منتديات ليلاس

منتديات ليلاس (https://www.liilas.com/vb3/)
-   قصص عبير الاحلام القصيره (https://www.liilas.com/vb3/f729/)
-   -   14- اكرهها عبير الاحلام قصيره ..تكتبها هبه الفايد ...كامله ورابط الكتاب (https://www.liilas.com/vb3/t174156.html)

Q.miiro 27-05-12 03:37 AM

.. الــــــــسلام عليكم ورحمة الله..

مــــــــاشاء الله على هالابداااع ...

وصف البطل لحالتهـ كثيييييير مؤلمه وهو من غير أهل
وهالصديق العاار على هالمسمى
وهو يحاول يستغل ادمان البطل بإذلااله وإهانتة
وكأن الفرحه ترفض ان تصااافح يديه!!!
أشفقت عليهـ لانه كان رجل بمعنى الكلمهـ
لايستحق ماحصل له ولكن قدر الله وماشاء فعل...
وهالبلسم الممرضهـ وكأنها دواء لجراااح خلفها أخوها..


كل سطر حــــــــــبيتهـ . أول مره بحياتي أقرا قصهـ قصيرهـ

عن جد طعمهاا غير.

هــــــــــــــــــــبوووش ...

أنا سويت لك حاجهـ وحشهـ وش هالقسوووهـ أقول اول مره

تروحي تموتي البطله ياماااامي ...

قريت البدايهـ بلهفهـ نادره كاندرة حدوث هالشي أذهلني حجم

القــــــــسوه والحقد وأختلاطها بالنعومهـ والمساامحـــــهـ

عصبت . وتنرفزت . وصرخت . وابتسمت. وذهلت.
وحبيت. وضحكت. وصدعــــــــت. وتفاجأت.
وبكيييت. وسبيت. وروقت.
وتلهفت أعرف وش رح يصير!!!

... كل هذي االمشاااعر والتفاعلات صارت لي بســـــــــــــااااعهـ



لو حدا كان معاي بالغرفهـ كان قال مهــــــــــــــــــــــبووووله رسمي^ـ^


بس أرجع وأقووول...

قصه راااقيهـ وواقعيهـ وحبيتها < فيسي المبسوووط جداً

واتمنى أقرا لك بالروايااات الطويلهـ ....


وتقبلي مروري المتواضع ^ــــ^

ويعطيــــــــــــك العافيهـ هــــــــــــبوووش على هالمجهود الراااقي...

ودمـــــــــــــــــــتي..


هبـه الفــايد 01-07-12 06:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alaa7 (المشاركة 3069149)
مرحبا حبيبتي صحيح الروايه كئيبه بي كتير مميزه نحن دايما بنحب النهايات السعيده ومع هيك النهايه كان لازم تكون لهيك بدايه لأنه مش معقول تبقى معه ولو حبته عن جد بسبب اخوها وبسبب مرضها كلها نهايات كئيبه وافضل الأسوأ انو رجع على بلدو هيي اولى بحزنه حبيتها اسلوبك مميز وناطرتك بجديدك
مواااااااااااااه هوبه تسلميلي

هلا علا اول شيئ سووووووووووووووووري علي التاخير كثيييييييييير عليكي
لو ما تعرفي كنت ولازلت مسافره
هههههه
لكن بجد بجد نوووورتيني
اهه فعلا انا مثلك بحب النهايات السعيده لكن حتي النهايات الحزينه لو جت واقعيه ومنطقيه اعتقد تاثيرها بيكون اقوي
انا لم اجد نهايه سوي هذه تقنعني واعتقد تقنع القارئ
يعني لا يصح فجاءه ان تكون نهايه سعيده افتعالا

وعلي رايك يكفي انو رجع بلده حتي بظل التعاسه هناك بارقة امــــــــــــــــــــــــــل
نورتي مره تانيه مووووواه

هبـه الفــايد 01-07-12 06:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lala905 (المشاركة 3069631)
قصة رائعة وأسلوب مميز ووووووووووووو بدها كلينكس بعد أن أفقنا من الصدمة...
أبدعت عزيزتي هبة كالعادة أما ب "أكرهها" تفوقت حتى على نفسكِ بأحاسيسكِ ومشاعركِ
شكراً لك عزيزتي

هههههههههههه
لالا نورتي وسوري عالتاخير
بدها كلينكس اكيييييييييييييد
ميرسي علي رايك اللي دايما اعتز به وو حشتيني يا بطه
تعالي نوري رومانسيات وحضري علبتين كلينكسسسسسس ل بريد الشتاء

هبـه الفــايد 01-07-12 07:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emn (المشاركة 3091427)
يا قلبوووووووووووووووووووووووووووو
يحزن يحزن
قلبي وجعني عليه ما يستاهل عنوني
بس ماشاء الله الوصف والتعبير جدا جدا جميل لدرجة ان الدموع تنزل وانا غارقة في القصة
وتدري الحمد لله انه جنبي كرتون منديل اصلي مسويه فيضان

ما شاء الله عليكي يا عيني اتمنى انك ما توقفي وتستمري وتلعبي بنبضات قلوبنا بالقصص المفرحة والمحزنه

هلا ايمان
منوره يا قمر تسلمي وسلامة عيونك الحلووووووووووووين
هههههههههههههههه برافو عليكي تقريبا انت الوحيده اللي حضرت المناديل
وشكرااااااااااااا كثييييييييييييييييرا علي رايك المشرف بي وبكتاباتي بانتظارك دائما

هبـه الفــايد 01-07-12 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهور الندى (المشاركة 3091769)
أيه يا هبوش دة حرااااااااااااام عليكى يا شيخة ليه كدة:73:
ياشيخة دنا بدخل على القصص علشان عيش شوية رومانسية وحب
بعيد عن النكد حبة والله أنا :EWx04511:هعيط خلاص يعنى مفيش مفر من النكد
أخص عليكى يا هبة يا وحشة على عملتيه ده......:0oiiii::0oiiii::0oiiii:
آه آه يا هبوش على أسوتك:dfghd654::dfghd654:
معتيش تعملى كده تانى أبدااااااااااااااااا خاااااااااااااااااالص:nkknn:
بس الحق يتقال .........اسلوبك فى القصة راااااااائع حسيت بها أوى ما شاء الله عليكى
و على سردك للأحداث و هو اللى بيحكى القصة فكرة جميلة جدااااا وجديدة يا مبدعة:55: مستنيه جديدك متتأخريش علينا موااااااااااة:0041:

هههههههههه ندي يا قلبي لا تزعلي بلييييييييييييييييز
معلش يعني قصه قصيره واحده بس هي اللي حزينه معلش مزاجي كان جايب سوداويه
نورررررررتي وطبعا طبعا رايك اسعدني وبانتظارك داااااااااااااااااااائما مووووواه


الساعة الآن 11:29 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.0 ©2009, Crawlability, Inc.
شبكة ليلاس الثقافية