاعضاء (https://www.liilas.com/vb3/f498/)
-   -   جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي... (https://www.liilas.com/vb3/t201850.html)

منى لطفي 22-02-16 05:57 PM

رد: جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي...
 
فينكم بنات.... عاوزة أعرف تعليقاتكم على الأحداث وتنبؤاتكم بالاحداث القادمة.... كيف راح يكون الحال بين منة و.. مجنونها؟!!!!!!! ههههههه في انتظاركم لا تحرموني توقعاتكم وتعليقاتكم.. تسلموا لي حبايبي :8_4_134:

الاميرة البيضاء 22-02-16 07:56 PM

رد: جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي...
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منى لطفي (المشاركة 3597920)


وردتي الجميلة نورتيني انا كمان استغربت لما ما لاقيتك علقتي على حلقة امبارح ان شاء الله تكون كبير عجبتك....
للاسف حبيبتي نموذج غادة تعتبر قصة واقعية صاحبتها كانت حكيتهالي وانا غيرت فيها بعض الرتوش لكن بتفضل هي نفس المشكلة الخيانة الاليكترونية عن طريق الاسكاي كما في حالة طارق، حاولت على قدر الامكان اني أبين الطريق للزوجة اللي زوجها بيقع بالمحظور صاحبة المشكلة للاسف بعد خناقات واعتذر شوية ولما ما جاب نتيجة قالها "و ان كان عاجبك"!!!!!!! ، بجد عاوز حد يضربه علقة لما يبان له صاحب!!!!!... لما لاقى الاسف مش جايب نتيجة ( اصله كان داس على صباع رجلها غصب عنه وبيتأسف!!!!!! ) قلب على الوجه التاني وقالها انا كدا بقه وان كان عاجبك!!! وهي للاسف عندها منه اطفال وابوها متوفي وكل واحد من اخواتها ملهي في حاله وهو هددها هتطلق يبقى تخرج من البيت وتسيب عيالها وتتنازل عن الحضانة وكافة حقوقها ( فُجر فُجر يعني ربنا يحفظنا).. طبعا هي اضطرت مجبرة انها ترجع عن طلب الطلاق، بس الحين تتكلمي معاها جوزها مو فارق معها وبتقول وكلت فيه ربي، هو عليه خلاص الحق، ولو حصل وعرفت انه لساتو بيهبب اللي بيهببه قالت لي ما بيتهز فيا شعره واحده لانه ما عاد بيفرق معها، وجوده زي عدمه، ولا فيه اي احساس من ناحيته احساسها مااااات...
ربنا يعافينا ويعفو عنا ويهدي كل من كان......
لسّه الجراب مليان بكوارث الانتر نت وبتبان تباعا في الحلقات القادمة بمشيئة الله...
تقبلي تحياتي حبيبتي :e106::e106::e106::e106:

انا معاكى فى ان مصارحة الزوجة مباشرة هتعمل كده فعلا المفروض تكون الست أذكى من كده عشان متسمعش كلمة انا كده دى
بتعجبنى مقولة الاعرابي لما سُئل من العاقل ؟ قال: الفطن المتغافل



وردا على سؤالك ايوه عجبتنى كبير العيلة بس وقفت لغاية ال 20 مش عارفة يا ؤيت لو فيه روابط مجمعة لباقى الحلقات تبعتيها لى ع الفيس:e106:

زهرة منسية 23-02-16 07:19 AM

رد: جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي...
 
صباح الخير صبايا ازيكم يا حلوات عاملين ايه

حلقه جميله قوي يا منمن عجبني فيها ان لا منه كابرت ولا سيف كمان هي برغم ترددها للارتباط بسيف من البدايه و برغم غلط سيف وغباءه و برغم كمان ثقتها ان اهلها هيفقوا ع اي قرار هتاخده لكن كانت متعقله لما استشعرت انه بيحبها بجد و صراحها بحقيقة مشاعره بكل صدق شافت انها تديله فرصه تانيه افضل برافو عليها
اما سيف عجبني جدا انه مش كابر واخد الموضوع علي كرامته لا هو عارف انه غلط علشان كده كشف الستار عن مشاعره و حاول انه يرضيها باي طريقه والاجمل من كده انهما الاتنين احتفظوا بالمشكله بينهم وده عين العقل
شكرا منمن بانتظار المغامرات القادمة :)

همس الريح 23-02-16 07:36 AM

رد: جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي...
 
بارتين حلوييييييييييييييييييييييييين
و فيسش الشرير ظهر يا مني
الا الحين وش ادلعش مني وش اقو للش

سيف و طاح و لا حد سمي عليه
الله ياخذ الحب و سواياه
الحين هذا سيف الثقيل الرزة
ما عرفته و اهو متلوع و ثيابه معتفسه
و بدات اولي اشكال الخيانه نت ع طويرق
الحين غاده باكيتن و حارقتن كبدها عليه
وراها ما راوته شغل ربي و بدون ما يدري انها عرفت
يبي لها كورس و مستعجل بعد

كتب الكتاب كان رااااائع رحمت نادر حليله
لي باقي تعليق بارد

همس الريح 23-02-16 10:21 AM

رد: جوازة.. نت!!... رواية بقلمي/ منى لطفي...
 
اعجبني ان هل منه ما الحوا عليها يدرون وش فيها
و معهم حق
اكبر النار من مستصغر الشرر
كذا اهم حلوا اول سوء تفاهم امبينهم
و عسي سيف ذا يقضب لسانه و يحكم عقله قبل لا اقلب عليه بالوجه الاقشر اللي ابيه حصرا حق طويرق


الساعة الآن 01:09 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية