منتديات ليلاس

منتديات ليلاس (https://www.liilas.com/vb3/)
-   سلاسل روائع عبق الرومانسية (https://www.liilas.com/vb3/f813/)
-   -   (حصري ومميز) 25- أسياد الغرام بقلم عبير قائد .. رواية متميزة .. مكتملة مع رابط الكتابpdf (https://www.liilas.com/vb3/t174372.html)

اسفة 17-05-12 09:13 AM

http://arab4load.info/uploads/a52f13372385421.jpg والله كنت بتابعك فى صمت احسن تكون مشاركتى مش قد المقام ولكن لروعة كتاباتك اللى خلتنى اخرج عن سكوتى لاتمنى لكى دوام التألق والابداع هو مش النهاردة الخميس برده

الساحره الصغيره 17-05-12 09:47 AM

رااااااااااااااااااااااااااااائعة برو بل اكثر من رائعة

احيكي بكل لغات العالم على ذلك الاسلوب الرائع ابدعتي عزيزتي

حقيقة ولا اجامل استمعت بكل حرف كتبته يديك

ربما تكون هذه اول رواية اقرئها لك ولكني نادمه على هذا وبشدة

( والله بجد كنت كل لما اوف سمك اقول انا هدخل اقرلك حاجه بس بتحصل حاجه ومقدرش ادخل .... بس ت متأكده ان اي رواية هقراها ليك هتكون روووعة )

تستحقين كاتب مبدع عزيزتي :55::55::55::55:

الفصول اللي كتبتيها لحد دلوقتي رووووعة بجد تحفة فنية مينفعش حد يقول ( فيهم تلت الثالثة كام )

عمرو


مشاهد كتير استفزني فيها كان نفسي اضربه .... بس ده ميمنعش اني انضميت لرابطة مشجعين عمرو

عجبني رده على وليد خالص بجد كان شخصية

ثقتة الزايده دي حكاية لوحدها بجد بجد الصورة اللي حطاها ليه ليقه عليه وعلى الشخصية اللي بالي

ولسه اللي جاي احلى


شــــــــــفا

عجبتني شخصتها انها مبتكسرش بسهولة وثقه في نفسها .... يعني عايشة لنفسها اي نعم هي

انجرحت بس قدرت تقف تاني ..... وهم حاجه انها عفرفت ان الحب كلام رويات .... ولسه حربها هي عمرو هتبدأ

صفية

مفتكرش ان في حد يمنى يكون مكانها .... اكتر حد صعبان عليه .... مشهد وليد كان مشهد قمة في الروعة

وصفك للمشهد خلاني حاسة بجد اني صفية واني عايشه اللي هي عيشاه

كان جدااااااا مؤثر بجد كرهت وليد حتى من قبل عرف اي حاجه عنه

هتكون الضربة القاضية ليه لو وقفت على رجلها ... برضوا اقدر اقولك هنا كمان ولسه اللي جاي احلى



دول اللي علقه معايا لحد دلوقتي واكيد في الفصول الجايه هيكون تعليقي اكتر من كده

بس بجد لفصل التالت كان في مشاهد كتير عجبتني ...


مرة اخري اهنئك بروايتك في هذا القسم الرائع ..... واشكرك لانك جعلتيني اعيش عالم هؤلاء الابطال بأسلوبك الرائع

:123::123::123::98yyyy::98yyyy::98yyyy::98yyyy:

ons_ons 17-05-12 12:15 PM

ماشاء الله عليكى يا بيرو بصراااااحة انا متبعتش بقايا همس بس لما شوفت اسياد الغرام شدنى الاسم جداااا وبعدين دخلت لاقيت الجزء الاول بقايا همس قعدت يوم ونصف اقرأ فيها واتشديت لابطالها يوسف وهمس ولاقيت نفسى بتابع معاكى اسياد الغرام

عمرو انسان عانى الكثير فى حياته بعد موت زوجته التى يحبها بسبب عمه وابنته فأخذ بثأره منهما بطريقته وجعلها تحمل طفلة غير التى كانت السبب بوفاتها ليفاجأ بأن عمه يبتزه بمنتهى الحفارة ليتزوج ابنته الاخرى لكى يحصل على عليا منه بعد ما خطفها اعتقد انه قد منح فرصة جديدة ليحب على يد شفا ولكن ذلك لن يتم الا بعد معاناة شديدة فهو يشعر بالذنب الشديد اتجاه حبيبته المتوفية لكى يعتقد ان مشاعره اتجاه شفا لن تكون اكثر من رغبة
ولكننى اعتقد انه سيحب شفا بطريقة مختلفة فأعتقد ان حبه لزوجته الميتة كان حبااا رقيقا هادئاا اما حبه لشفا فسيكون عنيفااا ومليئااا بالكثير من العواطف الجامحة

شفا ايضااا عانت من نفس الحالة فهى احبت وسام حبااا هادئااا ولكن خذلها وسام بتردده وضعفه وابدلت حبها له بسوكى هههه لذلك شعرت بالخوف مما شعرت به اتجاه عمرو هههه لو حبت تسيبه تبدله بنمر استحالة تكون قطة ههههههههههههههههههه

سلمى ارجو انها تكون اذكى من انها تسمع كلام والدها لان مش هيندم بعد كدة غيرها وهتكره نفسها بس انا لاحظت انها اضعف من انها تقف فى وجه سواء والدها او عمرو

علاء مش مرتحالك انت والزفتة اللى متجوزة ابعد عنها وبص حوليك مالها صوفى صافى دلعها زى ما تجب مش هنقول لا

علا انسانة مضطربة وتشعر بالوحدة الشديدة لتحاول ان تشترى سليم

صفية يا ربى صعبانة عليا كتير كم سنة قاعدة على كرسى متحرك تنتظر حبيبها لتفاجأ بخطوبته لاخرى غيرها على العموم هو اضعف من انه يحتوى كيان هش ورقيق مثلها هى تحتاج الى شخص يحتويها هل يا ترى هيكون علاء ولا مين يا بيرو

بيرو اموت واعرف انتى هتخلى شفا تروح لعمرو ازاى
متابعاكى بيرووشكرااا على ابداعك يا سكرة

لوشة العزاوي 17-05-12 12:48 PM

مراااحب بوبو

كيف حالك يالغالية

اليوم جايتك بهدية

هي ثلاث هدايا

مني الفكرة والصورة ومن رفرف الابداع والتصميم

ان شاء الله يعجبوكي

لوشة العزاوي 17-05-12 12:50 PM

تفضلي يا قلبي


http://www.liilas.com/up/uploads/liilas_13372517661.jpg


:hR604426::hR604426:


http://www.liilas.com/up/uploads/liilas_13372517662.jpg


:hR604426::hR604426:


http://www.liilas.com/up/uploads/liilas_13372517663.jpg

وهذه الاخيرة هي المفضلة على قلبي كثيييير

مووووووووووة


الساعة الآن 06:00 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية