منتديات ليلاس

منتديات ليلاس (https://www.liilas.com/vb3/)
-   القصص المكتمله (https://www.liilas.com/vb3/f717/)
-   -   عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية (https://www.liilas.com/vb3/t199294.html)

لست أدرى 13-02-16 07:08 PM

رد: عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية
 
ايييييه ... خلاص كلها فصل واحد ونودع حبايبنا للأسف ..

يلا المهم دلوقتى ماليش تعليقات كتير .. وقع اللى مانتمناهوش وهتتجوز صيته من الدحمى ... قلبى عليك يا عناد ... جابتك رشا الرواية عشان تمرمطك بس وتمسح بكرامتك الأرض !!! نفسى انها تراضيه قبل ما الرواية تخلص ... حرام كده والله

تعليقى الاساسى هنا على هياء ... صراحة ماحبيتش تفكير وافى فيها والشخصية اللى ظهرت بيها ... أولا مش لازم تخلى هياء مهمله فى نفسها وفى زوجها عشان يكون ده سبب لأنه مش قادر ينسى الجوهرة ويبطل تفكير فيها ... طبيعى حتى لو كانت ملكة جمال وجذابة .. لكن كل واحدة ليها شخصيتها ومافيش واحدة تخليه ينسى التانية .. دى نقطة

النقطة التانية ... مش معقولة انه فيه واحدة بالاهمال ده فعلا ... لسه فى اول شهرين زواج ومهمله فى لبسها وشكلها ومشغولة بالطبخ وشغل البيت والتنظيف بس ... فى نظرى ده تحامل عليها ... لأنه اساسا هما شخصين اتنين بس اللى عايشين فى البيت ... يعنى مافيش شغل ولا طبخ كتير اللى يخليها مشغولة 24 ساعة .. ولا التنظيف هيكون كل يوم ... ومش معقولة كمان انه امها هتعلمها ازاى تحافظ على بيتها وانها تكون شاطره ومش هتعلمها اهم حاجه انها تتشيك دايما قدام زوجها وماتظهرش قدامه بشكل وحش ...

بس اللى عجبنى انها بدأت تكشف عن شخصيتها وانها مش بارده ولا حاجه .. لكن ده حياء منها .. هى اتربت كده على الحياء وعلى تقبل فكرة الزوجة التانية وانه لازم يعدل بينهم ... ياريت وافى يعقل بقى ومايظلمش حد منهم . هياء لو مش عاجبه فيها حاجه يقدر يقولها بصراحة وهى اكيد مش هترفض تتغير للأفضل .


سلامات منى لرشا يا فيتو ... وقوليلها لا حرمنا الله تلك الانامل المبدعة

لست أدرى 13-02-16 07:17 PM

رد: عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية
 
انسام حبيبتى ... ردك حكيم وواقعى تماما ... بس زى ماقلت عذرى الوحيد للجوهرة هو صغر سنها ..ز بالاضافة انه اكيد الغلط الاساسى من اهلها .. لو احسنوا تربيتها ماكانتش فكرت من الاول انها تنكشف قدام واحد مش محرم لها وتتصرف بقية تصرفاتها دى
لكن صدمة انكشاف امرها وهجر وافى لها فوقتها وخلتها حست بغلطها علطول .. وخلتها قدرت قيمة وافى كمان وانها مش عايزه تخسره
هى فى اصلها مش وحشة .. لكنها كانت مراهقة محتاجالها قرصة ودن بس

همس الريح 13-02-16 09:09 PM

رد: عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية
 
زعلانه
و لا احد يكلمني
لييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش تذبحون عناد كذا

وش فيها دلال ما كانت اهي في الصوره
و توق بعد
صور العرب وراها ما تلمها
و عبدالرحمن ذا وراه ما غمض عيونه يوم شاف صورة بنت الناس؟؟

زارا 13-02-16 10:08 PM

رد: عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية
 
همووووسه وانا اختس لاتزعلين ولا تضايقين .. كله من توق جعل يدها بالكسر اللي مقططه صوور خلق الله تحتها .. الشر كله منها.. والله اني ماااحبيتها ولادخلت قلبي من بدت الروايه .. واتااريني داريه انها بتخرب خططي بالروايه..والحيوانه متزوجه اللي تبي واللي حابته وجابت منه ولد بعد هالعوبا>>فيس غااااضب جدااا جداااا من زواج دحيم بصيته..
شووي وانزل ردي باذن الله ..
هموووسه تعالي اقوولتس كلمة راس..تعالي بقلوتس كلام بالحبر السري..هخهخه.. هموسه ترى عاد دحووم حليو ويستاهل ويوم شفت طريقة الشوفه اعجبني انه ماجلس يتفنتك ويقول وش هالخبله اللي باغي انهبل واتزوجها.. خلينا نسلم بالامر الواقع.. ولو اني منقهره على عناد يااقلبي عليه يوم جاه تكه وضيقه بنفسه..>>فيس يصيح

فيتامين سي 13-02-16 10:12 PM

رد: عشق بلا قيود للكاتبة شخصية خيالية
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همس الريح (المشاركة 3596090)
زعلانه
و لا احد يكلمني
لييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش تذبحون عناد كذا

وش فيها دلال ما كانت اهي في الصوره
و توق بعد
صور العرب وراها ما تلمها
و عبدالرحمن ذا وراه ما غمض عيونه يوم شاف صورة بنت الناس؟؟


أنا فدا الزعلانين
لاتزعلين هموسه وهذي حبه على الراس أموااااه
فيس متعاطف ووده يرضيك ههههه
وش نسوي هموسه رشا قلبها قاسي ومارحم عناد


الساعة الآن 04:11 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية