منتديات ليلاس

منتديات ليلاس (https://www.liilas.com/vb3/)
-   الارشيف (https://www.liilas.com/vb3/f183/)
-   -   **توتة ... توتة ... خلصت الحدوتة ** (https://www.liilas.com/vb3/t83328.html)

*melody-82* 04-07-08 02:14 AM

**توتة ... توتة ... خلصت الحدوتة **
 
مرحبااااااااااااااااااااااااا

كيفكم يا أحلى اعضاء :liilas:

هذي اول مرة احط موضوع بالقهوة وان شاء الله يعجبكم :f63:

فكرة الموضوع يمكن تكون عادية بس تعتمد في النهاية على مدى تجاوبكم معاها

الموضوع باختصار هو : حدوتة ابدأ بها وانتوا تكملوها بطريقتكم وبالصورة اللي تناسبكم

يعني احداث القصة او الحدوتة انتوا اللي تحددوها وتقرروا النهاية اللي تعجبكم...

اتمنى الفكرة تعجبكم وتلقى التفاعل منكم **:lol:

لا تفشلوني عاد وشاركوا معاي ..

تحياتي ^^

tonyrobinho 04-07-08 02:17 AM

فكره جميله فعلا يا ميلودى

بس برضه ابدأى انت هههههههههههههههههههههههههه

Nour-el-hoda Mohamed 04-07-08 02:18 AM

فكرة روووووووووووووووووووووعة يا ميلودي

و ان شاء الله راح يكون فيه تفاعل

ابدأي انتي يا ميلودي بالحدوتة

*melody-82* 04-07-08 02:19 AM

يالا احد يدخل يبدأ الحدوتة او يعطينا فكرة لحدوتة وانا راح ابداها بس اعطوني فكرة

tonyrobinho 04-07-08 02:22 AM

ايه رايك فى قصه شاب روش وعايش حياته خروجات ويعرف بنات وكده
ويقابله موقف صعب يخليه يرجع و يعيد حساباته تانى

*melody-82* 04-07-08 02:28 AM

اوكيه ... يالا نبدأ

كان فيه شاب اسمه توني عايش حياته طول بعرض ومش بيهمه اي حد
توني طالب في المرحلة الثانوية بس ايش اللي وقفه عند بوابات الجامعة كل يوم ؟؟؟
ليش ؟؟ مش طموح في الدراسة طبعا ً بس عشان يشوف بنات الجامعه ...

tonyrobinho 04-07-08 02:31 AM

اكيد تونى اللى هنتكلم عنه مش انا هههههههههههههههههههههههههه

و هو واقف امام الجامعه كان بيتمنى انه يخلص دراسته الثانويه ويدخل الجامعه رغم انه عايش حياته بالطول والعرض ويعرف بنات كتير وكان بيحب دى ويمشى مع دى ومعجب بدى وكان دايما بيلبس على الموضه وشعره استايل و ..................

*melody-82* 04-07-08 02:35 AM

وفي يوم بالصدفه وهو ماشي في طريقه خارج من المدرسة رايح عالجامعة كالعادة
كان سرحان في الرقم القياسي اللي عمله في المدرسة في عدد البنات اللي بيعرفهم
وهو مبسوط في حاله صار اللي مش ممكن يتوقعه وهو............

tonyrobinho 04-07-08 02:42 AM

فعلا كان عمل رقم قياسى فى اليوم ده ولذلك قرر انه يعمل حفله صغير فى البيت ويعزم فيها اصحابه من الشباب والبنات , و فعلا عمل الحفله و كانت حفله جميله جدا
كلهم رقصوا وفرحوا وهيصوا وطبعا كان فى اكل واتكلف جامد فى اليوم بس هو مكنش يهمه الفلوس (لانه كان من عائله غنيه ومرفهه) قد ما يهمه سعادته وانبساطته انه فى وسط شلته
وفجأ و اثناء الحفله رأها شدته من اول نظره اعجب بها و لكنها صدته
(نعم صدته وهو لم يعتاد هذا ابدا ) و .......................................

*melody-82* 04-07-08 02:50 AM

كانت دي المرة الاولى اللي بترفضه بنت وصِعب عليه الموضوع ده جداً ... كان يحاول يفسر سبب الصد بس ما عرفش اي حاجه ... ترك جو الحفلة وعاش في جو تاني
كان عنده هدف واحد بس اللي هو يعرف مين هالبنت وازاي اجت عالحفلة ومع مين وكان ده هو السؤال المهم اللي كان بيدور في باله ؟؟
مش معقوله بتكون اجت مع صاحبها هي كمان عشان كده صدتني فراح....................

tonyrobinho 04-07-08 02:59 AM

سأل عليها وظل شغله الشاغل فى هذا اليوم هو معرفه هذه البنت ومن اين اتت ومع من
ومن وسط المعازيم سال صديقه له فاجابته ( اراحته بمعنى ادق ) انها جارتها و احضرتها معها الى الحفله لان والدتها كانت خايفه عليها انها تاتى بمفردها وسال عن اسمها فأجابته بانها ..................

*melody-82* 04-07-08 03:10 AM

ما تقدرش تقوله اي حاجه عنها اصل البنت دي ما بتحبش تتعامل مع الاولاد وانها ممكن تزعل منها لو قالت له اي حاجه ... اخذ توني يحاول في صاحبته انو يعرف اي حاجه عنها بس بدون نتيجه
بعدين اخذ يدور عليها تاني لقاها خارجه لوحدها بره في الحديقه طلع وراها ومسك يدها ... ارتعشت البنت واخذت جاريه داخل الحفلة شافت صاحبتها قالت لها ايه اللي جرى ؟؟ حكت لها
قالت لها معليش هو معجب فيكي وكان عاوز يتكلم معاكي وبس ... اخذت البنت تفكر و...........................

tonyrobinho 04-07-08 03:15 AM

كوكو كوكوووووووووووووووو


الفجر بيأذن


ان شاء الله الموضوع يلاقى تفاعل يا ميلودى لانه موضوع جامد وشيق والقصه جامده

ارجع بعد شويه الاقي بقيت الاعضاء بيكملوا معانا اوكى

*melody-82* 04-07-08 03:20 AM

ههههههههههههههههه

اوكيه ... بس انت كمان اعمل دعايه للموضوع

دلوعه بكيفي 04-07-08 05:19 AM

ههههههههههههه موضوع رووووووووووووعه مثل صاحبته
واتمنى من كل قلبي مايكون اول واخر موضوع

وبصراحه انا بحب ألف قصص ههههه يعني مو صعبه عليه
ده انا بالف روايه هع هع
بس لي عوووده لان الازم نطيرررر على غرفتنا
قبل مايصحووو الوزراء

*melody-82* 04-07-08 05:25 AM

مشكوررررررررررررة حبيبتي دلوعه بس اتمنى يكون فيه تجاوب
حتى ما يكون آخر موضوع
ويسلمووووووووو عالتشجيع يا عسل *

sofeya 04-07-08 12:42 PM

ميمو ياقلبي دوبي صاحيه وماعندي حاجه في مخي مع اني اموووووت في تاليف القصص استنيني افوق شويه واكتبلك اوك ياعمري

ميسا ميسا 04-07-08 01:36 PM

فكرة رووووووعه ميمو اذ قدرت اكمل على القصه راح ارجع اكمل .....

*melody-82* 04-07-08 01:39 PM

صوفي ... ميسا مشكورين يا حبايبي

بس ما تبخلوش علي بمشاركتكم

منورين ... انا في انتظاركم ^^

sofeya 04-07-08 02:40 PM

واخدت البنت تفكر ومهي قادره تتوصل لحل وجالسه تفكر وتفكر لمن وصلت لحل انها تروحلو وتكلمو راحتلو وقالتلو انت ايش تبغى مني قالها انا حبيتك من اول نظره قالتلو انت عارف ايش بتقول قالها ايوه لاني من جد عجبتيني من اول نظره وحبيتك قلتلو انا لااعرفك ولا تعرفني كيف تقول كده قلها مو مشكله نتعرف ومد يد ليصافحها وقالها انا توني وانت ايش اسمك مدة يدها وصافحتو وقالت اسمي ....................................................

tonyrobinho 04-07-08 03:14 PM

اسمى ( ترددت لحظه فى ان تقول اسمها له ولكن لشئ ما فى عينه جعلها تنطق باسمها) ايمى
اعجبه اسمها جدا كما اعجبه كل شئ فيها وقال لها اسم جميل مثل صاحبته وفجأ سمع صوت الموسيقى الهادئه فعرض عليها ان يرقصوا مع بعض سلو و وجدت نفسها توافق على غير عادتها
و ..................

sofeya 04-07-08 03:21 PM

وعرض عليها ان يوصلها هو على البيت وهي قالتلو مااقدر بعدين بابا لوشافك راح يعصب مني ومو بعيد انو ينزل ويضربك كمان قلها ماعليكي انا اوقف في محل بعيد عن بيتكم بشويه قالتلو ماينفع قالها ادا كنت تحبيني تسمعي كلامي سكتت ايمي ومهي عارفه ايش تقولو وهي اصلا ماحبتو لانها اول يوم تقابلو في فجئه جاءت صحبتها وقالتلها يلا خلاص مامتك اتصلت وقالت نرجع دحين يلا قام توني قال ..........................................

*melody-82* 04-07-08 03:35 PM

انا اللي راح اوصلكم فرحت البنت كتير لانها راح توفر اجرة التاكسي ووافقت على طول ... طلعوا معاه برا البيت وهم خارجين اجت بنت هلفوتة واخذت توني من يده وقالت له انت بتروح فين يا حبيبي وتخليني لوحدي ما تيجي نرقص شويه ... فتح عينيه بغضب وبعدها تطلع في ايمى لاقاها ...........

sofeya 04-07-08 03:44 PM

راخيه راسها وحس انها زعلت راح قال للبنت روحي من هنا انا رايح اوصل حبيبتي ايمي قالتلو نعم نعم حبيبتك وانا ايش مو حبيبتك ولا انا دحين سرت كخه مو عشان هي احلى مني تسيبني وتروحلها انت قلتلي انك مش منكن تتخلى عني ودحين تتخلى عني عشانها حرررام عليك شيت ايمي وسابتو وعيونها مليانه بالدموع وقالت لسه ماكملت معاه يوم وهو بيسوي فيه كده ماابغى الكداب سار توني يجري وراها ويقولها استني افهمك كل شي ياايمي استني انا منجد حبيتك استني .......................................

tonyrobinho 04-07-08 03:44 PM

ملوظه صغيره حتى لا تتداخل الاحداث : فرحت البنت كثيرا البنت المقصود بها صديقه تونى وليست ايمى
هههههههههههههههههههههههه

*melody-82* 04-07-08 03:51 PM

هههههههههههههههههههه شكراً على الملاحظة يا توني

*melody-82* 04-07-08 04:02 PM

ركضت ايمى وركض توني وراها بس ما لحقش يوصل لها لان بنت تانيه مسكته وخدت تتكلم معاه ...
ايمى سابت الحفلة وراحت البيت لوحدها ولما وصلت كانت امها مستنيتها سلمت عليها ودخلت غرفتها طوالي حتى ما تسألها اي سؤال .. قعدت تفكر شويه حتى رن الموبايل وكانت اغنية لعبدالمجيد عبدالله (عسى ربي يخليك لعيوني و عسى ربي يخليني لعيونك حبيبي دنيتك صعبه بدوني ولاشي دنيتي تسوى بدونك ) ................................

tonyrobinho 04-07-08 04:05 PM

اكمل انا اوكى

tonyrobinho 04-07-08 04:11 PM

ردت على الموبيل فوجدت جارتها وصديقتها التى ذهبت معها الى الحفله تسألها عن سر مغادرتها وعدم انتظارها فردت عليها وقالت انها حست بالتعب و لكن صوتها المبحوح كان يدل على ضيقها الشديد وحزنها
ولكن صديقتها حست بانها لا تريد تكمله الحديث فانهت المكالمه

و استعادت ايمى احداث الحفله و ظلت تفكر هل تونى فعلا حبها من النظره الاولى و ما هو الشئ الذى جذبها الى تونى وجعلها تعجب به اهو جرائته ام وسامته ام ......................

sofeya 04-07-08 04:16 PM

ام اعجابه بها وجالسه تفكر فيلو وفجئه رن جوالها بنفس النغمه الي قالتلكم عنها ميمو ردت وقالت الو هلا مين معايا قلها انا قلتلو مين انت قلها يخص عليك لحقتي تنسي صوتي ياحبيبتي قالتلو مين توني قالها ايوه ياعيون توني قالتلو من فين اخدت رقمي قالها من ........................................

*melody-82* 04-07-08 04:35 PM

عند صاحبتك ... سكتت شويه سالها انتي زعلتي مني ردت عليه وازعل ليه لانك خدعتني وكذبت علي او لانك اخذت رقمي من دون اذني اخذ يبرر موقفه اعترضت وقالت له انا تعبانه وعاوزة انام ممكن تقفل الخط
قالها ممكن بس تعوديني تكلميني بكرا ... قالت له وبصفتك مين اوعدك او اكلمك حتى
قالها انت دحين زعلانه وواخذه على خاطرك مني ... بكرا انا اللي راح اكلمك ماشي يالا سلام وقفل الخط بدون ما يطيها اي فرصة في الكلام..
نامت بعد تفكير طويل بعد ما حرمها منه نظرة الشاب المغرور اللي ما راحتش من بالها
في اليوم التاني ................

sofeya 04-07-08 04:54 PM

صحيت من النوم على صوت الجوال ردت وقالت الو رد عليها توني وقالها صباح الخير ياحلو كيفك ان شاء سامحتيني قالتلو لاطبعا ومحااسامحك بعدالي شوفتو منك امس قالها بس انت ماسبتيلي فرصه اقلك فيها هي مين قالت معروف انها صحبتك وحبيبتك كمان قالها لاوالله مهي صحبتي هدي بنت خالتي وماما تبغى تجوزني هي بالغصب وانا ماابغاها لاني بحبك انتي ياايمي ارجوك ماتسيبيني وانا مررره متعلق بيكي مررررررررره ومانمت طول الليل وانا افكر بيكي قالها ونفسي اشوفك اليوم واتمنى انك ماترفضي طلبي بليزززززز ياايمي قالتلو..............................

*melody-82* 04-07-08 05:07 PM

آسفه بس انا اليوم مشغولة ... قلها مشغولة بغيري ؟؟ قالت له تعرف انك مغرور وشايف حالك رد عليها مغرور وشايف حالي فيكي لانك الي ومش ... هنا قاطعته ايمى وقالت كفايه كده انا خارجه اليوم مع خطيبي !!! تفاجأ توني من اللي قالته , وبعدين سألها ليش ما قلتي لي انت بتكذبي علي مش كده ؟؟
قالت له : وليه اكذب عليك انا فعلا مخطوبة وانت ما فكرت تسالي السؤال ؟؟
انصدم توني ومش عارف يعمل ايه ؟؟ ..................

tonyrobinho 04-07-08 05:12 PM

مخطوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههههههههههههههههههههه وانا كمان اتصدمت استنوا بقى لمما افكر وارجع تانى

اللى يقدر يكمل يكمل لغايه لما ارجع

sofeya 04-07-08 05:35 PM

قالها حرررررام عليكي تعملي فيه كده وانا قلت لماما مش عايز نريمان قالتلو ومين ناريمان دي كمان قالها بنت خالتي الي شوفتيها في الحفله قالتلو اها وانا ايش دنبي ترى حتى انا زيك مش موافقه على العريس بس بابا يبغاني اتجوزو عشان هو غني وقلي حيكون ليك مستقبل معاه يابنتي وقاطعها توني وقالها حتى انا غني وممكن اعيشك في احسن عيش عارفه انا ابن مين قالتلو ابن مين قالها اناابن التاجر الكبير احمد باشا قالتلو كمان حتكدب عليه وتقولي انك ابن الاستاد احمد باشا ال بابا بيشتغل عندو قالها وهو مصدوم هوبابتك بيشتغل عند بابا قالتلو برضك مصمم انك ابنو قالها اوك بكره روحي زوري بابتك في الشغل وحتشوفي بنفسك قالتلو وانا موافقه قالها لوطلع كلامي صح ايش حتعملي عشاني قالتلو اي شي انت تطلبو قالها اوك تسيبي خطيبك وتقولي لابوكي انو في واحد عاوزيخطبك وهو مررررره غني وابوك على طول حيعرفني ويرحب بيه وكمان حيوفق قالتلو اوك انا موافقه وهي قالتلو موافقه عشان هي مهي مصدقتو مع انو هو صادق وقالتلو يلا بااي خطيبي بيتصل قالها ماتقدري تقوليلو انك تاجلي المشوار معاه قالتلو ليش قالهاعشان بصررراحه انا بغار عليك قالتلو اوك راح اقلو انو راسي مصدع اتصل خطيبها وقالتلو ..............................................

sweet-flower 04-07-08 05:54 PM

قالتلو ... اسفه بس ما راح اقدر اليوم اطلع معك
اصلي تعبانه كتير ...وما بدي ازعجك ... الغريب انو ما ناقش
وعلى طول قال لها سلامتك ... وفرصه ثانيه

-------------------------------------
تاني يوم صحيت ايمي مشوشه حبتين ... وكان هالشي واضح جدا على وجهها .. .حتى انو امها لاحظت هالشي ... طبعا مش اليوم راح تتاكد اذا عن جد توني ابن مدير ابوها ...
راحت ايمي على الشركة بس هالقلق زاد اول ما دخلت الشركة ... هذه مو اي شركة هذه شركة احمد باشا ... من كبار تجار هالبلد ... وبدأت تطلع حواليها ... كل شي حواليها في قمة الاناقة الفخامه والجمال ... الغنى باين لا هذا مو غنى هذا اكثر ... وبدأت تفكر معقول توني يطلع ابنو لاحمد باشا ... وقتها اكيد راح اخسر توني الي بحبو ...هو غني بشكل مش طبيعي وانا بنت الي بيشتغل عندهم ... اكيد ما راح يوافق ابوه على هالزواج ... طبعا لازم يدور وحده من مقامهم ...
واكيد راح يعصب على بابا ويطردو من الشغل... وقتها شو بيصير فينا
ما عرفت ايمي كيف جتها هالفكره مره وحده .... لازم تنسى توني ...........


موضوع روعه ميلودي يسلمووو

sofeya 04-07-08 06:15 PM

وفجئه حدث مالم يكن في الحسبان شاف ايمي توني وابوه جالس يرحب بيه ويقلو غريبه يبني خطرت في بالك وجيت تزورني قالو ولو يابابا انت دايمن في البال شافت ايمي كل شي بعينها وصدقت وفجئه جاء ابوها وقلها هلا والله ببنتي الوحيد خير يابنتي سار شي في البيت قالتلو لاابدا مافي غير كل خير قلها طيب ايش سبب زيارتك ليه قالتلو بس وحشتني وحبيت اشوفك قالها تسلمي يابنتي فجئه توني جاء يسلم على محمد رمزي الي هو بابت ايمي قلو كيف حالك ياعمي قالو بخير ياسيد توني قالو توني نادي توني بس مولازم تقولي ياسيد توني قالو طيب يابني قالو توني مين هدي الي جنبك ياعمي توني عامل نفسوا مش عارفها رد محمد رمزي قالوهدي بنتي ايمي ومد يدو وقالها اهلا بيك ياايمي البنت خجلانه من الي بسوي توني راح ابوها دقها وقلها عيب تخلي الولد مادد يدو سلمي عليه سلمت عليه وقالتلو اهلا يااستاد توني قالها قوليلي توني بس اعتبريني صديق لكي فجئه سمع محمد رمزي احمد باشا بينادي ويقلوتعال يامحمد وجيب البنت الحلوه الي معاك قالو حاضر يااستاد احمد وكان وجه ايمي احمر وراحو عند الاستاد احمد باشا وقال مين القمر الي معاك يامحمد قالو هدي بنتي الوحيده ايمي قالها احمد اهلا يابنتي كيفك قالتلو بخير وجالسوا يتكلمواشويه وطول ماهم بيتكلموا توني يطالع في ايمي ويبتسم وهي تطالع في بعدين ترخي عينها لانها مررررره خجوله بعدين قالت مع السلامه انا رايحه البيت يابابا قلها انتبهي على نفسك قلها معاكي فلوس لاجرة التكسي ولاماعندك قالتلو لاتخاف معايا قام قاطعهم توني وقال تسمحلي ياعمي اوصل بنتك قالو طبعا ياولدي سار وجه البنت احمر وبعدين ........................................

زهرة الكاميليا 04-07-08 06:17 PM

حلوة يا جماعة القصة دي
يلا انا متابعاكوا كملوا

شكرا يا ميلودي علي الفكرة المميزة دي بجد
:flowers2::flowers2::flowers2:
شوية كدة واجي احكي معاكوا ههههههههههه

*melody-82* 04-07-08 06:39 PM

قالت له معليش يا استاد توني انا رايحه مشوار بالاول وبعديها بروح البيت ... قالها انا حوصلك المشوار بتاعك كمان قالت له ميرسي اوي انا وهنا قاطعها بابتها وقال لها خليه يوصلك يابنتي وبكده اكون مطمن عليكي ...
مشت ايمى معاه وهي مش عارفه تعمل معاه ايه ؟؟؟ واخذت تفكر في الورطة اللي صارت فيها .. طلعوا من الشركة ووصلوا للعربية فتح لها الباب قالت له شكراً وركب هو الآخر وهم ماشين قال لها انت ساكتة ليه ؟؟؟ انت لسه مش مصدقتني ؟؟ قالت له : لا مش كده بس ... بس ايه رد هو الآخر
ما عرفتش ترد عليه اصلها كانت مخنوقة ... ووسط الحيرة رن الموبايل تبعها وكانت أغنية اليسا (يا حبيبي بعدك عني شو مجنني قلبي مشتقلك يا حبيبي حتى وانت بعيد يا غرامي انت بروحي بنسا جروحي وبحسك حدي يا حبيبي حتى وانت بعيد) طلعت فيه وهي خايفه ومترددة انها ترد قال لها في ايه ما تردي ؟؟........... مين اللي بيتصل عليكي ؟؟ قالت له : امممممم ده ... ده ... ده حسام خطيبي................................

sofeya 04-07-08 06:39 PM

يلا كملوا القصه

*melody-82* 04-07-08 07:07 PM

يالا انا كملت حد يدخل ورايا يكملها

sofeya 04-07-08 07:21 PM

قالها ردي وقوليلو زي مااتفقنا قوليلو انك تبغي تفسخي الخطوبه قالتلو انا خايفه قالها خايفه من اي قالت خايفه من ردت فعلو قالها ولايهمك لاتخافي مدام انا معاكي ردت ايمي حاضر من عيوني قالها توني تسلملي عيونك ردت وقالها حسام كيفك ياايمي قالتلو بخير قلها كيف حال محمد رمزي قالتلو بخير قالت ليش بتقلو محمد رمزي حاف مفروض تقولو عمو محمد قالها ليش ان شاء الله انا اغنى منك ومنو واقدر اسوي الي ابغاه سارت تقولو يعني مو عشان انت غني تسوي الي تبغى قلها ومين انتي عشان تقوليلي كده ردت وعيونها مليانه بالدموع انا خطيبتك ولا نسيت قلها اصلا انا ماكنت ابغى اتزوجك لوما ابوك باس يدي واترجاني اني اخطبك قالتلو بابا قالها ايوه بابا قالتلو اصلا اليوم كنت حابه اقلك شي انا قاطعها وقلها انا اليوم اصلا اتصلت بيك عشان اقلك حاجه قالتلو اتفضل قلها بنفسخ الخطوبه قالتلو هو داه الشي الي كنت بدي اقلك هو لاكن انت اختصرت عليه كل حاجه وردت بصوت كل حزن وانا الي كنت خايفه من ردت فعلك قلها بالعكس انا مبسوط دحين لانو علقتنا انتهت واصلا انت خساره فيك اني احبك قالتلو اصلا انا ولافي يوم حبيتك راح قفل السماعه فوجهها وسارت ايمي تبكي وتوني يهدي فيها ويقولها لاتزعلي ياحبيبتي احسن انو هو الي طلب فسخ الخطوبه مو انتي قالتلو انا ببكي موعشان كده ببكي عشان وسكتت قالها عشان ايش ياعمري قالتلو عشان بابا اترجى وباس يدو عشان يامنلي مستقبليقالها خلاص ياروحي في اناومستقبلك معايا حيكون زاهر وقالتلو ونريمان قالها نريمان دي ولاعمري حبيتها ولاعمري حسيت بشعور تجاههاواناحكلم ماما واقولها ماابغاها ووصلت البيت...................................

*melody-82* 04-07-08 07:51 PM

واول ما فاتت البيت استقبلتها امها واستلمتها على طول وقالت لها يالا يا بنتي قوليلي حصل ايه ؟؟؟ استغربت ايمي من سؤال امها واستنكرته وقالت : حصل في ايه؟؟ انا مش فاهمة عليكي يا ماما قالتلها انا بسألك عن اللي حصل بينك وبين السيد توني ابن السيد احمد باشا .. تنهدت البنت وقالت : هو بابا لحق يقولك , ردت امها .. ريحيني يابنتي وقوليلي جرى ايه عشان يطلب منك انه يوصلك ؟؟؟ ولا حاجه يا ماما بس انا لما كنت راجعه كان هو كان ماشي وعرض علي التوصيلة وبس ما حصلش اي حاجه وعلى فكرة يا ماما حصلت حاجه النهارده ومش عاوزاك تزعلي لا انت لا بابا ... انا ... انا ... انا انفصلت عن سي حسام , فسخنا خطوبتنا... فتحت الام عينيها وقالت لها ليه كده بس يابنتي ده... قالت ايمى ماما مش انا اللي فسختها هو اللي طلب مني ده و قعدت تبكي وتقول : انا ما اقدرش اغصب نفسي عليه اكتر من كده يا ماما افهموني بئه ... حضنت الام بنتها واخذت تهديها شويه حتى رن جرس الباب ........................................

sofeya 04-07-08 08:10 PM

وكان الي على الباب حسام قالتلو الام اتفضل يابني قالها انا لاجي اتفضل ولاحاجه انا جي اقول كلمتين وامشي جات ايمي وقالتلو انا مااسمحلك تتكلم كده مع ماما قلها ومين انتي عشان تسمحيلي جيت ابغى اقلك انو بنت قررت تفسخ الخطوبه قالتلو الست حسنى انت الي فسختها مو هي راح قال حتى هي كان رايها كده ماتبغاني شكلها شايفتلها احدغيري ردت ايمي...................................

sofeya 04-07-08 08:35 PM

ميمو بكررررررره حجي اكمل القصه اوك يلا بااااااااي ياعسل

*melody-82* 04-07-08 08:39 PM

لا يا ماما مش كده ما تصدقيه .. قال لها تقدري تثبتي لها عكس الكلام ده , سكتت ايمى مش عارفه تعمل ايه .. اخذها حسام من يدها وقال لها : انا آسف يا حبيبتي انا كنت معصب شويه لاني شفتك راكبة العربيه مع شاب فغرت شويه وقلت اللي قلته بس انا ندمان دي الوقن وحابب انو نرجع لبعض .. ايه رأيك ؟؟؟ سكتت ايمى وتطلعت في أمها لقتها فرحانة كتير وما حبت انو تعمل مشاكل كتير فقالت له : عشان هالسبب عملت كل ده؟؟ قالها ممكن اعرف مين الشاب اللي كنتي معاه ؟؟؟ ردت امها وقالتله استهدي بالله يابني ده استاذ توني ابن السيد احمد باشا اللي بيشتغل عنده محمد واللي ابوك بيتعاون معاه في كم شغلانه في شركته ..آها .. عرفته توني الهايف الصايع اللي ما بيعرفش في الدنيا دي كلها غير البنات وبس ... ايمى بلاش تركبي معاه مرة تانيه انا بخاف منه يعمل لك حاجه ؟؟ قالت له يعني حيعمل ايه ..يخطفك مني يعني .. سكتت .. قالها انا قلت بلاش تركبي معاه انت فاهمة ولا اقولك بلاش تشوفيه اساساً انا ما بيشرفني ان حبيبتي و خطيبتي و زوجتي تعرف واحد هلفوت متل ده .. ولا ايه رايك يا حماتي؟؟ ردت عليه اللي تشوفه يا بني دي مراتك وانت حر فيها واعمل اللي تشوفه مناسب ليكم انتو الاتنين ... حسام اخذ يطالع ايمى مد يده بعدتها عنها قام شخط فيها قالت له ................................

*melody-82* 04-07-08 08:40 PM

اوكيه حبيبتي اشوفك بكرا يا عسل ...

Nour-el-hoda Mohamed 04-07-08 08:47 PM

هههههههههههههههههههههههه

القصة تجننننننننن يا ميلودي

بجد رائععععععععععععععة

عجبتنييييييي اوي

يلا كملوا القصة يمكن انا اتشجع و اكمل معاكو

يسلمو

*melody-82* 04-07-08 10:14 PM

نووووور حبيبتي ليش ما تكملي القصة من بعدي ... ايه رأيك ؟؟؟
خلينا نشوف ابداعك يا حلو ... ما تنكسفيش كملي اكيد رح تطلع حلوة متلك

Nour-el-hoda Mohamed 04-07-08 11:02 PM

قالت له : انت ما تشخطش فيه كده و انت تعرف توني من فين ؟ و مين اللي قلك الكلام ده ؟ ( شكلها اتصدمت فيه ) راح هو رد عليها : ده كل الناس عارفين انو بيتاع بنات و الكلام ده و انتي مالك بدافعي عنه كده و هو قلك حاجه تانيه ؟
ايمي ارتكبت شويه و قلتله : لا يعني هيكون الي ايه انا بسال بس اذاي يكون ابن الباشا الكبير و يعمل كده؟
و بعدين...........








اتمنى تعجبكم القصة و اذا مش حلوة قولوه مش هزعل بس انا هاوزة اعرف ابداعاتي

ههههههههههههه.

*melody-82* 04-07-08 11:41 PM

قالها وبعدين ايه؟؟ ردت وقالت ولا حاجه ... قال يعني كده احنا وضحنا كل حاجه .. اشوفك الليلة يا حبيبتي .. حنروح حفلة مايا الليلة خطوبتها والبسي حاجه حلوة واذا ما عندك قوليلي ماتلبسيش حاجه وحشه مفهوم ... ومشي بدون ما يطلع وراه تارك ايمى في حالة غضب وحنق عليه .. اصرت بعدها انها تفسخ خطوبتها منه الليلة رسمي حتى لو اضطرت انها تكسفه في الحفلة...
ما عطتش امها اي فرصة انها تكلمها راحت غرفتها وقفلت على نفسها واخذت تخطط في اللي راح تعمله ... وهي بتفكر اخذت احلامها تروح بعيد وراحت في نومة صغيرة فاقت بعدها على صوت الموبايل بيرن بنفس النغمة الاولانية بتاعة عبدالمجيد شافت الرقم عرفته ده توني بيتصل فيها ... ترددت ترد عليه او لافما ردتش ... و للمرة التانية كمان ما ردتش ... بعدها رسل لها مسج فتحته لقته كاتب فيها : ايمى حبيبتي ازيك ؟؟ انت ليش ما بترديش علي انا عاوز اطمن عليكي ... بليز ردي علي
قرتها ... شويه رجع اتصل تاني اخذت تفكر .. ردت عيه قالت له نعم قالها ايه نعم دي ؟؟ فيه ايه؟؟ حصلك حاجه؟؟ قالت توني من فضلك بلاش تتصل علي انا من يوم عرفتك وحياتي متلخبطة فوق تحت انا مش عارفه اعمل ايه ... مخي تقفل مش عارفه استوعب اي حاجه من اللي جرى لي اليومين دول؟؟!!
قالها بس انابعرف ..... هذا لانك بتحبيني تنهدت ايمى وقالت اسمعني كويس انا وحسام تصالحنا ورجعنا لبعض عشان كده انا بطلب منك انك تبعد عني ... عقدت الدهشة عيني توني ومش قادر يصدق اللي بتقوله .سألها و الاتفاق اللي كان بينا قالت كان غلط من البداية انك تطلب مني الطلب ده ... انا آسفه ما اقدرش انفذه ... اممممم انا ... انا .... انا عاوز اقفل الخط , بالسرعة دي انتي مليتي مني , قلت : لا بس انا مشغوله عندي حفلة وضروري احضرها الليلة عشان كده اسمحلي اقفل الخط .. اشوف وشك بخير
وبكده قفلت الخط .... قعد كل واحد فيهم يفكر
بالنسبة لايمى اخذت تجهز نفسها لبست فستان كان حلو في بساطته ونعومته ولما جهزت اخذت تستنى حسام يجي وياخذها وهي قاعده تستنى رن جرس الباب ..................................

*melody-82* 04-07-08 11:48 PM

وعلى فكرة نور انت هايلة ... ليش ما تكملي دي طلعت منك حلوة كتييييير

Nour-el-hoda Mohamed 05-07-08 12:19 AM

وهي قاعده تستنى رن جرس الباب فمامتها فتحت الباب و كان حسام على الباب فسلمت عليه و قلتله : على فكرة بعد ما انت ميشيت ايمي فضلت قافلة على نفسها الباب فخلي بالك فرد عليها : ده انا اوريها الوش التاني لو فكرت تعمل حاجه.
بعدين ايمي طلعت من الغرفة بيتاعتها و نزلوه مع بعض . و كان في الوقت ده توني كان عايز يعرف الي حصل ما بينهم و اللي خالاهم يتصلحوا ( و كان مصدوم فعلا ) فافتكر ان هي كانت قليتلوه ان هي رايحها الحفلة مع خطيبها ففكر انو ينزل يروح عند بيتها و يشوفهم رايحين فين و يعرف اللي حصل ما بينهم منها هي و فعلا ده اللي حصل راح و شفها وهي بتركب العربيه معه و بعدين فيضل ماشيه وراهم بالعربيه بيتعته..........................

Nour-el-hoda Mohamed 05-07-08 12:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1521609)
وعلى فكرة نور انت هايلة ... ليش ما تكملي دي طلعت منك حلوة كتييييير

تسلمي يا قمر ده من ذوقك

tonyrobinho 05-07-08 01:12 AM

ميلودى صوفى نور الهدى بجد روعه وعندك ابداع هايل

tonyrobinho 05-07-08 01:20 AM

ومل تونى من مراقبتهم ولكن فجأه راى السياره تقف امام عماره ولم يكن ظاهر عليها اى علامه من علامات اقامه الحفلات فلم يكن هناك سيارات كثيره تحت المنزل ولا اضواء ولا اى شئ يدل على وجود حفله من الاساس فاحس انه هناك شئ غريب يحدث...
وعندما توقفت السياره احست ايمى بشئ غريب عندما طلب منها حسام النزول واخذها للداخل و دخللوا شقه كانت خاليه تمام فسالته ايمى عن الحفله فقال لها انهم هما الاتنين فقط اللى هيحتفلوا وعندما اردات مغادره المكان استوقفها بالقوه وحاول اقناعها بالبقاء وعندما رفضت حاول معها بالقوه وصرخت ايمى طالبت النجده وبكت ولكنه لم يرحم دموعها وحاول معها وفجأه ظهر تونى واستوقفه وابرحه ضربا واخذ ايمى معه وهما فى طريق العوده ........................

دلوعه بكيفي 05-07-08 01:53 AM

هههههههه عليكم تاليف روعه مشاء الله عليكم
كان نفسي اشاركم بس عاد مخي مقفل اليوم

بس اممممممممممم








راح اثبت الموضوع لفتره ^^
لانه يستحق التثبيت
مبروك ميلووودي

Nour-el-hoda Mohamed 05-07-08 02:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonyrobinho (المشاركة 1521896)
ميلودى صوفى نور الهدى بجد روعه وعندك ابداع هايل

شكرا على التشجيع

وان شاء الله اشارك معكم

و اكمل الحدوتة

*melody-82* 05-07-08 02:19 AM

وفي طريق العودة اخذ توني يهديها وهي عم تبكي وترتجف من الخوف وظلوا ساكتين لحد ما وصلوا البيت وقتها تكلم وقال : احنا وصلنا حابة ادخل معاكي اشرح لاهلك ايه اللي حصل ؟؟ قالت له : شكراً كفايه اللي عملته لحد هنا ونزلت من العربيه و حالتها النفسية تعبانه دخلت البيت وقفلت الباب وراها , توني رجع الفيلا بتاعته وهو ما بطلش تفكير فيها ...
بعد ليلة مزعجة هرب النوم خلالها من عيني توني وايمى كان وقتها حسام يفكر في طريقة للانتقام من توني بعد ان افشل مخططاته ...
جاء الصباح مثقلاً بالهموم بالنسبة لايمى وبما انها رجعت في وقت كان والديها نائمين فيه لم يعلموا بماحدث ... اغتسلت و رتبت نفسها للمواجهة معهما حيث قررت اخبارهما خبر فسخ خطوبتها مع حسام
نزلت الى الطابق الارضي ... دخلت الى غرفة الجلوس متوجهة الى غرفة الطعام حيث كان والديها يتناولان افطارهما ... كانت على وشك الدخول لكنها فوجئت بوجود اشخاص آخرين معهما حيث سمعت اصوات تنبعث من الغرفة ترددت في الدخول لانها تجهل هوية أولئك الاشخاص وأيضاً سبب حضورهم في ذلك الوقت المبكر من الصباح فــ............................................

tonyrobinho 05-07-08 02:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دلوعه بكيفي (المشاركة 1521990)
هههههههه عليكم تاليف روعه مشاء الله عليكم
كان نفسي اشاركم بس عاد مخي مقفل اليوم

بس اممممممممممم








راح اثبت الموضوع لفتره ^^
لانه يستحق التثبيت
مبروك ميلووودي


شكرا ليكى دلوعه

مبروك يا ميلوووووووووووووووووووووودى التثبيت

Nour-el-hoda Mohamed 05-07-08 02:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دلوعه بكيفي (المشاركة 1521990)
هههههههه عليكم تاليف روعه مشاء الله عليكم
كان نفسي اشاركم بس عاد مخي مقفل اليوم

بس اممممممممممم








راح اثبت الموضوع لفتره ^^
لانه يستحق التثبيت
مبروك ميلووودي

شكرا ليكي يا دلوعه

مبرووووووووووووووووووووك يا ميلودي

الموضوع اتثبت

*melody-82* 05-07-08 02:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دلوعه بكيفي (المشاركة 1521990)
هههههههه عليكم تاليف روعه مشاء الله عليكم
كان نفسي اشاركم بس عاد مخي مقفل اليوم

بس اممممممممممم








راح اثبت الموضوع لفتره ^^
لانه يستحق التثبيت
مبروك ميلووودي


مشكورررررررررررررررة كتييييير يا حبيبة قلبي يا دلوعة
تثبيت مرة وحدة انا تفاجأت ومش عارفه اقول ايه ... بجد مش عارفه ماكنتش متوقعه انو يحصل هالشي أبداً ... مفاجأة جااااامدة وهااااااايلة جداً ... اشكرك دلوعة...
شكراً ... شكراً ليكم كلكم ( توني , صوفي , سويتي , نور ) لانكم خليتو الفكرة تنجح بتفاعلكم مع القصة ومشاركتكم بابداعكم فيها كمان بحب اشكر ( دلوعة , ميسا و زهوررررة ) كمان على تشجيعهم لنا
وكل من دخل وتجاوب مع الاحداث اشكركم كلكم .... وسوري اذا انا نسيت حد ... مش اقصد انسى حد
شكراً ... حفضل اشكركم لبكرا الصبح هههههه

الحلو اللاذع 05-07-08 05:21 AM


سوري لأني دخلت متاخر ولأن الموقع كان بيلعب معايا عشان كذا ما قدرت ادخل

ميمي حلووووو الدلع


موضوع حلووووووووو


وفكرة روووووووعة


مبروووووك التثبيت


ومجهود رااائع توني بطلنا < خخخخ


صوفي ونور وسويتي


يسلموااااااا دلوعة على التشجيع الدائم



وان شاء الله راح اكمل معاكم

غموض 05-07-08 05:34 AM

ههههههههههههههه
هههههههههههههههه
لو جايه من البدايه حطيت ليكم قصه تحفه
حقت ثالث متوسط

الحلو اللاذع 05-07-08 06:10 AM

اتفجأت ايمي بوجود توني على الفطور هو وابوه وامه


وكانوا مبسوطين وبيتكلموا عادى واخر حلاوة


وتوني انتبه لأيمي وقعد يبص لها بفرح وحب وسعادة


وكان بيشرب شاي وماانتبه انو كاستوا كانت مخلصة وفضل يستنى الشاي


ينزل لفمه ووسط انشغاله ماانتبه الا بضحك عاصف فالتفت ليرى السبب












يلا هاذي مشاركتي وان شاء الله من اليوم ورايح معاكم

غموض 05-07-08 06:16 AM

هههههههههههههههه جنان الحلو كملي

غموض 05-07-08 06:21 AM

التفت توني الى ايمي فوجد وجهها محمر من الظحك
فانحرج توني وهرب الى غرفته ولم يستطع مقابله ايمي
ذالك اليوم

الحلو اللاذع 05-07-08 11:43 AM



ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


سارونة يهرب وييييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اذا كان البيت بيت ايمي <خخخخخخخخخخخ

الحلو اللاذع 05-07-08 11:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المؤدبه (المشاركة 1522245)
هههههههههههههههه جنان الحلو كملي




عجبك المقطع خخخخخخ

خخخخخخ ان شاء الله في الحلقة القادمة خخخخخخ

الرومانسى الحزين kolawa 05-07-08 12:32 PM

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا فى صفحة خامسة هكمل وارجع


وبجد بجد
برافو ميلودى


افكارك جامدة وتسلمى يارب

sweet-flower 05-07-08 01:34 PM

ما صحي توني على نفسه ... الا لما سمع صوت ضحك مو طبيعي ... خجل شوي من نفسه ...وما شاف نفسو الا هو كمان بيضحك ... بعد هالجو الصباحي الغير شكل ... حست ايمي انو الضيق راح خلاص ...
والحمد لله انها جت على هيك ... وحسام هالحيوان الادمي اخيرا طلع من حياتها وللابد ... اوبس
اتذكرت ايمي انو هيه البارحه كانت بحاله صعبه ... وما شكرت توني على الموقف الحلو الي عملو معها ... لازم تشكره بس ...
صحيت ايم ي على صوت ابوها ... ايمي شو فيه ... ليش واقفه عندك ... قربي اقعدي معنا ... و...

*melody-82* 05-07-08 01:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحلو اللاذع (المشاركة 1522227)

سوري لأني دخلت متاخر ولأن الموقع كان بيلعب معايا عشان كذا ما قدرت ادخل

ميمي حلووووو الدلع


موضوع حلووووووووو


وفكرة روووووووعة


مبروووووك التثبيت


ومجهود رااائع توني بطلنا < خخخخ


صوفي ونور وسويتي


يسلموااااااا دلوعة على التشجيع الدائم



وان شاء الله راح اكمل معاكم


هلا والله بالحلو منورتنا ... وينك ؟؟؟ حرااااام عليك تولهنا عليك
بجد وحشتينا في اليومين اللي راحوا
تسلمي حبيبتي ... هذا كله من ذوقك
وراح انبسط اكثر بمشاركتك معانا ... مشكورررررة يا عسل

*melody-82* 05-07-08 01:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المؤدبه (المشاركة 1522233)
ههههههههههههههه
هههههههههههههههه
لو جايه من البدايه حطيت ليكم قصه تحفه
حقت ثالث متوسط

ههههههههههههه
مو مشكلة كملي معانا وان شاء الله المرة الجايه تكون قصتك التحفه
مشكوررة حبيبتي

*melody-82* 05-07-08 01:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومانسى الحزين kolawa (المشاركة 1522483)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا فى صفحة خامسة هكمل وارجع


وبجد بجد
برافو ميلودى


افكارك جامدة وتسلمى يارب

تسلم اخوي كثير على مرورك ... بجد شهادتك وسام واكليل ورد اعتز فيه
نرحب بمشاركتك معانا ونشوف ابداعاتك في الموضوع ومنكم نستفيد
تسلم لي يا رب .... مشكوووووور

*melody-82* 05-07-08 02:10 PM

ردت ايمى على والدها اللي كان ينتظر منها انها تجي وتسلم على ضيوفه أحمد باشا وصافيناز هانم و طبعاً توني .... اجت ايمى وسلمت عليهم واحد واحد لحد ما وصلت لتوني مدت يدها تسلم عليه فمد يده هو الآخر وسلم عليها وطلع في عينيها وشاف ان وشها صاير اصفر متل الكركم وعينيها ذبلانين و اثر البكي باين عليهم ... شحب وشه وسألها انت اخبارك ايه ؟؟ ردت عليه الحمدلله نشكر ربنا وجلست جنب امها قال لها أحمد باشا تعالي هنا يا بنتي اجلسي جنبي يمكن يرجع شبابي فقامت وجلست جنبه وفي وشها ابتسامة رضا خفيفة ... صافيناز هانم انزعجت من الموضوع ده وقالت : خلينا نتكلم في المهم يا حبيبي .. قال احمد باشا : ايوه .. اسمع يا محمد انا زي مانت عارف عندي رحلة عمل بعد أسبوع يمكن تستغرق مني حوالي الشهر تقريباً . قاله محمد : ايوه انا عارف باللي حصل .. رد عليه احمد باشا وقال : ايوه عشان كده انا عاوز اطلب منك طلب واتمنى انك ما تردنيش وتنفذ اللي بطلبه منك جاوبه محمد بحماس انا من ايدك دي لايدك دي انت طلباتك اوامر يا بيه .. قال احمد باشا : وده عشمي فيك انا يا محمد حسيب الشركة في ابني توني وهو طبعاً ما بيفهمش في امور الشركة كتير عشان كده عاوزك توقف معاه وتساعده في كل حاجه تصعب عليه ... رد محمد : من عيوني يا باشا ..
دخلت الست الكبيرة في الموضوع وقالت طبعاً انا جيت هنا عشان اطمن على ابني واشوف هو حيكون مع اي نوع من الاشخاص لاني طبعاً مسافرة مع جوزي .... وعشان كده انا كمان عاوزاكم تسكنوا معاه بالفيلا حتى يطمن قلبي عليه ومرة وحده يكون موجود اللي يسليه ويشوف حاجاته ويلبيها ... ابني ده متعود على ..... وهنا قاطع توني مامته وقال لها ماما خلاص كده ... (لان توني بصراحه انحرج من امه وتصرفاتها وتعمدها في الاهانه) ..
لما وصل الموضوع لحد انه يسكنوا معاه في الفيلا تردد محمد شويه فسأله الباشا الكبير عن رأيه ؟؟
فقال محمد ...............................................

sofeya 05-07-08 03:47 PM

هلا ياقلبي كيفك ياميمو

*melody-82* 05-07-08 03:57 PM

هلا صوفي حبيبتي... انت كيفك؟؟؟ شفت ايه اللي صار بالموضوع ؟؟

sofeya 05-07-08 04:03 PM

اكيد شفت مبروووووووووووووووووووووووووك التثبيت ياقلبو

sofeya 05-07-08 05:29 PM

انا موافق بس ليش ماتخلي توني هو الي ينام عندنا قلو بس قاطعو توني وقالو ايوه احسن اني انام عندهم يابابا عشان هما حيتعبو نفسهم وينقلو اغراضهم لاكن انا شخص واحد يمديني انقل اغراضي في ثواني قالو ابو بصوت واطي بس انت مش متعود انك تنام في بيت زي كده وجدارو مبقاطعو توني هم سكنهم على قد فلوسهم يابابا مايسير تقول عنهم كده يابابا حرام لو سمعوا الكلام ده منكن يجرحهم جالسه الست صافيناز تسمع مايدوربين توني واحمد باشا وهي في قمة الغضب لانو مش موافقه انو ابنها يتبهدل وينام في بيت محمد رمزي وقالت الست صافيناز انا مش موافقه على الي بتقولو ياتوني قالها انا مفروض الي انام في الماكن الي يريحني اوك ياماما قال محمد رمزي ها ايش قلت ياابني فين بدك تنام قال عندكم هنا قال محمد اتاكد انوياابني حتسعد في الايام الي حتنام فيها معانا قالو اكيد حفرح لاني حنام في هده البيت الي فيلو وطالع في ايمي وايمي وجهها احمر وخايفه يقول حاجه تكسفها راح قال محمد الي فيلو مين يابني قالو الي فيلو انت ياعمي قالو تسلم يابني وقف السيد احمدباشا وقال يلا نستئدن احنا وبكره الصبح حسافر وحرسلكم توني عشان ينام عندكم قالو مااوصيك يامحمد على ابني قالو محمد..................................................

*melody-82* 05-07-08 07:46 PM

قاله محمد ده في عيوني يا باشا انا مش حبخل عليه باي حاجه سواءً في الشغل او في البيت ... انا كنت بتمنى من زمان يكون لايمى اخ بس الله ما كتبش ... وهنا تغيرت ملامح توني وقال لمحمد ان شاء الله ابقى لها اكتر من اخ كمان .. انتهت محادثة الصباح اللي كانت في بيت ايمى على خير وكان محمد وقتها فرحان جداً لثقة الباشا الكبير ...
اما في بيت توني الدنيا قايمه قاعده .... صافيناز هانم مش موافقة على عيش توني معاهم في بيتهم
انت جرى لك حاجه ... كيف توافق على حاجه زي دي .... الباشا كان طول الوقت ساكت والست الكبيرة ما بطلتش كلام وتوني ولا على باله مبسوط وهو يضب اغراضه في الشنطة لانه راح يكون قريب من حبيبته ايمى ... وغرق توني في عالم الاحلام بيتخيل شو ممكن يصير بعد ما تطورت الاحداث فتح باب غرفته وكان ............................................

sofeya 05-07-08 08:02 PM

وكان على الباب الست صافيناز وقالتلو انت اتجننت ياتوني انت بتعمل في نفسك كده ليش قالها مفروض الانسان يكون متواضع مويكون متكبر بفلوسو وانا اتواضعت لمن وافقت على طلب عمي محمد رمزي قالتلو انت اتغيرت ياتوني ماكنت كده شكلك انت منته صاحي قالها انا دحين صحيت ونسيت ايام الدشره واللف في الشوارع قالتلو ايش سبب تغيرك هده قالها ولاشي راجعت نفسي وقلت انو كل الي بعملو غلط في غلط والتكبر داه وشوفت الحال على الناس هواكبر غلط واتمنى ماتفتحي داه الموضوع تاني ياماما لاني انامعد سرت صغيرعشان تقوليلي ايش هو الصح وايش هوالغلط قالتلو ماشي ياتوني وتركتو وهي مررره معصبه طبعا انتو عارفين السبب الي خلى توني يغير حياتو اكيد عشان خاطر عيون ايمي انسدح توني على السرير بعد ما عبى كل اشيائو في الشنطه واخد يفكرفي ايمي وجالس يفكر لمن نام ...............................................

sofeya 05-07-08 08:17 PM

ميمو ياقلبي نبغى النهايه تكون سعيده اوك بليززززززززززززز

*melody-82* 05-07-08 09:19 PM

ولا يهمك انا عندي فكرة حلوة للنهايه ان شاء الله تزبط ... مشكوررررررة حبيبتي صوفي

*melody-82* 05-07-08 10:25 PM

قعد توني على صوت الموبايل بيرن ... رد وقال : شو هالازعاج هاد ؟؟ مين معي ؟؟ سمع صوت ازعجه كتير قال له : اسمعني زين اذا ما بعدتش عن ايمى راح تندم كتير ويمكن تخسر حالك كمان وهذا آخر كلام عندي واتقفل الخط ... قعد توني يفكر في التطورات الجديدة اللي حصلت وفي الشخص اللي اتصل عليه وبعدها اتصل لكم واحد يعرفهم يسألهم عن حسام لانه شك فيه ... بعدها اخذ يفكر في طريقة يبعده فيه عن طريقه .... قام بعدها ونزل للصالون شاف ابوه وامه جالسين بيشربوا القهوة قعد معاهم وسألهم عن موعد رحلتهم قاله ابوه ان رحلتهم عالساعه 9 بالليل وانهم حيمشوا بدري ... يعني هم شويه وماشين فسلم عليهم وودعهم واتمنى لهم رحلة موفقة ومشي بعدها لغرفته وحمل شنطته حتى يروح الى بيت ايمى ... ركب سيارته ومشى وهو حاسس انه فيه شي راح يصير قلبه كان مقبوض خصوصاً بعد المكالمة الاخيرة ... وصل بيت ايمى ولقاها تنتظره عندالباب رحبت فيه كتير بس هو رد عليها بشكل عادي وكأنها ما بتهمه .. زعلت ايمى بس توني ما انتبه لها .. دخلوا البيت ورحبوا بيه احلى ترحيب وبعد ما قعدوا شويه قال ابوها لايمى : شو يا ايمى ما بدك تفرجيه لتوني غرفته ولا ايه ؟؟ قامت ايمى مرتبكة وهي بتقوله يالا استاد توني ادلك على غرفتك ... مشى معاها وهو ساكت وهي مستغربه ... طلعوا على الطابق الاخير اللي كانت فيه غرفة وحدة بس وهي بتكون فوق غرفة ايمى فتحت ايمى الباب ودخلوا سألته عن رايه في الغرفة قالها كويسة وقعد عالسرير وقالها ممكن تتركيني لحالي ... تفاجأت من الطلب الغريب ده وطلعت من دون ما تتكلم اي كلمة .. نزلت وراحت لامها في المطبخ شافتها امها قالتلها ايمى ممكن تاخذي العصير ده وتقدميه لتوني ترددت البنت بعدها اخذته وطلعت فوق سمعت صوته وهو يتكلم في موبايله وسمعته يقول يالا حبيبتي عشاني بس المرة دي انا ماليش غيرك .....................................

الحلو اللاذع 06-07-08 04:02 AM


صباح الخير على الحلوين


ميمو و صوفي اخباركم


والله وحشتووووووووووووووني


وان شاء الله ما اعيدهاااااااااا < خخخخخخ اتوب خلاص خخخ

الحلو اللاذع 06-07-08 04:04 AM

وهذي مشاركتي المتواضعة





اتصنمت ايمي في مكانها .... وبدت دموعها تنزل على خدها .... ومن كترها صارت ترجف

وطاحت كاسة العصير من ايدها على الأرض واتكسرت .... سمع توني الصوت وفتح الباب

عشان يصدم بمنظر ايمي وجها أحمر وعينيها مليانة دموع ومغرقة .... احتار يمسكها يهديها ولا

يخليها تنزل ويبعدها عنه .... بس قلبو ماطاعوا وجرها لحضنه ....

أخذ يطبطب عليها ويقولها .... انتي سمعتي ايه ....

وهي بتحاول تبعد عنه عشان تهرب ومش عايزه ترد عليه...

ولما شاف انها مش عايزه تتفاهم معاه ... سابها وادها ظهروا وقالها ...


اذا انتي بتحبيني لازم تثقي فيَ مهما كان الموقف ودخل غرفته وقفل الباب .............

sofeya 06-07-08 11:57 AM

وكان زعلان من الي عملتو ايمي وقال لازم افهمهاكل حاجه ونزل للدور الاول وقال منكن ياخاله حسنى تخلي ايمي تسويلي قهوه وتطلعلي هي فوق قالتلو حاضر يابني رفضت ايمي تطلعلو القهوه اصرت عليها امها قالتلها احناقلنا لابوه اننا حنسعدو عندنا وطلباتو كلها اوامر قالتلها حاضر ياماماوطلعت ودقت الباب وقالت خدالقهوه الي انت طلبتها يااستاد توني قالها خشي عاوزاقولك كلمتين قالت ماابغى قالها ارجوك قالها حسام اتصل عليه وهددني قالتلو حسام؟؟!!قالها ايوه حسام ليش مستغربه قالتلو عادي مني مستغربه ايش قلك قلي ابعد عنك وانا بصررررراحه مااقدر انا بموووووت فيك قالتلو اصلا والد حسام بيشتغل معاكم وقلي انك كل شويه مع بنت وانك ولدصايع قالها بصرررراحه انا كنت كده لاكن لمن اتعرفت عليك غيرت كل حياتي عشانك قالتلو والبنت الي كنت بتكلمها قبل شويه جالس يضحك هههههههه وقالهاهدي عمتي حتى من عمتي سرتي بتغاري ياعمري مااتوقعتك انك بتحبيني لهدي الدرجه قالتلو انا ماعمري حبيت واحدزيك حتى خطيبي ماحبيتوزي ماحبيتك حضنها وقلها ياحبيبتي قالتلوانالازم انزل ماما حتستغرب ليش انا اتاخرت عندك قالها مايهمك انا حقولها اني طلبت منك ترتبيلي ملابسي في الولاب عشان انا كنت مشغول بشغل بابا قالتلو اوك وانا راح ارتبلك ملابسك عشان ماتطلع كداب وقالها شكررا ياحياتي قالتلو عفوا وسارت ترتبلو ملابسو في الدولاب ودخلت عليهم الام ولقت بنتها بترتب لتوني ملابسو في الدولاب قالها هلا ياخالتي اتفضلي قالتلو لاشكرررررا بس حبيت اطمن واشوف اشبها ايمي اتاخرت قالها معليش ياخاله طلبت منها ترتبلي ملابسي في الدولاب عشان انامشغول بشغل بابا هده طبعا بعد ادنك قالتلو ولو خليها ترتبلك هي المهم راحتك ونزلت ........................................................

الحلو اللاذع 06-07-08 12:25 PM


حلوووووووووووووووووووووووووووووووووة



يسلمواااااااا صوفي

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 12:33 PM

ياجماعه انا بكتب الجزء الجاى


محدش ياخده بقى

ثوانى بس

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 12:42 PM

نزلت ام ايمى بتفرك فى ايدها وزاوية بين حاجبيها فى غضب ...... ودخل محمد رمزى ولقى الست حسنه قلقانه قالها ايش فيكى ؟ ....... قالتله مابعرف بحس ان تونى هذا صار خطر على ايمى ....... رفع محمد رمزى حاجبيه وقال فى تعجب ايش تقولى ... تونى خطر ....... تونى هذا انا اللى مربيه .... ايش صار خلاكى قلتى هالكلام ......

قالتله مابعرف بحس ان البنت صارت متقربه منه اكثر من اللازم ...... والمفروض نبعده عن هنا ...... قالها مايصير ..... نسيتى اننا وعدنا احمد باشا والست صافيناز نحرسه ونخللى بالنا منه .....

ردت بقلق مابعرف ........ وسمعوا صوت اقدام نازله من عالسلم ........ مسك محمد رمزى ايديها وقالها اششششش نأجل هالكلام دحين ..... ونزلت ايمى ومعها تونى ..... وقالتونى عمى محمد ايش رأيك اعزمكم عالعشاء الليلة قالها وهو بيبتسم لايمى ..... قال محمد بارتباك والله ياتونى ياابنى راح تصير اول مرة نخرج للعشاء ....... قال تونى ولو بروح اخلص بعض الشغلانات فى الشركة وبعدى اخدمكم ونتعشى سوا منشان يصير عيش وملح وانتوا مثل اهلى ولا ايش ياخالة ؟........ ردت ام ايمى بتوتر طبعا ياولدى ........ قالها خلاص ايمى انتى كمان معنا وماراح اقبل اى اعذار وماتهتمى باللبس لو ماعندك فستان جديد انا بعرف انك رااااح تصيرى اميرة برضه فى اى مكان بتروحيه ....... وافتكؤرت ايمى الجملةاللى قالها النذل حسام لما قالها لو ماعندك فستان حلو قولى اجيبلك بدل ماتفضحينا فابتسمت وقالت ان شاء الله ....... وخرج تونى وراح يركب سيارته لكن فجأة واحداشيب الشعر وقفه وقاله انت تونى ....... قام قاله تونى وهو بيتفحصه بعينه ايوه انا انت مين ؟ .,...... قاله انا اخو حسام الكبير وبدى اتحدث معك شوى ...... قام قاله تونى ولو ..... و ......

sofeya 06-07-08 12:42 PM

الله يسلمك ياحلو وحشتيني كيفك


............................................................ ....

يلا عبده محد راح يكتب انت اكتب

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 12:43 PM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه رأيكم فى السعودى تبعى ........ حاولت والله اتكلم بالسعودى ودا اللى قدرت عليه



ليا عودة ان شاء الله

الحلو اللاذع 06-07-08 12:58 PM



لا لا لا حركااااااااااااااااااات رومانسي



خطيرررررررررر




يسلمواااااااااااااااااااااا

sofeya 06-07-08 12:58 PM

ماشاء والله عرفت تتكلم سعودي ياعبده وزابطو كمان بس في بعض الكلمات المصريه بس مومشكله المهم انو نفهم بصرررراحه ابدعت في القصه

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 01:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحلو اللاذع (المشاركة 1524985)

لا لا لا حركااااااااااااااااااات رومانسي



خطيرررررررررر





يسلمواااااااااااااااااااااا


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

منورة والله يالا اتكلمى مصرى بقى انتى كمان

هستنى ؟

اوك ؟

تحياتى ليكى

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 01:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sofeya (المشاركة 1524987)
ماشاء والله عرفت تتكلم سعودي ياعبده وزابطو كمان بس في بعض الكلمات المصريه بس مومشكله المهم انو نفهم بصرررراحه ابدعت في القصه


وااااااااااااااااااااااااااااو هههههههههههههههه

فرحتينى والله

يعنى فيه امل اعيش ؟


الحمد لله انتوا اللى مبدعين والله

تحياتى صوفيا

sofeya 06-07-08 01:10 PM

ههههههههههه يس في امل تعيش

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 01:12 PM

طيب حد يكتب جزء عشان ادخل بعده

وبقترح نخلص القصة ونبدا غيرها

يالاااااااااااااااااااااااااااااااا

sofeya 06-07-08 01:13 PM

ننهيها بس النهايه بديها تكون حلوه

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 01:18 PM

طيب نستنى ميلودى وهى تنهيها

ونكتب بقى حدوته رومانسى حزين او اكشن
اوك ؟

sofeya 06-07-08 01:26 PM

اتفضل يااخ شاكر قول الي تبغاه قالو قلي بصرررراحه انت تحب ايمي قلو ايوه مستعد اسوي اي شي عشانها قالو بس انااعرفك انوولدصايع وتتنقل من بنت لبنت قلوتوني بصرررررررررااحه انا كنت كده بس دحين اتغيرت قال شاكر ياترى ايش سبب داه التغيير المفاجئ؟؟قالو ايمي انا مستعد اغيرنفسي مره عشانهاقال شاكربس هي بنت فقيره قالوتوني انا حتجوزفلوسها ولا حتجوزها هي قالوشاكربس انت عارف انو اخويه خاطبها قالوايوه عارف وهوداه السبب الي خلاني مااطلي يدها دحين من عمي محمدرمزي قال شاكروهي تحبك سكت توني ومهو عارف ايش يقول لوقلو انو ايمي تحبو منكن يقول لحسام وحسام يجي يبهدلها وقلو راح اقلك بس اوعدني انك ماتحب حسام قالو لاتخاف ماراح اقولو قالو توني بصرررراحه هي تحبني قال شاكر اصلا اخويه مايستاهلهالانوقلبها متعلق بواحد تاني انالازم اخلي يفسخ الخطوبه قالو توني لاتقولو السبب قالو ولايهمك انا حقولو انو ايمي ماتنفعلك راح اخطبلو بنت غنيه زيو مع السلامه ياتوني اتمنالك الخيرمعاها ردتوني وهوفي قمة السعاده مع السلامه يااخ شاكر وشكررررررا لك ركب تون السياره واتجه الى الشركه وخلص الشغل ورجع البيت و.............................

*melody-82* 06-07-08 01:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومانسى الحزين kolawa (المشاركة 1525019)
طيب نستنى ميلودى وهى تنهيها

ونكتب بقى حدوته رومانسى حزين او اكشن
اوك ؟

انا جيت اهو ... كيفكم ؟؟؟
كيفك عبدالله ... ايه الابداع ده كله ... هو كان مستخبي فين
والله راح تاخذ منا الاضواء
يعطيك الف عافيه ... ولا يهمك راح ننهيها ونبدأ غيرها
شو رأيكم بشغل عصابات ... ومغامرة ... واكشن >>>> هههههههه صح شريرة
الحلو كملي ابداع .... صوفي ما اقدرش اكملها من غيرك
يسلمووووووووو للكل

sofeya 06-07-08 01:53 PM

اوك ياعمري انا معاكي بعدين نخلي القصه التانيه مغامر وخلي عبده يكتب بدايتها بس خلي دي القصه طويله شويه ولازم تقترحيلها موضوع

*melody-82* 06-07-08 01:56 PM

راح توني الشركة وخلص كل شغله هناك بسرررعة حتى يلحق معاد العشاء والسهرة ... رجع البيت وشاف الست حسنى بتدخل المطبخ وتطلع تاني وتروح غرفتها بدون ما تشوفه وباين عليها متضايقه كتير راح وراها حتى يعرف ايه اللي صار ... وقف على باب الغرفة واستأذن فتحت له الباب .. اتطلع داخل الغرفة لقى عمو محمد على سريره دخله توني وقاله سلامات يا عمي ايه اللي عمل فيك كده ؟؟؟ هو ده حصل ازاي ؟؟ قاله ما تخاف يابني دي حاجه بسيطة رد عليه توني كيف يا عمي تقول بسيطة والجبيرة دي على رجلك؟؟ قولي حصل ازاي؟؟ قاله انا وقعت من الدرج .. قاطعتهم الست حسنى وقالت وليش ما تقوله الحقيقة ... قال توني : فيه ايه يا عمي ؟؟ ايه اللي بيجري وانا مش داري عنه ؟؟ قالته له : ابن حرام حاول يقتله اليوم وهو ماشي في الطريق ولمل حاول يبتعد عنه سقط من التلة اللي في نهاية الطريق وصار اللي بتشوفه ... قال محمد : ماكنش حاول يقتلني ... شخطت في وشه وقالت اذا ماكنش يحاول يقتلك ليه كان مصر انه يمشي وراك .. هنا سكت وتوني باين عليه الصدمة لانه بمجيئه بيت ايمى زادت الامور تعقيد ... قالهم انا آسف قاله محمد وبتعتذر ليه يابني ... سكت توني وطلع من الغرفة وهو بيفكر وهو طالع الدرج شاف ايمى ......................................................

*melody-82* 06-07-08 01:58 PM

ماشي يا حبيبتي بس لازم انهي القصة دي بطريقة مرتبة وانا جبت لكم بداية نهاية الاحداث ...
كملوا وانا ان شاء الله ننهيها اليوم ونبدأ بكرا في قصة عبده

sofeya 06-07-08 02:02 PM

شاف ايمي جالسه تبكي وجالسه يواسيهاويقولها لاتخافي الحمدلله انها جابت بس على اصابت رجلوقالهااليوم جاء اخوحسام الاستادشاكر وكلمني بخصوصك انت وحسام قالتلوايش قلك قالها راح يفسخ خطوبتك من حسام ويخطبلو بنت تانيه قالت .........................................

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 02:03 PM

اشطه اوى

كده روعه جدا

وسوبولى المغامرة وهتشوفوا بكره ان شاء الله

شكرا صوفيا

شكرا ميلووووووووووودى

*melody-82* 06-07-08 02:25 PM

انت تتوقع ان حسام راح ينهيها بالبساطة دي ... رد عليها الوقت يخلينا نتاكد من الكلام
نزلوا بعدها مع بعض ودخلوا الصالون وكان ابوها وامها جالسين ... جلسوا معاهم بدأ محمد بالكلام وقال : معليش يابني انا يمكن ما اقدرش اساعدك كتير زي الاول بس حعمل اللي اقدر عليه ... قاله توني ولا يهمك ياعمي اللي بيهمني صحتك في الاول والاخير ... قاله ربنا يبارك فيك يابني ..بعدها سأل توني : شو بالنسبة لسهرة الليلة التغت ولا ايه ؟؟ ايه رايك يا عمي تروح وتغير جو ؟؟ قاله اعذرني يابني انا تعبان شويه وعاوز انام تقدر تروح مع ايمى وامها مش مشكلة ردت الست حسنى : واتركك وانت في الحاله دي !!! لا لا لا ما ينفعش ... انا ما اقدرش اسيبك عاوزين يروحوا براحتهم يروحوا لوحدهم انا قاعده معاك .. قال محمد خلاص يابني اذا انت عاوز تروح خذ ايمى معاك واذا مش وهنا تدخل توني .. خلاص قومي اجهزي يا ايمى احنا حنروح بعد نص ساعه .. اشوفك هنا اوكيه ومشي وما سابها تتكلم ولا كلمة وحدة .. جهزت ايمى ونزلت شافته واقف يستناها على باب الصالون اتطلع فيها وفي جمالها وقال ...........................................

سهام الرحيل 06-07-08 02:52 PM

لما شفها ..... مد ايده لها ادها الورد:flowers2: وقال لها :انتي اميره .....بعدها خرجوا
سألها عن مكان يحبو يرحوا ليه .... حددوا انهما يروحو السيما بعدها يرحو يتعشو بعد اختيارهم للمكان
بعد ماشاهدوا الفيلم "عمر وسلمى"خرجو الى المطعم ...هو قرر انو يطلب وهي استأذنته شويه عشان
تزبط حالها ...فجأة جت وحده طلبت منها انها تساعدها في حاجه ..... اخذتها الى مكان منعزل ظهر هناك شخص من خلفها كتم تمها وكتفها وربطها ......... ايمي اغمى عليها .........

sofeya 06-07-08 02:54 PM

وي وي ليش كده ياسهام هههههههههههه انفجعت انا على ايمي

الرومانسى الحزين kolawa 06-07-08 03:03 PM

روووووووووووووووووووووووووعه سهاااااااااااااااااااااااااااااااام

*melody-82* 06-07-08 05:45 PM

بعد ما اغمي على ايمى اخذوها وطلعوها من المطعم اللي هم فيه ... وظل توني لحاله يسنيها مرت عشر دقائق وما جتش قال في نفسه غريبين البنات دول بيقعدوا نص عمرهم يزبطوا حالهم ... وقعد ينتظرها وما فيش فايدة من الانتظار قام من مكانه و راح على دورة المياه وقف يستنى عندالباب لقى وحده خارجه سألها اذا شافت ايمى بعد ما وصفها ليها قالتله ان مافيش حد اصلاً داخل ... الولد اتجن ,ورجع تاني على طاولتهم يمكن يشوفها ما فيش حد ,طلع برا المطعم كمان مافيش حد صار يدور عليها من مكان لمكان مالقاها ... شويه و رن موبايله ... رد عليه سمع نفس الصوت بقوله مرحبا يا بطل ... وصوت ضحكة عالية رد توني : مين اللي معاي ؟؟ اتكلم ؟؟ انت اللي خطفت ايمى .. اسمعني لو جرى لها اي حاجه حتندم طول عمرك .. ضحك مرة تانيه وقال انت بتتوقع انها بتهمني .. اكيد لا انا ما بحبش الاشكال دي طبعاً حتسأل ليه خطبتها من البدايه انا حريحك واقولك عناد وتكبيرة راس في واحد كان بيحبها بيشتغل عندي .. ارتحت كده ... بس دحين انا اخذتها عناد فيك انت وعاوز اكسر غرورك و تكبرك
وحتندم عل كل حاجه عملتها معاي واذا انت رجال صحيح وبتحبها تعال لي ..................................................

الرومانسى الحزين kolawa 07-07-08 10:20 PM

صرخ تونى فى الدوال وقال هقتلك لو لمستها او اذيتها .....فاهم هقتلك ....... ولكن صاحب الصوت اغلق السماعه وهو يضحك ....... وكان صاحب الصوت هو حسام النذل وضحك وهو يدخن سيجارة ويقول بفخر برافو عليك ياحامد انت السبب فى نجاح الخطة ولولاك مكنش حد اطمن ..... ضحك حامد ضحكة خبيثة وهو بيقول العفو ياحسام بيه .... خطتك اللى وضعتها لما قلتلى اقنعهم انى اخوك الكبير هى اللى خلتهم يطمنوا ...... وجه حسام نظره الى ايمى وهو ينفث دخان سيجارته الى ايمى واقترب منها وهمس اما انتى بقى ياسنووايت عصرك واوانك هخليكى تندمى على عملتك معايا ... مش حسام بيه جوهر اللى يتعمل معاه كده عشان واد صعلوك زى ده ...... خدوها عالبدروم وارموها لغاية مانشوف بطلها هيعرف يعمل ايه معايا .......

المجرم دا هقتله .......
نطقها تونى بغضب وهو يدور حول المنضدة فى بيت ايمى ....... وبكت ام ايمى واحتضنها زوجها ...... وامسك على صديق تونى ذراعيه بقوة وهو يثقول ..... اهدى ياتونى العنف مش الحل فى المواقف اللى زى دى احنا لازم نفكر بعقل ...... افلت تونى يد صاحبه بقوة وهو يقول عاوزنى اصبر ازاى وهو خاطف خطيبتى وحبيبتى ...... نظر محمد رمزى الى تونى بتعجب فاقترب منه تونى قائلا ايوه ياعم محمد انا بحب ايمى من زمان ومقدرش اعيش من غيرها وهرجعها انشاء الله ...... ثم اتسعت عينه وقال بصدمه اخووووه ....... سأله على تقصد ايه بأخوه ....... اخوه دا انا شفته قبل كده فى المصنع دا .... دا ...... دا عامل فى المصنع وانا عارفه كويس .......ز ايوه انا عارفه ولازم اروحله دلوقتى ...... لازم

انطلق تونى وجرى وراءه على صارخا تونى تونى رايح فين ...... طيب استنى .... جرى تونى وهو يركب سيارته ويقول مفيش وقت ياعلى انا عرفت ازاى هلاقى ايمى ........ ركب على معه السيارة ونظر له قائلا يبقى خلاص انا معاك يالا بينا ..... نظر اله وربت على رجله وابتسم ابتسامة شكر ...... و .,...... وانطلق بسيارته بصرير مرتفع ........ وبدأ عنف التوتر يسرى فى بيتها ...... بيت ايمى .......... حبيبته ....... وبشدة

*melody-82* 07-07-08 10:54 PM

كان توني يسوق سيارته بسرعة .... وصل بعدها الى المصنع وشاف نور خفيف داخله قاله علي انت جبتنا هنا ليه ؟؟ رد عليه : انا متأكد انهم هنا ... تعال معاي وانت تعرف .. قاله ماشي لحظة شوي انا جاي ... راح علي للسيارة ورجع تاني .. دخلوا المصنع وهم بيطلعوا يمين وشمال حتى يتأكدوا ان ما فيش خطر عليهم وساروا باتجاه النور ... وصلوا للباب اتطلع من فتحة صغيرة شاف من خلالها حامد .. وقتها توني ولع نار وهجم عليه بسرعة وحاول يخنقه ... بعدها صرخ حامد مش عارف يتنفس ... اخذه توني وصار يضربه ... حامد انتبه لضربته وصدها بقبضته وبعدها ركل توني في بطنه ورفسه بعدها ووقعه على الارض وراح طلع سكينه من جيبه وكان ناوي يضربه بالسكينه قرب منه بس علي انقذه في الوقت المناسب ومسك حامد من رقبته و اخذ السكينه منه ووجهها اليه وهدده بالقتل اذا ما ما قال لهم حسام اخذ ايمى فين ؟؟ بالاول ما قبلش يقول لهم لكن بعد ما جرحه علي في خده اعترف بعدها بمكانهم وقال لهم ان حسام وايمى في........................................

الحلو اللاذع 07-07-08 11:03 PM


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو



كده ياحلوين كملتوا من ورايا
اهئ اهئ اهئ

















بسسسسسسسسس رهيييييييييييييييب







يسلموااااااا صوفي - عبده - ميمو - سهام بجد تطوووووووووور رااااااااااائع








يعطيكم العافية حمستوني مرررررررررررره

tonyrobinho 08-07-08 01:47 AM

راااااائع بجد وعندكم ابداع هايل

ميلودى وصوفى وسهام والحلو وعبده طبعا

جامد جدا

*melody-82* 08-07-08 01:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonyrobinho (المشاركة 1527008)
راااااائع بجد وعندكم ابداع هايل

ميلودى وصوفى وسهام والحلو وعبده طبعا

جامد جدا

تسلم يا توني
احنا منتظرين النهاية من عندك ... يالا ورينا حتعمل ايه

tonyrobinho 08-07-08 02:06 AM

وقالهم حسام وايمى فى فيلا حسام وهو مخبيها فى البدروم فتركوه وذهبوا بأقصى سرعه الى فيلا حسام بيه ودخلوا الفيلا وعندما سالوه عن مكان ايمى اجابهم ببساطه انها فى البدروم و طلب منهم اتباعه لكى يأخدوها ( لكن رده فعل حسام لم تعجب تونى او على ولكنهم اتبعوه فى صمت وذهول )
وعندم وصلوا الى البدروم فتح لهم حسام الباب فوجدوا ايمى مربوطه فاسرع اليها تونى و ترك حسام خلفه وانشغل فى فك ايمى(وهنا ظهرت نيه حسام) اخرج من جيبه مسدس كاتم للصوت و بينما هو يضغط على زناد المسدس انتبه على اليه ولكنه لم يكن فى امكانه فعل اى شئ غير انه جرى على تونى وفداه و اصبته الطلقه وهنا انتبه تونى وجرى على حسام وظل يلكمه ويركله بجنون حتى عندما اغمى على حسام ظل يضربه و هنا صرخت ايمى كفايه ( كانت خايفه عليه لحسن يومت حسام ويدخل السجن) وجرى تونى على صديق عمره على و وجده مازل على قيد الحياه فاخذه على اقرب مستشفى ونجاه باعجوبه و دخل حسام السجن بتهمتين اختطاف وشروع فى قتل


و عندما عاد والد ووالده تونى اخبرهم انهم يريد الزواج من ايمى ومفيش حاجه فى الدنيا تقدر تمنعه من كده
والده وافق لان محمد رمزى على الرغم من انه عامل عنده الا انه كان صديق كفاحه وكان مخلص دائما له
ووالدته عارضت فى البدايه ولكنها رضخت لطلب ابنهافى النهايه لانها لا تريدمن الدنيا الا سعاده ابنها الوحيد

وكانت فرحه تونى لا توصف وكذلك ايمى اخيرا تحقق حلمهم
و وعدها تونى ان حياتها كلها هتبقى سعاده وفرح و قالها كمان ان يوم ميلاده الحقيقى كان يوم لما شافها فى الحفله وقالها انه اتغير بسببها وانه مش عايز حاجه من الدنيا غير انه يفضل عينه فى عنيها وانها تكون دايما جنبه


و كان ليله الزفاف ليله من اجمل ليالى العمر
كان تونى لابس بدله جميله جدا وايمى لابست فستان رائع
وكان حفل جميل ورائع حضره عدد كبير من الاهل والاقارب
واحى الفرح تامر حسنى و الكنج عمرو دياب وكذلك اليسا
ورقصوا سلو على انغام اغنيه و ماله للكنج عمرو دياب

وكان من اهم المعزومين

الأعضاء الذين قرأو الموضوع :- 29
*melody-82*, لبيب, ميسا ميسا, المحرومه من الحنان, المؤدبه, الباحث عن الذات, الحلو اللاذع, الرومانسى الحزين kolawa, العامريه, dew, dr_e, بياع متجول, تفاحه حمرا, دلوعه بكيفي, lily, lost love, majedana, Nour-el-hoda Mohamed, شخابيط قلم, صغيرة بس خطيرة, سهام الرحيل, زهرة الكاميليا, sofeya, solly, sweet-flower, tonyrobinho, vueleve, همس الخيال



توته توته خلصت الحدوته حلوه ولا ملتوته :lol:

tonyrobinho 08-07-08 02:08 AM

خلصت يالا قولولى رأيكم بصراحه فى النهايه ؟؟

*melody-82* 08-07-08 02:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonyrobinho (المشاركة 1527056)
خلصت يالا قولولى رأيكم بصراحه فى النهايه ؟؟


هو انت بتعمل حاجه وتطلع وحشه ... معقولة دي
تسلم توني عالنهاية الحلوة .... صوفي حتنبسط عالنهايه كتيييييييير
بس تصدق ... انا انصدمت لما اصابت الطلقه على وزعلت عليه كتير بس الحمدلله ما متش
بس انا زعلانه منه .... لانه ما طلبش يرقص معايا في حفلة العرس >>>>>> ههههههههه
اشكرك كتير .... لانك شجعتني ...

tonyrobinho 08-07-08 02:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1527078)

هو انت بتعمل حاجه وتطلع وحشه ... معقولة دي
تسلم توني عالنهاية الحلوة .... صوفي حتنبسط عالنهايه كتيييييييير
بس تصدق ... انا انصدمت لما اصابت الطلقه على وزعلت عليه كتير بس الحمدلله ما متش
بس انا زعلانه منه .... لانه ما طلبش يرقص معايا في حفلة العرس >>>>>> ههههههههه
اشكرك كتير .... لانك شجعتني ...

ميرسى ليكى يا ميلودى ده بس من ذوقك

معلش على كان مصاب ومكنش قادر يرقص


ايه رايك ترقصى معايا ؟ :lol::lol:

tonyrobinho 08-07-08 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1527078)


تسلم توني عالنهاية الحلوة .... صوفي حتنبسط عالنهايه كتيييييييير


انا تعمدت انها تكون نهايه سعيده جدا ( حسام اتسجن وهما اتجوزا ) عشان خاطر ان صوفى كانت عايز النهايه تبقى سعيده :friends:

*melody-82* 08-07-08 02:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonyrobinho (المشاركة 1527079)
ميرسى ليكى يا ميلودى ده بس من ذوقك

معلش على كان مصاب ومكنش قادر يرقص


ايه رايك ترقصى معايا ؟ :lol::lol:

هههههههههههههههههههههههه
بسرعه كده تجيب له اعذار ..... ما يكونش صاحبك
وانا اقدر ارفض طلب زي كده ؟؟؟ دي فرصة العمر ؟؟؟ ومع السيد توني !!!!:lol:

tonyrobinho 08-07-08 02:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1527087)
هههههههههههههههههههههههه
بسرعه كده تجيب له اعذار ..... ما يكونش صاحبك
وانا اقدر ارفض طلب زي كده ؟؟؟ دي فرصة العمر ؟؟؟ ومع السيد توني !!!!:lol:

على ده يبقى بابا هههههههههههههههههههههههههه

دى فرصه عمرى انا انى ارقص مع سيدتى الجميله :flowers2: :friends: :lol:

*melody-82* 08-07-08 02:38 AM

وجهي صار احمر ......... انا استحيت .. اخجلتني ... مش عارفة ارد
شوف حالتي صارت ازاي ...

http://zoom.maktoob.com/showImage.ph...61756&size=500

pepsisoft 08-07-08 04:24 AM

بصراحه والصراحه راحه انا ما شوفتش ولا هشوف موضوع بالجمال والطعامه و المرح زي الموضوع ده وده اكيد علشان موجود فيه اعز اخ ليا وطبعا مش هنسي اقول ميلودي اللي ادت الروح للموضوع بروحه الحلوه جداااااااااااااا

sofeya 08-07-08 08:41 AM

تسلم يدك ياتوني على النهايه الحلوه هي دي النهايه الي اناكنت نفسي فيهابس حزني توني ياقلبي عليه انطلق ليتها فيه ولافيه هههههه :lol: شكررررررررررا ميمو طبعا ماانسى انك انت اساس البلى هههههه:lol: سووووووووووري قصدي اساس الحلاوه في الموضوع

بيبسي مان منته حاسس انك نسيت احد خلاص انا مخصماك

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 09:32 AM

بسم الله الرحمن الرحيم

بصراحه ياجماعه من امتع الموضوعات اللى اشتغلت فيها

ماشاء الله ميلودى فكرة جميلة وكل اللى كتبوا مبدعين وبينت ناس جديدة عندها افكار وحس ادبى رائع مثير للدهشة

نهاية راااائعه تونى

بداية رائعة ميلودى

مشاركات رائعة صوفيا

اداء رائع الحلو اللاذع

اضافة بارعه سهام ونورتينا اختى

مرور رائع دلوعة

شرف كبير للرومانسى ان يكون بينكم اخوانى واخواتى


والان اسمحوا لى ان ابدأ القصة الجديدة

انتظر اذنكم

sofeya 08-07-08 10:06 AM

يلا ياعبده انا مستنياك تبداء

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 11:24 AM

لملم عمر الشرقاوى اوراقه مسرعا وهو يتصبب عرقا ....... ووقعت منه ميدالية مفاتيحه ارضا وهم ليلتقطها وفجأة تسمر مكانه واتسعت عيناه فى رعب وتزايد العرق الغزير على وجهة ...... ورفع رأسه ببطء الى باب حجرة المكتب واتسعت عيناه اكثر ووقف بحركة حادة وسقطت كل الاوراق من يده وتحول رعبه الى رجاء وتذلل وهو يقول ارجوك لاتقتلنى ارجووووك ........ وطارت الطيور التى استقرت على منزل عمر مع انطلاق تلك الرصاصة وامتزاجها بصرخة رعب هائلة ايقظت كل سكان هذا الحى ..... اما فى شقة عمر وفى الاعلى كان عمر ساقطا على ظهر وفى منتصف رأسه استقرت رصاصة الرعب وانفجرت الدماء من رأسه فى غزارة ..... اما اوراقه التى كان يحملها فقد اختفت تماما ...... اختفت جميعها مع اختفاء منفذ الجريمة ........ اختفوا تماما ...


طارق ابو المجد ..... اكفأ ظابط فى الجهاز ياافندم ...... دا اللى كلمت حضرتك عنه من شوية ...

نطق اللواء عبدالسلام ابو الفضل هذه الجملة فى فخر وحزم وهو يشير الى شتاب فى اواخر العقد الثانى من عمره طويل واسود الشعر وحاد الملامح يقف فى ثبات ........ نظر اليه مساعد وزير الداخلية وهو يقول هل انت على استعداد لتولى هذه المهمه يامقدم طارق ......... وجه طارق نظره الى مساعد وزير الداخلية قائلا فى حزم وبنفس الثبات سأكون عند حسن ظن سيادتك بأذن الله .......
نظر اليه مساعد وزير الداخلية قائلا اثق فى ذلك بأذن الله ...... تفضل انت الان الى مكتب التفتيش لتعرف تفاصيل مهمتك ........ ادى طارق التحية ثم استدار متوجها الى مكتب التفتيش ونظر مساعد الوزير الى اللواء نظرة قلق وهو يقول ... اتمنى ان يكون جديرا بالمهمة ..... وبالرغم من تأكد اللواء من صعوبة المهمة وبالرغم من قلقه الا انه غمغم قائلا سيؤديها على اكمل وجه ان شاء الله ياسيدى ...... وعم الصمت ارجاء المكان ..

sofeya 08-07-08 11:28 AM

القصه حلوه ياعبده شويه واجي اكمل اوك

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 11:43 AM

مستنيكى صوفيااااااااااااااا

اوعى تتأخرى

*melody-82* 08-07-08 12:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepsisoft (المشاركة 1527255)
بصراحه والصراحه راحه انا ما شوفتش ولا هشوف موضوع بالجمال والطعامه و المرح زي الموضوع ده وده اكيد علشان موجود فيه اعز اخ ليا وطبعا مش هنسي اقول ميلودي اللي ادت الروح للموضوع بروحه الحلوه جداااااااااااااا

اشكرك كل الشكر أخي العزيز ... مرورك مميز جداً وشهادتك نعتز بها
وننتظرك في قصتنا الثانيه ... تنورنا بمشاركتك

*melody-82* 08-07-08 12:23 PM

مرحباااااااا للكل ... مساء الخير
ماشاء الله عليك يا عبده ايه البدايه الساخنه دي ... حلوة بجد
صوفي انا مستنيه تكملي حتى اكمل انا من وراكي .... اوكيه (احجز دوري ههههههههه)

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 12:27 PM

صباح الخير ميمووووووووووووو

اوك طبعا مستنيكم

صوفيا هانم انجزى احنا عطلانين عشان خاطر سيادتك

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه وايتينج

sofeya 08-07-08 12:35 PM

يعني انا السبب خلاص مش كاتبه دحين اي حاجه

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 12:38 PM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

طفلة والله ياجماعه طفله

غضبها طفولى فعلا

انجغه نونو هههههههههههههههههههههههههههه

يالا اكتبى بقى صالحتك اهو

sofeya 08-07-08 12:49 PM

دهب طارق الى مكتب التفتيش وكان بانتظاره السيد حسن طارق قال حسن تفضل ياسيد طارق بالجلوس وسنوافيك بالتقرير جلس طارق وهوفي توترشديدعادالسيدحسن ومعه التقرير فاخدطارق التقريرواخديقراءه بتمعن وبعدماانتهى من قراتهاقال اريد ان ادهب الى موقع الجريمه ليتحقق بنفسه ويبحث عن ادله تفيده في التحقيق ......................................

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 12:54 PM

روووووووووووووووعه اهو

ماانتى زى الفلاهو يابنتى

يالاميلودى

كملى

سهام الرحيل 08-07-08 01:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonyrobinho (المشاركة 1527008)
راااااائع بجد وعندكم ابداع هايل

ميلودى وصوفى وسهام والحلو وعبده طبعا

جامد جدا

اشكرك ياتوني
يسلمو على التشجيع للكل وان شاء الله حكمل في القصة الجديده بإضافة
شكرا :flowers2:
تقبلو مروري
دمتم بالف خير

sofeya 08-07-08 01:21 PM

انا طفله طيب ياعبده

*melody-82* 08-07-08 01:28 PM

ما تزعليش يا صوفي .... ده كان بيهزر معاكي

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 01:37 PM

اه بجد بهزر

انتى زعلتى صوفيا

طيب معلش انجغه انجغه

يااختى صورتك قمر وانتى متعصبة

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...ache/12701.jpg


وخدى المصاصة دى منى هدية عشان متزعليش

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...e/MF010030.jpg


اوبس مكنتش اعرف ان مفعولها كده هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...8%B5%D9%87.gif

*melody-82* 08-07-08 01:41 PM

اتجه طارق مع خمسة من أكفئ ضباط الجهاز ليعاينوا مكان الجريمه ... وصلت السيارة الجيب الى مكان هادئ نسبياً .. نزل طارق من السيارة واخذ بتفقد المكان قبل الدخول الى شقة القتيل وبينما هو يقوم بمعاينة المكان لاحظ وجود آثار لضربه صغيرة على حافة الدرج للباب الامامي فطلب من الضابط المسؤول عن التقاط الصور ان يأخذ صورة للموقع ... بعدها دخلوا العمارة السكنيه وطارق يحاول ان يدقق بتفاصيل المكان حتى لا يفلت من يده اي خيط يقوده للقاتل ..
وصلوا الى شقة القتيل وفتح لهم الضابط الموجود الباب ودخلوا .... نظر طارق الى المكان نظرة فاحصة تنم عن وعي وادراك لحقيقة الموقف ... اخذوا يعاينون المكان ويلتقطون الصور مخافة ان يفقدوا اي دليل عند تحريك اي شئ ... رفعوا البصمات عن كل شئ موجود خصوصاً ما كان مجاور للقتيل سواءً على المكتب او فناجين القهوة وحتى الاوراق التي كانت مبعثرة في كل مكان ... بعد ذلك سأل طارق عن أقرباء القتيل ان كانوا موجودين معه ام لا .. حتى يتسنى له التحدث معهم وبينما هو كذلك رن الهاتف الموجود على مكتب القتيل ........................................

sofeya 08-07-08 01:42 PM

اوك ياعبده مش مكلماك بعد كده

*melody-82* 08-07-08 01:44 PM

ههههههههههههههههههههههههه
انت اكيد بتهزر معاها ...... خلي بالك انا ما أقدرش على زعلها
زياويل اللي بيزعلها ...

وعلى فكرة يا عبده انا كتبت شويه ..... اقرأها وقولي رأيك فيها ايه ؟؟؟؟
ويالا كملواااااااااااا

سهام الرحيل 08-07-08 02:06 PM

اجاب الهاتف بترك رساله وكانت من فتاة مجهوله .....تحذر فيها عمر ...ان لايطيل المكوث في الشقة لانه يوجد هناك خطر قريب ....... وهو قابل للحدوث في اي وقت ..... وقد جاء تحذيرها متأخر على عمر
الذي ادى الى قتله ..........لم يتسنى لطارق رفع تلك السماعه فصوت الفتاة كان فيه شي من الغموض
توتر ...خوف..........
اغلقت السماعه بسرعه .................... طوط ...طوط....طوط
ازدادت الحيرة في طارق لانه اراد ان يعرف من هذه الفتاة اي شئ يخص عمر ؟؟؟
ليصل بإضافة بتلك المعلومات التي عنده ....ليتوصل الى خيوط تلك الجريمه............
ولكنه راى في تلك الشقة شي................





تقبلو مروري ... مع تحيات كونانه

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 02:16 PM

ميلوووووووووووووووووودى جنان والله
ماشاء الله عليكى براااافو فعلا


سهاااااااااااااااام ههههههههههههههههههههههههه والله دمك عسل

طوط طوط طوط هههههههههههههههههههههههههههههه طريقتك رووووعه

يالا ياجماعه احسنتم

الحلو اللاذع 08-07-08 04:16 PM



اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف







برضوا جية متأخر < كله من النوم في العسل < خخخخخخخ











المهم نهااااااية رااااااااااائعة






يسلمواااااا توني بجد حلووووووووووووة










وطبعا الشكر لكل الحلوين اللي ساهموا في انجاح القصة الرائعة







يعطيكم الف عافية









ومبروك للجميع

الحلو اللاذع 08-07-08 04:28 PM



لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا






اهئ اهئ اهئ







كمان بداية جديدة وقصة جديدة < من جد نايمة في العسل






عبده بداية كتير رووووووووووووعة ياحبكم يااولاد للأكشن والمغامرات < خخخخ






صوفي - ميمو - سهام حلوووووووووووووة كملوااااااااا







يعطيكم العافية يارب جميعااااااااااااا










امم بما انها اكشن وانا اممم احاول اشارك مااوعدكم بس اجرب < ok

الرومانسى الحزين kolawa 08-07-08 04:35 PM

ياالله ياحلوه يالاذعه

ورينا همتك امال

مستنيكى

تحياتى ليكى

*melody-82* 09-07-08 03:54 AM

شكلها الحلو راحت بسابع نومة
انا لو بنتظرها بنام زيها .... انا ما راح استناها
انا الي راح اكتب المقطع اللي بعده
وان شاء الله يعجبكم

tonyrobinho 09-07-08 04:31 AM

القصه باين عليها مثيره جدا

انا قريت مقتطفات وعجبتنى جدا بكره هقرا اللى انتوا كتبتوا كله وارجع اكمل معاكم

استنوووووووووونى

*melody-82* 09-07-08 05:08 AM

لكنه رأى في تلك الشقة شئ غريب ... احس بشئ مفقود ... شئ ربما كان سيوصله الى غايته المنشودة ... ومع ذلك فقد كان منشغل بمعرفة هوية تلك الفتاة التي اجرت المكالمة الصوتية فقام بالبحث عن مفكرة الهاتف الخاصة بالقتيل وجدها داخل احد ادراج المكتب بجانب عدة عملات معدنيه وقصاصات ورق عليها ملاحظات مبهمة لم يستطع فهمها وكذلك وجد بعض الاوراق التي تتعلق بحسابات احدى الشركات ...
اخذ طارق بتفحص تلك الاوراق لبرهة ثم تناول المفكرة يقلب اوراقها ليجد ما يساعده على كشف الحقيقة ...رأى فيها أسماء لبعض الشخصيات المهمة وأسماء لاشخاص عاديين لكنه لم يجد ما يثير اهتمامه للآن ... كان يبحث عن اسم يمكن ان يكون لتلك الفتاة الغامضة والتي كانت على علم بما يجري لدرجة انها قامت بتحذير القتيل ... وللأسف جاء التحذير متأخراً ....
لم يجد ضالته فآثر الاحتفاظ بالمفكرة لربما احتاجها في المستقبل أثناء التحقيق ...
أخذ طارق يفكر بعمق استعداداً للخطوة القادمة التي ينوي القيام بها فـ......................................................

*melody-82* 09-07-08 05:13 AM

انا راح اوقف لحد هنا

يالا يا حلوين كملوا من ورايا

عبده .... ايه رأيك ؟؟؟ أنفع أكتب قصص ولا أجلس في البيت أغسل وأطبخ وأنام أحسن لي؟؟؟

الرومانسى الحزين kolawa 09-07-08 10:20 AM

وبينما يفكر ...... جاءته فكرة ...... تلك الميدالية ....... نعم الميدالية التى وجدوها بالقرب من القتيل ..... عليها نفس العلامة التى وجدها فى احدى صفحات المذكرة ...... انها علامة نفس الشركة التى يعمل بها ....... ولكن هل لهذا علاقة بالجريمة والقتيل ..... هل لـ ..............

" اتركنى ايها الاحمق ... "

سمع طارق هذه الجملة من فتاة فى منتصف عقدها الثانى وهى تتشاجر مع الحار المكلف بحراسة مسرح الجريمة ...... اندفع طارق نحوها قائلا بغضب ماذا تريدين ايتها المزعجة .

رفعت الفتاة احد حاجبيها وظهر خضار عيناها فى ضوء الشمس وهى تميل وتقول بثقة مفرطة ... ومن انت لكى تمنعنى ؟ ...... قال طارق بغضب انا الضابط المكلف بالبحث فى هذه الجريمة ايتها المتعجرفة .... من انتى ؟

اخرجت بطاقة هويتها وهى تقول انا الصحفية نهى عاطف من جريدة اخبار الحوادث ...... ثم اكملت وهى تعبث فى الدلائل ومقتنيات القتيل ..... وقد كلفنى رئيسى الفاضل اطال الله عمرى ان ابحث فى هذه الجريمة فأنت تعلم ان الصحافة قوة لايستهان بها ويجب ان ......

قاطعها طارق وهو يمسك يدها فى غضب ....... توقفى عن هذا العبث الطفولى ......

ابتسمت ابتسامة سخرية باهته وهى تقول ....... هل قال لك احد من قبل انك متعجرف ووقح ؟ ......

ازداد وجه طارق احمرارا من الانفعال وهو يقول بكل غضب الدنيا....... وهل اخبرك احد انكى ثرثارة وفضولية بطريقة لاتتطاق .....

دارت نهى ببصرها فى اركان الغرفة وهى تداعب خصلات شعرها الاسود وتقول ..... نعم اخبرنى الكثيرون بذلك ولكننى كنت اتجاهلهم فيجب ان يثق الانسان بنفسه اليس كذلك ؟
وفجأة اتسعت عيناها فى دهشة وقفزت ناحية الاوراق وهى تقول بدهشة رباه ..... هذه العلامة وهذا الاسم ...... اعرفهم جيدا ...... امسك طارق الورقة مسرعا وهو يقول بدهشة اى علامة واى اسم ....... قالت له بنفس الدهشة العلامة على الميدالية وعلى الورقة ...... وهذا الاسم اشرف خليل الشاذلى .......

زوى طارق مابين حاجبيه وهو يقول بتعجب ..... وكيف تتأكدين من انه نفس الاسم ؟

توقفت نهى فى ثبات ونظرت الى طارق بنظرة جانبية وهى تقول هذا لانه من الطبيعى الا يخطئ اى احد فى ..... فى ...... فى رئيسه فى العمل ......

واتسعت عينا طارق فى دهشة مفرطة ....... فقد كان يعنى هذا ظهور اول خيط فى القضية ..... وكانت اكبر مفاجأة ....

الرومانسى الحزين kolawa 09-07-08 10:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1529616)
انا راح اوقف لحد هنا

يالا يا حلوين كملوا من ورايا

عبده .... ايه رأيك ؟؟؟ أنفع أكتب قصص ولا أجلس في البيت أغسل وأطبخ وأنام أحسن لي؟؟؟


ممتاااااااااااااااااااااااااز ميلودى

وزى مااكون متفق معاكى عالقصة

بتتنفذ زى ماانا عاوز بالظبط

بس كمان اغسلى الصحون ايه المانع ؟

الطيبة 09-07-08 11:23 AM

موضوع حلو حتى لو جاية متأخرة
يا حبيبتي انتي بتسألي راجل عن شغل البيت هيقولك اشتغلي فماتخذيش برأي اي راجل في الموضوع ده
لانهم عنصريين هههههههههه
تسلمي قلبي عالموضوع

lost love 09-07-08 12:22 PM

شو اخبار مبدعينا؟؟

انا كنت متابعة القصة من الاول بس بعدين انشغلت شوية ولما رجعت لقيت القصة تطورت واحداثها صارت
جاااااااااامدة مووووت خصوصا الخطف والتهديد و.. و.. ياااااااااي انا عجبتني القصة كتيييييييييييير
تسلمواااا على الابداع الرائع ...

اما بالنسبة للقصة هذه البداية هايلة و الاسلوب فيها حلو اوي ... انا بتعجبني التفاصيل عن الشخصية كتير يعني وصف الشكل ..الحالة النفسية .. وااااااااااو انا تحمست...


الله يعطيكم العافية وموفقين انشاء الله...

http://www.liillas.com/up/uploads/im...ef0fafb9bd.gif

*melody-82* 09-07-08 04:25 PM

انا اتمسكت اليوم بالشغل ..... يعني شغل اجبارررررررررررري
وانا قاعده معصبه مقهورة جداً لاني مش حعرف الاحداث اول بأول
الاقيكم نايمين .... وما حدش افتكر يكتب بالموضوع
طبعاً معوذ من العين عبودي يسلم لي هالابداع الحلو
وينـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكم ؟؟؟

*melody-82* 09-07-08 04:39 PM

الطيبة
lost love

منورررررررين الموضوع .... والحمد لله انه عجبكم
شاركونا با بداعاتكم ...

وحاجه تانيه .... طيبة .... فعلاً المفروض ما أسأل رجال عن هالموضوع ... واجابته ما تغيرت هي نفسها
ههههههههههههههههههههههههه

لولو .... ما تكملي معانا ... بتستني ايه ؟؟؟

الرومانسى الحزين kolawa 09-07-08 05:05 PM

والنبى طمنينى ياميلودى انتى والكل

بجد عجبكم اللى كتبته ؟؟؟؟؟

lost love 09-07-08 05:23 PM

بتقول ايه ...ده كلام ... حزعل منك..

انا بستنى من الصبح تكملوا وانت بتقول عجبتنا والا لا...

بصراحة اسلوبك هااااااااايل ... زي ما قلت من قبل عجبتني كتتتتير طريقة وصفك للاشخاص ...

وانا ما طلعتش من المنتدى النهارده <<<معسكره هههههههه

يلا حد يكملها ... عاوزه اعرف ايه راح يحصل ؟؟

وانا جوعانة وحضرتك مختفي من الصبح ...

يلا حد يكمل ما توقفوااا


سهام الرحيل 09-07-08 06:53 PM

بصراحه ياالرومانسى الحزين اسلوبك


:7_5_125v:




:7_5_125v:



:7_5_125v:



:party:



















وكلنا راح نشجعك على الفن والابداع اللي ورتنا وياه





حلو جداً انا لما اقرا اندمج لدرجه الحاجه اللي عندي باكلها خلص من دون مابعرف
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هذا دليل شطاره في الكتابه
وماراح انسى حبيبتي ميلو :friends: هي ابدعت بالفكره والكتابه كمان

[COLOR="Indigo"]اشكركم جميعاً لانكم نميتو فيي حس الكتابه[/

COLOR]

الحلو اللاذع 10-07-08 03:05 AM


تطورات رائعة يعطيكم العافية يارب


وميمو انا اليومين دي حالتي ملخبطة يعني بليييز بلاش



وعبده انت فنان في الأكشن والمغامرات



والقصة رائعة





تحياتي للجميع

*melody-82* 10-07-08 04:26 AM

احس طارق بأنه امسك الخيط الاول من الجريمة ............. فأعاد سؤاله من جديد على
الصحفية ذات الفضول الكبير وقال لها ............... أعيدي لي ما قلته من جديد .............. أجابته
بشئ من الحدة وهل يهمك ما أفصحت عنه ؟؟؟؟ .............. أجابها بالموافقة بحركة من رأسه دلت
على نفاذ صبره منها ....................... لكنها احسنت استغلال الموقف فعرضت عليه المساعده
مقابل بعض الصور والادلة التي لم تستطع الحصول عليها لموقع الجريمة ............. استنكر
طارق طلبها وكاد ان يقابله بالرفض ............... لكنه سرعان ما لانت سريرته تجاهها واخذ
يقلب الموضوع في رأسه فوجد ان هذه الفتاة من الممكن ان تقوده الى بقية الخيوط بما انها على علم بمجريات لقضيه حتى قبل مقتل عمر!!!!
اخذ في التفاوض معها بشأن بعض الامور ............... من بينها ما يتعلق بــ ..........................

*melody-82* 10-07-08 04:30 AM

سورررررررررررري رومانسي .... هذا اللي قدرت اكتبه
عقلي تقفل اليوم .... اوعدك بكرا بالتطور في الاحداث

تعرف اني نمت عالكيبورد شويه
هههههههههههههه

الرومانسى الحزين kolawa 10-07-08 09:53 AM

من بينها مايتعلق بتلك الميدالية ........ فطلب منه ان تريه تلك الشركة ليعرف مدى ارتباطها بصاحب الجريدة التى تعمل بها ........ وبالفعل رافقته فى السيارة وبينما هما فى طريقهما دق سمعا رنين هاتفها الجوال فأرتبكت عندما نظرت للرقم ...... وبادرها بنظرة شك قائلا فى هدوء مستفز ..... لما لا تجيبى على هذا الهاتف ؟ ....... قالت بتوتر لم تستطع اخفاؤه .... انه شخص يحبنى وانا لااهتم فانا كما ترى جميله ولابد لى ان ار......

قاطعها طارق بصرامة ..... توقفى عن الحديث ....... اتسعت عيناها وقالت فى غضب ...... ماذا ؟ كيف تجرؤ على ......

قاطعها مرة اخرى بصرامة اكبر وزوى مابين حاجبيه قائلا وهو ينحرف بسيارة بحركة الية حادة نحو اليسار ....... قلت اخرسى وتمسكى فقط ........ هناك من يطاردنا ......

غاصت نهى فى مقعدها وهى تمسك بكلتا يديها فى حزام الامان وتقول برعب هائل ..... ماذا ؟ ....... اين ؟...

توقف طارق بالسيارة فجأة وهو يقول بسخرية ..... خلفنا تماما ...

ونظرت الى الخلف بحركة الية واتسعت عيناها فى رعب هائل ...... فعلى بعد عشرة امتار من الخلف توقفت سيارة كبيرة سوداء ونزل منها اثنا عشر رجلا يرتدون ملابس سوداء ويضعون قناع على وجههم ....... وكل منهم يمسك فى يده عصا كبيرة ....... وعندما اتجهت ببصرها ناحية طارق زاد خوفها فطارق كان قد نزل من السيارة بكل ثقة وهو يقول فى جمود وعينه لاتنحرف عن موقع الاثنا عشر رجل ....... سأحصر بعد دقائق ومعى دليل جديد فى الجريمة ..... فى خلال تلك الفترة اياك ان تتحركى من مكانك .....

***********************************************************

ضرب رئيس التحرير فى تلك الجريدة الشهيرة بيده على المكتب بشدة وهو يقول بأنفعال جم للمصور .... ماذا تقصد بانها ذهبت مع الضابط المكلف بالبحث فى الجريمة بمفردها ؟ ........

خرج صوت المصور متحشرجا وهو يقول بخوف لم يستطع اخفاؤه ..... هى قالت لى ذلك ياسيدى وامرتنى ان اخبرك الاتقلق .....

احتقن وجه رئيس التحرير وهو يقول .... اذهب وابحث عنها الان ولا تعد الى هنا بمفردك .... والا اعتبرتك مرفود معها ..... هل فهمت ؟

تراجع المصور وهو يبتسم بتوتر محاولا تهدئة الموقف قائلا ..... لاتقلق ياسيدى سأبذل قصارى جهدى ...... بعد اذن سيادتك ....

خرج المصور بينما ازداد احتقان وجه رئيس التحرير وهو يقول ...... فاشله ...... اقسم باربى انها ستظل فاشله ..... تبا .....

***********************************************************

تقدم طارق ناحية الرجال الاثنا عشر بنظرة صارمة وفوجئ بالصحفية نهى تسير بجواره بنفس الصرامة فحاول ابعادها وهو يتعجب من تصرفها ولكنها اشارت اليه بيدها بحركة حادة جعلته يتوقف عن تصرفه دون فهمه للسبب ولكنه تابع طريقه ...... وفجأة صرخ احد الرجال قائلا اقتلوهم ..... واندفع الرجال جميعهم ناحية نهى وطارق بكل وحشية فتوقف طارق واتخذ وضع القتال ...... واندهش اشد دهشة عندما اتخذت نهى ايضا وضع القتال .....

هجم الاول على طارق باتلعصا فى وحشية فتفادى طارق الضربة بمرونة مدهشة وبادر الرجل بضربة قوية على مؤخرة عنقه فاتسعت عينا الرجل وسقط مغشيا عليه ....... واتجه رجل بقوة ناحية نهى ورفع العصا ليضربها على رأسها فانثنت ثم ركلته فسقط على بطنه وحاول النهوض فباردرته بركلة فى فكه وهى تقول بسخرة ..... عفوا ممنوع مرور الثيران ...... هجم الثانى عليها فقابلته بركله قوية بأنفه وهى تستطرد ..... عفوا الا تتحدث العربية ؟ ...... ثم دارت حول عقبيها بحركة مدهشة وركلته فى انفه وهى تقول بصوت عالى ....... الم اقل ممنوع مرور الثيران ايها الغبى ......

اقترب منها طارق وهو يتفادى ركلات احد الرجال وسألها .... بالله عليك من انت ؟ ...... دارت الصحفية ببراعة حول نفسها وهى تركل رجلين معا واقتربت منه وهى تقول ..... وهل يهمك ذلك ؟ ....... قفز طارق متفاديا ضربة احدهم وهو يقول ..... بالطبع يهمنى .....

استعدت الصحفية للقتال مرة اخرى بجانب طارق قائلة بكل صرامة الدنيا وهى تنظر للسيارة الثانية التى ينزل منها المزيد من الرجال ...... يبدو ان لدينا صحبة ..... الف مرحبا ...... ثم استدارت الى طارق قائلة ...... انا المحققة وفاء محمود من مكنب المخابرات العامة .....

قال طارق بدهشة عارمة ..... ماذا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فقالت لطارق سأشرح لك فيما بعد اما الان فلنعاجلهم بضربا تقاضية ...... وانطلقت بجسارة ناحية الرجال وهى تعدو وصاحبها طارق ...... وقفزا ناحية الرجال بكل قوة ....... و ............ واشتعل الموقف وانقلبت الاحتمالات رأسا على عقب .......

الرومانسى الحزين kolawa 10-07-08 09:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *melody-82* (المشاركة 1532033)
سورررررررررررري رومانسي .... هذا اللي قدرت اكتبه
عقلي تقفل اليوم .... اوعدك بكرا بالتطور في الاحداث

تعرف اني نمت عالكيبورد شويه
هههههههههههههه


ولا يهمك ميلودى ههههههههههههههههههههههههه

يارب اكون ساعدتك

منورة والكل منور والله

تحياتى للجميع

الحلو اللاذع 10-07-08 10:48 AM



يسلمواااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




روووووووووووووووووووووووووعة








قلبتها رجل المستحيل ياعبده < خخخخخ






عاجلته بلكمة وركلة حلوووووووووووة




شكلي بتعلم منها < ومنك > فنون القتال على اصوله < خخخخخ

الرومانسى الحزين kolawa 10-07-08 10:50 AM

مرحبا الحلو اللاذع

نورتى والله

بصراحه انا بعشق الدمكتور نبيل فاروق وبعتبره مثلى الاعلى فى الكتابة واتمنى ان اكون مثله فى يوم من الايام

شاكر لك مرورك وتعليقك

تحياتى لك

lost love 10-07-08 02:43 PM

هااااااي

.. ابداعك بلا حدود..

ترتيبك للاحداث هاااايل ... من جد اهنيك على الحس الروائي اللي عندك ..

بصراحة حيرتني ... الكلام اللي عندي ما يوفيك حقك ...


تحياتي

الرومانسى الحزين kolawa 10-07-08 04:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love (المشاركة 1532708)
هااااااي


.. ابداعك بلا حدود..

ترتيبك للاحداث هاااايل ... من جد اهنيك على الحس الروائي اللي عندك ..

بصراحة حيرتني ... الكلام اللي عندي ما يوفيك حقك ...



تحياتي


اختى العزيزة

كلامك اسعدنى جدا

واتمنى ان اكون جديرا يوما بحديثك ومدحك هذا

ولكننى خاسر ان قارنتينى بمبدعى ليلاس وصدقينى منهم الاخت اقدار وقال الزهر اه والمواهب الجديدة التى اكتشفتها مثل ميودى وتونى والحلو اللاذع وكل من ساهم فى هذا الموضوع

مشكور اختى العزيزة

تحياتى لك

*melody-82* 11-07-08 04:04 AM

حيث اتى احد الرجال من خلف المحققة وامسك بها بقبضة حديدية لكيلا تفلت وهي تقاومه ... .قال لها بصوت يبعث الرعب..لقد اعجبني اداؤك أيتها القطة المتوحشة و الآن انتهى وقت اللعب ..
ارتعبت الفتاة وقالت :ابتعد عني ايها....اطلق الرجل طلقة من مسدسه في الهواء معلناً انقلاب الوضع الى صالحهم .... صرخ قائلا لطارق : اذا لم تتوقف في الحال ساطلق النار على هذه القطة المتوحشة .....
توقف طارق عن القتال .. وجمد في مكانه وهو ينظر بغضب باتجاههما ... واجتمع الرجال حوله فاخذ طارق يتمتم بكلمات تنم عن الغضب و الاستياء لما حدث ... بينما كانت وفاء تفكر في طريقة للتخلص
من هذا المأزق بدون ان تخسر ما تحاول الحصول عليه .... فأخذت تنظر الى ما حولها لترى ما يمكن عمله الان ..... احس الرجل بتحركاتها ومحاولاتها فصرخ في وجهها قائلاً : توقفي عن المقاومة
ايتها الشرسة .... اخرس ايها القذر واذا لم ترفع يدك عني الان سوف احطمك... قاطعها الرجل ضاحكا: لالا ليس قبل ان تعطوني ما اريد..... امتدت يده موجهاً فوهة مسدسه ناحية عنقها مهدداً اياه بأن يلتزم
الهدوء ..... وأومأ بحركة من رأسه الى رجاله ان يلقوا القبض عليه فحاول طارق التملص منهم ولكن احد الرجال عاجله بضربة من الخلف على رأسه ... وعلى اثر تلك الضربة سقط على الأرض مغشياً عليه ...
صرخت وفاء ودوى صوتها أرجاء المكان ..لاااااا .... لماذا فعلتم ذلك أيها ....... وضع الرجل يده على فمها محاولاً اسكاتها ... اسكتي ايتها الثرثارة المزعجة ... ولانها كانت تقاومه بقوة انزعج منها فما كان
منه الا ان ضربها بمسدسه على رأسها لتسقط مغشياً عليها هي الأخرى .... فحملها و وضعها داخل السيارة وأمر رجاله بالتحرك .... بينما ظل طارق ملقاُ على الأرض فاقد الوعي ...



************************************************************ *****************


في مكتب التفتيش ....

لقد تاخر؟؟ اه ,,, مالذي يفعله؟؟ ... نطق السيد حسن بهذه الكلمات منفعلا بتوتر شديد وهو يذرع الغرفة ذهابا وايابا ... .. سمع طرقا على الباب... ادخل.... دخل الضابط وفي عينيه نظرة تنم عن خيبة الامل..
سيدي لم نجدهما بعد وما زال البحث جاري عنهما وقد .... هنا قاطعه السيد حسن وقد لاح الغضب في عينيه واضحاً : ماذا !! لم تجدهما بعد ؟؟ ماذا كنتم تفعلون ... الم يترك لكم طارق اي ملاحظة عن مكان وجهته
... ماذا ساقول للواء عبدالسلام عندما يسألني عن التطورات التي حصلت في القضيه وعن مدى التقدم الذي وصلنا إليه... هل أجيبه بأن الضابط المُكلف مفقود ولا نعلم تفاصيل اختفائه !!! ألا تكفينا قضية قتل
واحدة ... لا أستطيع المكوث ساكتاً ... مشطوا المنطقة كلها بحثاً عنه لربما حدث له مكروه أثناء قيامه بالتحقيق وهو بحاجة لنا الآن....

*melody-82* 11-07-08 04:09 AM

يالا يا حبايبي يا شطار .... كملوا ورايا
كفايه نوم ... كفـــــــــــــــــــــايه
اصحوا ... وكملوا ... ماشي

واتمنى اللي كتبته يعجبكم .........

غموض 11-07-08 04:33 AM

ههههههههههههههههههه بجد حلوه

*melody-82* 11-07-08 04:42 AM

دامها عجبتك كل هالكثر ليش ما تكمليها

غموض 11-07-08 05:08 AM

ههههههههه تدري مخي متقفل
وينك انتي

سهام الرحيل 11-07-08 01:20 PM

بعد ساعة من استعادت طارق الوعي في مستشفى ابن سينا .........اراد ان يستعيد بذاكرته ماحدث في تلك اللحظه ولكن من شدت الالم الذي الم به .....لم يستطع ......واذا بدخول السيد حسن ....حمدلله على السلامه:flowers2:...... قال طارق: ما....ارتاح دي الوقت .......وراح ارجع لك بكرا تكون ارتحت.....اوكي ...هز برأسه طارق ....
**********************************************************
طارق كان شاغل تفكيره ماالذي الم بوفاء ..ماالذي حدث ....كانت هناك معي ......اين ذهبو بها ....هؤلاء الانذال .......وفجأة
اذا بهاتفه الموجود بجانبه يرن ...برقم خاص ... ان اردت هذه الفتاة.....لابد لك ان تلبي مانريد.........واذابه يسمع صراخ وفاااااااااء ......رد عليه طارق ان حدث لها شي .......وماالذي تريد.......
قال له سأرسل لك شخص ....تعطيه مانريد ................وماالذي تريد؟؟؟ ضحك انت تعرف ماالذي نريد............عندك 24 ساعه بعدهامش هيكون للفتاة اثر.....وانا بحزرك بهذه المهله......هههههههههه.............طوط ....طوط.....طوط




سموحه لم استطع الاكتابة هذا الجزء تقبلو مروري

الحلو اللاذع 11-07-08 10:33 PM



يسلموااااااااا



ميمو وسهام




تطورات راااااائعة



يعطيكم العافية

الرومانسى الحزين kolawa 12-07-08 09:02 AM

طوط طوط طوط هههههههههههههههههههههههههههه اعتقد اسمها توت توت توت بس جايز التيلفونات فى القصة عطلانه ههههههههههههههههههههههه


راااااااااااااااااائع ياجماعه انا التالى باذن الله

*melody-82* 12-07-08 12:03 PM

ويننننننك يا رومانسي
انا مستنياك ..... ورينا ابداعاتك

الرومانسى الحزين kolawa 12-07-08 12:10 PM

طيب ممكن العصر

بجد مريض دلوقتى

اوك ؟

sofeya 13-07-08 02:27 PM

تسلم يدكم على الاحداث الرائعه بس دحين عقلي مقفل ومافيه اكتب كتيررر ليه رجعه

غموض 14-07-08 11:00 AM

من جد حتى انا عقلي مقفل

الحلو اللاذع 14-07-08 04:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومانسى الحزين kolawa (المشاركة 1536252)
طوط طوط طوط هههههههههههههههههههههههههههه اعتقد اسمها توت توت توت بس جايز التيلفونات فى القصة عطلانه ههههههههههههههههههههههه


راااااااااااااااااائع ياجماعه انا التالى باذن الله




شكلها رومانسي < خخخخخخ


عجبني تعليقك :dancingmonkeyff8:






يلا بدامك حجزت ورينا ابداعك :55:



اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومانسى الحزين kolawa (المشاركة 1536337)
طيب ممكن العصر

بجد مريض دلوقتى

اوك ؟





سلامتك خير ان شاء الله حاجة بسيطة



ننتظرك تنور :friends:

الحلو اللاذع 14-07-08 04:10 PM

الصراحة ياجماعة



أحيكم على المجهود الرائع



يعطيكم العافية ودوماً تذهلونا بأبدعاتكم

♫ معزوفة حنين ♫ 17-01-11 03:48 PM




قديم ، يُنقل للآرشيــف ..




الساعة الآن 09:21 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية